• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99120200882
  • منبع : باشگاه استقلال

رئیس هیات مدیره استقلال مطرح کرد

درخواست از آذری‌جهرمی برای عذرخواهی از هواداران استقلال

درخواست از آذری‌جهرمی برای عذرخواهی از هواداران استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از وزیر ارتباطات خواست که از هواداران این باشگاه عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال،  اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص ادعای وزیر ارتباطات مبنی بر هماهنگی با او جهت انتشار پست اینستاگرامی‌اش، گفت: من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری جهرمی به واسطه ناراحت کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.

پس از پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس برابر گل‌گهر در آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال، محمدجواد آذری‌جهرمی با انتشار یک استوری اینستاگرامی با اشاره به شکست ۶ بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در سال ۱۳۵۲ برای هواداران این تیم کری خواند که با انتقاد و اعتراض آنها روبرو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۲۸

چرا باید عذرخواهی کنه؟ مگه دروغ گفته؟ خب می‌خواستید شش تا نخورید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۴۷

جهرمی سعی می‌کنه خودش رو مطرح کنه، ولی خودش رو ضایع‌تر می‌کنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۴:۵۱

به عنوان یه طرفدار پرسپولیس این‌قدر وضع کشور خوبه ساعت اداری به عنوان یک شهروند! با رادیو سر مبحث پرسپولیسی بودن مصاحبه کنه کشور کم گرفتاری نداره نصف وزیرا توییترن اون نصف دیگه هم ... و این که مدیرعامل استقلال هم با هر دروغی فقط می‌خواد صندلی خودش و حفظ کنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۵:۰۲

واقعیت تاریخی نیاز به عذرخواهی ندارد. از سوی دیگر مقام وزارت در حوزه فنی جای کری خوانی فوتبالی نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۷:۴۱

استقلالی ها لطفا نظرات به حق هوادارانشان در انتخاب سرمربی و ارکان دیگر را برآورده کنند تا به عذرخواهی وزیر برسند!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۳:۰۵

شما برو پول بازیکنان رو بده به جای دنبال حاشیه رفتن.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۰:۱۵

واقعا جای تاسف دارد برای کسی که ردای وزارت یک مملکت را بر تن کرده بر زبان راندن چنین اظهاراتی. ای کاش به هنگام سپردن مسوولیت‌های ملی به افراد به ظرفیت‌هایش توجه کافی صورت می‌گرفت تا ایشان موجب وحدت ملی شوند نه چنین موجب اختلاف آفرینی در جامعه و صدالبته که این شخص به واسطه ی تکرار چندباره ی این رفتارهای دور از شان وزارت باید از طریق مراجعی چون مجلس محترم و یا نهاد ریاست جمهوری توبیخ و مجبور به عذرخواهی شود.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۲۳:۲۶

می‌توانیم ابدا و مطلقا سرخابی نباشیم و حتی اعتقاد راسخ داشته باشیم که این دو تیم منشا اصلی ریشه ریل گذاری فساد و بی اخلاقی‌ها و به بیراهه رفتن نه تنها فوتبال بلکه کل ورزش ایران در طی سالهای گذشته در باب مدیریتی و مالی و اقتصادی با سواستفاده از احساسات پاک و بی آلایش این تیم‌ها بوده‌اند,اما رعایت حرمت و احترام به فرد فرد هواداران هر تفکر و هر تیم از بزرگترین دغدغه های فکری هر مدعی کلام و نظر باید باشد. اما تاسف بسیار برای وزیر جوان و آینده داری! که از صفحه رسمی خود اقدام به انتشار چنین نظرات تحقیر کننده نسبت به میلیونها هموطن ایرانی کرده است. وزیری که مسوولیت حقوقی خود را به واسطه جمهوریت و آرای مردمی کل کشور به ریاست یک دولت کسب کرده است. مسلما هر فرد حقیقی مجاز و مختار به ابراز نظر شخصی خود هست اما نظری تا این اندازه تحقیرآمیز عملا موجبات تکدر خاطر هواداران و هم‌چنین تقویت شائبه جانبداری مسوولان طراز اول یک کشور آنهم در شرایطی که در این دولت و دولتهای پیشین اعمال نظرات شخصی فراتر از قانون در دوایر دولتی در غالب تصمیمات خرد و کلان کشوری همیشه ساری و جاری بوده است تنها میتواند جو هواداری و بهانه جویی‌های مرسوم تیمها با فرافکنی برای سرپوش گذاشتن بر عیوب و ایرادات مدیریتی تخصصی و تاکتیکی تیمها بر علیه دیگر را دامن بزند. این وزیر جوان بهتر است یا کل کل خود را بین اولاد سرخابی خود در منزل و یا اینکه با ثبت صفحه ای مستقل شخصی اجتماعی ورزشی خانوادگی , اقدام به کل کل ورزشی بنمایند! صفحه ای که دیگر رئوس سیاست‌ها و نظرات مدیریتی و وزارتی در آن وجود نداشته باشد!! این توصیه مشفقانه و دوستانه برای تفکیک مرز کاری, امری مرسوم در دنیای سیاست بین الملل در جمع مدیران سیاسی با تجربه و آشنا به آداب دیپلماتیک است، مقوله ای که بیشتر مدیران و نمایندگان کشور ایران عملا کوچکترین آشنایی و بهره ای از آن ندارند... باشد شاید روز و یا قرن دیگر رستگار شویم.....