• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99120301985
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم شهرداری سیرجان:

انتظار یک بُرد پر گل را نداشتیم

انتظار یک بُرد پر گل را نداشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: آنالیز بسیار خوبی از تیم سپاهان داشتیم و فیلم تمام بازی‌های آنها را دیده بودیم، اما انتظار چنین برد پر گلی را نداشتیم.

مریم جهان نجاتی امروز (یکشنبه_سوم اسفندماه) پس از برد پر گل تیمش در مقابل سپاهان، اظهار کرد: در ۱۰ دقیقه اول بازی به دو گل باارزش رسیدیم. با آنالیزی که از سپاهان داشتیم می دانستیم که از چه نقاطی می توانیم به آنها ضربه بزنیم و فیلم تمام بازیهای آنها را دیده بودیم. خیلی زود به گل رسیدیم و همین مسئله کار را برای آنها سخت تر کرد.

وی افزود: نیمه اول با ۳ گل از زمین خارج شدیم و نیمه دوم هم ۳ گل دیگر زدیم و در مجموع پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم. می دانستیم که از کجا به آنها حمله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، در خصوص قضاوت داوران این بازی اظهار کرد: داوری خوب بود و بازی به حدی در جریان بود که صحنه‌های خاص و عجیب رخ نداد. به دلیل هم‌رنگ بودن لباس داوران با بازیکنان سپاهان در نیمه اول، بازیکنانم دچار اشتباه شدند و  نمی‌دانم دلیل این ناهماهنگی با وجود جلسه شب گذشته بین مسئولان برگزاری چه بود، اما در نیمه دوم برطرف شد.

به گزارش ایسنا، جهان نجاتی در خصوص سبک بازی تیمش و تغییراتی که نسبت به بازی های گذشته داشته اند، تصریح کرد: سبک بازی سپاهان روی بازیکنان تیم ما تأثیر گذاشته بود، حمله از کناره‌های زمین در دستور کار ما بود که این اتفاق چندین‌بار صورت گرفت. ما همیشه روی چمن مصنوعی تمرین می کنیم و مسابقه می‌دهیم و بازیکنان ما به چمن طبیعی عادت نداشتند و این کار را کمی سخت کرد.

وی خاطر نشان کرد: هفته آینده بازی سختی با شهرداری بم خواهیم داشت. باید پیروزی این دیدار را فراموش کنیم و با آنالیزی که از بم خواهیم داشت به تمرین می پردازیم. امیدوارم که بتوانیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha