• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99120200822
  • خبرنگار : 50199

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی در ساری برگزار شد

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی در ساری برگزار شد

ایسنا/مازندران پیکر پاک شهید مصطفی نوروزی پس از ۳ روز تفحص در دریای عمان به همراه ۲ تن از همرزمانش پیدا شده و به زادگاهش بازگشت.

باز شهید آوردند و همراه با بوی بهار  مازندران بوی شهید به خود گرفته است؛شهدایی که از آسمانی شدند و آمدند تا جان‌های خسته از روزگار را جلایی دوباره ببخشند.

کرونا و همه محدودیت‌هایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عاشقان را دورهم جمع کرده است و در زیر آسمان شهر، همه ماسک زده منتظر تشریف‌فرمایی و حضور  بودند؛ از پیرمرد روستایی تا کودک خردسال شهید کمالی که ماسک بر چهره داشتند اما همه بودند با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت خودرویی.

آئین تشییع پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید مصطفی نوروزی با حضور مردم شهید پرور به صورت خودرویی در ساری برگزار شد.
پیکر این شهید والامقام از حسینیه عاشقان ساری تا گلزار شهدای شهر با حضور مردم به صورت خودرویی تشییع و بدرقه شد.
پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی اهل روستای ولیک چال منطقه دودانگه شهرستان ساری که به دنبال اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باندهای جرایم سازمان یافته سیستان و بلوچستان به همراه دو تن دیگر از سربازان امنیت کشور به شهادت رسیده بود بعد از چند روز تفحص در آب‌های ساحلی دریای عمان کشف و به زادگاهش بازگشت.

مراسم وداع با شهید مصطفی نوروزی از شهدای مدافع امنیت سربازان گمنام امام زمان (عج) استان مازندران شامگاه جمعه با حضور پرشور مردم شهرهای سوادکوه، شیرگاه، قائم‌شهر و ساری در مکان‌های مقدسه این شهرها برگزار شد.
پیکر پاک شهید نوروزی پس از ۳ روز تفحص در دریای عمان به همراه ۲ تن از همرزمانش پیدا شده و به زادگاهش بازگشت. پیکر این شهید والامقام مدافع امنیت پس از برگزاری مراسم وداع در شهرهای زیرآب، شیرگاه و قائم‌شهر، شب گذشته با حضور مشتاقان و خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.
پیکر مطهر این شهید والامقام امروز از کنار مزار شهدای گمنام در حسینیه عاشقان کربلای ساری تا گلزار شهدای این شهر به صورت خودرویی تشییع خواهد شد.

شهید نوروزی هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح در دریای عمان به همراه ۲ تن از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، ۱۰۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha