• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120301732
  • خبرنگار : 30054

نکات مهم برای خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول

نکات مهم برای خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول

استانبول محبوب‌ترین مقصد گردشگری خارجی در میان مردم ایران است. با توجه به اپیدمی کرونا ویروس انجام هر گونه سفر منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کروناست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فلای تودی، شاید شما هم بارها به این کشور سفر کرده باشید و هربار وب سایت‌های مختلف را برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول جستجو کرده‌اید، اما در نهایت موفق به خرید بلیط ارزان استانبول نشده‌اید. یافتن بلیط ارزان استانبول کار دشواری نیست.

تنها کافی است هنگام خرید به چند نکته توجه کنید تا موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول شوید. در این مطلب فلای تودی بزرگترین مرجع خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما استانبول راهکارهایی را برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول به شما پیشنهاد می‌کند.

زمان خرید بلیط هواپیما استانبول

یکی از مهم‌ترین عواملی که در قیمت بلیط هواپیما استانبول تاثیر می‌گذارد، زمان خرید بلیط هواپیما استانبول است. با توجه به اینکه فصل پاییز و به خصوص زمستان‌های استانبول سرد است و معمولا با بارش برف همراه است، تعداد مسافران در این فصل بسیار کاهش پیدا می‌کند.

با توجه به کاهش تعداد مسافران به همان نسبت تقاضا برای خرید بلیط هواپیما استانبول نیز کاهش می‌یابد. بنابراین اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول را دارید، فصل پاییز و زمستان به خصوص مهر ماه، اسفند ماه و همچنین ماه رمضان بهترین زمان برای خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول هستند.

همچنین اگر قصد خرید بلیط ارزان استانبول را دارید، حداقل ۳ الی ۴ ماه پیش از سفر بلیط هواپیما استانبول را خریداری نمایید، چرا که هر چه به زمان سفر نزدیک تر شوید، قیمت بلیط هواپیما استانبول با افزایش نرخ همراه است.

بلیط رفت و برگشت یا یک طرفه؟

برای خرید بلیط هواپیما استانبول اگر تاریخ سفرتان مشخص است، پیشنهاد می‌کنیم که بلیط رفت و برگشت استانبول را خریداری نمایید. به طور کلی هزینه بلیط هواپیما رفت و برگشت استانبول از بلیط یکطرفه آن ارزان‌ تر است. بنابراین برای شما مقرون به صرفه‌تر است که به جای بلیط یک طرفه استانبول، بلیط رفت و برگشت آن را خریداری نمایید.

خرید بلیط چارتر استانبول

هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول علاوه بر خرید بلیط سیستمی امکان خرید بلیط چارتر استانبول نیز برای مسافران وجود دارد. برخلاف تصور عده‌ای که گمان می‌کنند اینگونه پروازها به دلیل ارزان بودن از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند، باید بگوییم که پروازهای چارتر استانبول از لحاظ کیفیت هیچ گونه تفاوتی با بلیط‌های سیستمی ندارند و مسافران این دو پرواز از امکانات و خدمات یکسان برخوردار هستند.

جالب است بدانید که پرواز چارتر استانبول فقط شامل صندلی‌های اکونومی نیست و کلاس‌های پروازی دیگر را هم شامل می‌شود.

علاوه بر این اگر قصد دارید تا بلیط چارتر استانبول را نیز ارزانتر بخرید، می‌توانید گزینه بلیط چارتر لحظه‌ آخری استانبول را برای خرید خود انتخاب نمایید.

نوع ایرلاین

یکی از عواملی که روی قیمت بلیط هواپیما استانبول تاثیر می‌گذارد، نوع ایرلاین است. به دلیل تقاضای بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما استانبول، ایرلاین‌های ایرانی و خارجی بسیاری در این مسیر به صورت روزانه پروازهایی را انجام می‌دهند.

از ایرلاین های ایرانی که در مسیر استانبول پرواز دارند می‌توان به ماهان ایر، ایران ایر، ایران ایرتور، قشم ایر معراج و آسمان و از ایرلاین‌های خارجی می‌توان به ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی پگاسوس، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر و ایرفلوت اشاره کرد.

در این میان، پروازهای خارجی به ترکیه از پروازهای داخلی قیمت بالاتری دارند، بنابراین اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول را دارید، بهتر است که از ایرلاین‌های ایرانی خرید خود را انجام دهید.

نوع کلاس پروازی

خوب است بدانید که علاوه بر نوع ایرلاین، نوع کلاس پروازی که برای بلیط هواپیما استانبول انتخاب می‌کنید، در قیمت آن بسیار موثر است. به طور مثال اگر بلیط اکونومی پروازی ایرانی را خریداری کنید، قیمت آن از بلیط فرست کلاس هواپیمایی ترکیش ایر بسیار ارزان‌تر خواهد شد.

برای مسیر استانبول سه کلاس پروازی فرست کلاس با امکانات ویژه و جایگاه اختصاصی مسافران، کلاس پروازی بیزینس کلاس با صندلی‌های راحت و امکاناتی کمتر از فرست کلاس و پرواز کلاس اکونومی با صندلی‌های عادی موجود است، که البته پیشنهاد می‌کنیم برای مسیر کوتاهی مانند استانبول همان پرواز اکونومی را انتخاب کنید تا هزینه‌های سفر خود را نیز کاهش دهید.

توجه به تمامی موارد ذکر شده می‌تواند تا حد زیادی هزینه خرید بلیط هواپیما استانبول و هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد. یکی از بهترین وب سایت‌هایی که بلیط هواپیما استانبول را با تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد وب سایت فلای تودی است.

موتورهای جستجوی پیشرفته، تنوع کاملی از  برنامه پروازی، محیط کاربری ساده، قیمت‌های رقابتی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان استرداد آنلاین و مهم‌تر از همه قابل اعتماد بودن فلای تودی باعث شده است تا بسیاری از مسافران این وب سایت را برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول انتخاب نمایند.

/https://www.flytoday.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha