• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120301753
  • خبرنگار : 30054

درب پارکینگ خانه شما، نشان دهنده سلیقه شماست

درب پارکینگ خانه شما، نشان دهنده سلیقه شماست

درب پارکینگ یکی از عناصری است که امروزه در خانه ها و ساختمان ها به صورت جدا از درب ورودی افراد جدا شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهن ایرانیان، درب پارکینگ امروزه نقش مهمی در زیبایی خانه دارد زیرا قسمت اعظم ورودی را به خود اختصاص داده است. یکی از راه هایی که می توان با کمک آن خانه خود را شیک نشان داد، انتخاب درب پارکینگ شیک و به روز است. در نظر داشته باشید که درب پارکینگ ها باید براساس نما و مدل ساختمان انتخاب شود.

به طور کلی می توان درب پارکینگ را به چند نوع تقسیم کرد. برای مثال درب پارکینگ فلزی، درب پارکینگ ویلایی، درب ویلایی جنوبی یا درب ویلایی شمالی انواع درب هایی هستند که می توان آن را به کار برد.

درب پارکینگ از نظر طرح می توان درب پارکینگ مدرن، درب پارکینگ کلاسیک، درب پارکینگ لوکس، درب پارکینگ چوبی تقسیم بندی کرد. همچنین می توان از نظر نوع کاربردی تقسیم بندی را نشان داد. انواع درب پارکینگ ریلی، تاشو، کرکره ای و همچنین درب پارکینگ لولائی را نیز نام برد. هر یک از این درب ها برای نوع ساختمان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب های خاص و مدرن امروزه بسیار به چشم می خورد، شما می توانید با وجود این درب های خاص، خانه خود را به یک نماد تبدیل کنید، زیرا درب تاثیر بسزایی در نظر بینندگان دارد و سبب می شود تا خانه شما به یکی از شیک ترین خانه ها تبدیل شود و ارزش آن را افزایش دهد.

متریال به کار رفته در ساخت درب پارکینگ بسیار مهم است. زیرا محصول نهایی با کیفیت متریال بر کار رفته در آن ساخته می شود. در نظر داشته باشید که این درب ها در شرکت آهن ایرانیان براساس پروفیل ها با ورق های برش خورده cnc رواج پیدا کرده است.

همچنین سایر متریال فولادی که برای ساخت درب به کار می رود سبب می شود تا ماندگاری محصول افزایش یابد. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

 قیمت نرده فرفورژه

نرده فرفورژه امروزه برای ساخت نرده روی دیوار، نرده پنجره، نرده آهنی پله و نرده آهنی تراس به کار می رود. یکی از کاربردهایی که می توان برای  نرده فرفروژه ای در نظر گرفت، استفاده از  نرده آهنی در ساخت نرده دیوار است. نرده حفاظ آهنی فرفورژه که در طرح های نرده شاخ گوزنی، لیلیومی، بوته ای، نیزار،  شاخ گوزنی و .. به کار می رود.

در نظر داشته باشید که طرح نرده فرفوژه به دلیل شکل و شمایل خاصی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. قیمت نرده فرفورژه که برای ساخت حفاظ آهنی دیوار یا نرده پنجره و همچنین تراس به کار می رود در شرکت ... شما را شگفت زده می کند.

یکی از فاکتورهای مهم در ساخت نرده آهنی حفاظ این است که قیمت مناسبی داشته باشد. شما بین سایر جنس های استیل و... می توانید مناسب ترین قیمت نرده فرفورژه را دریافت کنید.

قیمت نرده فرفورژه در شرکت آهن ایرانیان براساس قیمت نرخ اتحادیه تعیین می شود. در نظر داشته باشید که این نرده حفاظ کیفیت های متنوعی دارد. شما برای دریافت بهترین کیفیت می توانید قیمت را افزایش دهید. قیمت نرده فرفورژه در شرکت آهن ایرانیان سبب می شود تا شما با هر بودجه ای که دارید، بتوانید این نرده را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که قیمت نرده فرفورژه باید بر مبنای خاصی باشد. نه این که هر شرکتی براساس نظر خود قیمتی را برای نرده در نظر بگیرید. بهترین نرخ برای قیمت نرده، قیمتی است که براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود.

شما با وجود تفاوت قیمتی در شرکت های مختلف ممکن است سردرگم شده باشید اما بدانید که قیمت و نرخ اولیه در شرکت آهن ایرانیان براساس نهاد مصوبی تعیین می شود و براساس المان های اضافه که مشتری درخواست می کند قیمت تغییر می کند.

حفاظ دیوار یعنی امنیت خانه شما

در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود. زیرا وجود میلگردهایی که با تراکم بالا در کنار هم قرار گرفته اند، سبب می شود تا خانه شما امنیت بالایی داشته باشد. نرده آهنی دیوار در شرکت ایرانیان سبب می شود تا خانه شما به یکی از بهترین های ساختمان از نظر ایمنی تبدیل شود.

در نظر داشته باشید که خانه خود را با کمک حفاظ آهنی محافظت کنید. این حفاظ در طرح های شاخ گوزنی، لیلیومی، نرده نیزار، نرده سرنیزه و نرده بوته ای، نرده نخل مرداب است.

شما با وجود این حفاظ می توانید امنیت را برای خود در نظر بگیرید. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است توانسته است به یکی از محبوب ترین نرده یا حفاظ های دیوار تبدیل شود.

نرده حفاظ نخل مرداب نیز سبک جدید و خاص حفاظ دیوار است که با طرح خاص و مجلل خود زیبایی را به نمای خانه راه داده است. نرده بوته ای که شکل پرتراکم نرده شاخ گوزنی است سبب می شود سارقین ناامید شوند زیرا هیچ راهی برای عبور باقی نمی گذارد. همچنین نرده نیزار که زیبایی و امنیت زبانزدی دارد نیز سبب می شود تا خانه شما بیش از پیش امنیت شود.

حفاظ دیوار باید هم امنیت بالایی داشته باشد و هم اینکه زیبایی نمای خانه را تحت تاثیر قرار بدهد. قیمت نرده حفاظ دیوار نیز مهم است. زیرا براساس بودجه باید اقدام به پرداخت کنید.

در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار در شرکت آهن ایرانیان  قیمت مناسبی دارد زیرا این قیمت براساس نرخ اتحادیه یا نهادهای مصوب تعیین می شود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha