• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120402840
  • خبرنگار : 30054

چگونه در ایران پرداخت ارزی داشته باشیم؟

چگونه در ایران پرداخت ارزی داشته باشیم؟

تصور کنید در یک طرف دره ایستاده‌اید. آن طرف دره هم یکی از دوستان شما ایستاده است. صدا و چهره یکدیگر را می شنوید و می‌بینید، اما هیچ راهی برای نزدیک شدن به هم ندارید. راه حل چیست؟ بله، پل. داستان فریلنسرهای ایران هم همین است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نیک پرداخت، با کارفرماهای خارجی در تماس هستند، پروژه می‌گیرند و کار می‌کنند. اما مشکل آنجایی خودش را نشان می‌دهد که پای مسائل مالی به میان می‌آید. کارفرما به دلار حساب می‌کند اما فریلنسر ایرانی، به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند این دلار را به ریال تبدیل کند.

پرداخت‌های دانشجویی و آزمون‌های بین‌المللی نیز با همین مشکل روبرو هستند. این دسته از پرداخت‌های ارزی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران دارند یا می‌خواهند به کشور دیگری سفر کنند، بسیار کارآمد است. اما باوجود تحریم‌ها امکان پرداخت ارزی به صورت مستقیم برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست. حالا برای حل این مشکل چه باید کرد؟

آزمون‌های بین‌المللی

آیلتس از جمله آزمون‌های بین‌المللی است که برای طیف گسترده‌ای اهمیت دارد. پرداخت هزینه این آزمون هم برای افرادی که قصد سفر دارند و هم برای کسانی که می‌خواهند در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل کنند، مهم است.

آزمون تافل هم مانند آیلتس، توسط بسیاری از دانشگاه‌ها و کشورهای سراسر جهان پذیرفته می‌شود. امکان برگزاری این آزمون در ایران هم وجود دارد، اما اگر زمان آن برای شما مناسب نباشد یا به هر دلیلی دوست داشته باشید در خارج از ایران آزمون تافل بدهید، باید هزینه آزمون را از درگاه‌های پرداخت آنلاین ارزی بپردازید. به این ترتیب، می‌توانید هزینه شرکت در آزمون را خیلی سریع و مطمئن با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین نیک‌پرداخت، واریز کنید.

آزمون GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination و هدف آن، سنجش توانایی‌ها و معلومات فارغ‌التحصیلان است. اگر قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد یا بالاتر در دانشگاه‌های آمریکایی، کانادایی و برخی دانشگاه‌های اروپایی را داشته باشید، ارائه نمره این آزمون یکی از شرایط ورود شما خواهد بود.

آزمون بین‌المللی GMAT یا Graduate Management Admission Test آزمونی، برای ورود به بیش از ۶۰۰۰ دانشگاه آمریکایی، کانادایی و اروپایی مورد نیاز است. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته‌هایی مثل تجارت، بازرگانی و مدیریت داشته باشید، حتما خدمات پرداخت هزینه آزمون GMAT برای شما کارآمد خواهد بود.

اگر حسابدار یا تحلیلگر مالی باشید، CFA میزان حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد. پس اگر دوست دارید به عنوان یک حرفه‌ای در این رشته شناخته شوید، می‌توانید بااستفاده از خدمات پرداخت هزینه آزمون CFA ، در این آزمون ثبت‌نام کنید.

پزشکان ایرانی که قصد فعالیت در ایالات متحده را دارند، باید در آزمون پزشکی سه مرحله‌ای USMLE شرکت کنند. شما پزشکان عزیز برای شرکت در هر مرحله از آزمون USMLE می‌توانید روی خدمات نیک‌پرداخت حساب کنید. پرداخت هزینه آزمون USMLE در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق روش‌های پرداختی مطمئن انجام می‌شود.

نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها

وب سایت‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که به گرافیست‌ها، طراحان وب، برنامه نویس‌ها، مترجمین و هزاران شغل و حرفه دیگر، پروژه‌های دورکاری پیشنهاد می‌دهند. اگر شما هم حرفه‌ای را دنبال می‌کنید که در گوشه‌ای از دنیا به آن نیاز دارند، معطل نکنید و همین حالا برای درآمد دلاری اقدام کنید. ما در نیک‌پرداخت (nikpardakht.com) برای دریافت و نقد کردن درآمد ارزی کنار شما هستیم.

مسلما در کشور ما افراد بااستعداد زیادی وجود دارند که می‌توانند در بازارهای بین‌المللی، با افراد دیگر رقابت و به سرعت پیشرفت کنند. اما محدودیت‌های مالی بین المللی نباید این متخصصان را از عرصه پیشرفت دور نگه دارد.

فعالیت به‌عنوان یک فریلنسر با کارفرماهای خارجی و کسب درآمد ارزی، تاثیر بسیار زیادی بر ارزآوری به کشور دارد. همچنین درآمد شما را به مقدار قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. فعالیت‌هایی مانند طراحی گرافیکی، ترجمه، تولید محتوا، برنامه‌نویسی و ... انتخاب مناسبی برای کسب درآمد ارزی هستند. پس در هر حوزه‌ای که فعالیت دارید، برای شروع فعالیت فریلنسری خود می‌توانید از مشاوره‌های نیک‌پرداخت استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha