• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99120403052
  • خبرنگار : 71621

کاخ سفید: اروپایی‌ها منتظر پاسخ ایران به شرکت در مذاکرات هسته‌ای هستند

کاخ سفید: اروپایی‌ها منتظر پاسخ ایران به شرکت در مذاکرات هسته‌ای هستند

سخنگوی کاخ سفید در کنفرانسی خبری اعلام کرد که متحدان اروپایی واشنگتن در انتظار پاسخ ایران به شرکت در مذاکرات هسته‌ای هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اردوپوینت، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت: مسئله در حال حاضر اینگونه است که اروپایی‌ها دعوت خود را فرستاده‌اند و منتظر پاسخی از سوی ایرانیان هستند.

همچنین العربیه به نقل از جن ساکی مدعی شد که کاخ سفید موضعش درخصوص برداشتن تحریم‌ها پیش از مذاکره با ایران را تغییر نمی‌دهد.

جن ساکی در این خصوص اظهار کرد: ما درخصوص گام‌های آتی با کنگره گفت‌وگو خواهیم کرد.

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که این اتحادیه در تلاش است تا جلسه‌ای غیررسمی را با مشارکت تمامی طرفین برجام و آمریکا برنامه‌ریزی کند.

این مقام اعلام کرده بود که هیچ دعوتی تاکنون انجام نگرفته است و چارچوب زمانی برای این جلسه درنظر گرفته نشده است اما قدرت‌های جهانی می‌خواهند هرچه زودتر توافق هسته‌ای را احیاء کنند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، کاخ سفید اعلام کرد که پیشنهاد میانجیگیری اروپا میان تهران و واشنگن را می‌پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۰۵:۱۹

ایران هبچ مذاکره ای در مورد برجام ندارد واحتیاجی هم به برجام ندارد وغنی سازی هم به دلخواه خود در هر سطحی که لازم باشد انجام خواهد داد به فروش نفت هم نیاز ندارد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۰۹:۲۱

اولا میشه بگین شغل و درآمد ماهانه شما چقدره که این همه بی نیاز از همه چیز هستید ؟ نه نیازی به برجام نه نیازی به فروش نفت و... دوما شما با چه مجوزی از طرف ایران و همه ی مردم حرف میزنید؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۲:۱۱

😂😂👌👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۳:۲۰

پاسخ به اصطلاح هموطن.. به والله هیچ کجاحقوق نمیگیرم. ولی ذلت نمیپذیرم همیشه به فکر شکم خوب نیست باشی. اگه مسلمانی و..... یکخورده ازامام حسین یادبگیر. اگه نه که هیچی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۰۹:۳۷

سلام آقا جمشید اینکه خیلی محکم میگید ایران نیاز به برجام ندارد باید خدمتت بگم که برجام پل ارتباطی ایران با کشورهایی هست که مراودات بانکی با آنها تحت هیچ شرایطی صورت نمیگیره چون امریکا بلافاصله رد اون کشور رو میزنه و تحریمش میکنه حالا شما بگو اصلا غنی سازی اورانیوم بشه صد در صد چه فایده؟ تمام شرکت ها بدلیل عدم خرید و فروش کالاهای صنعتی رو به ورشکستگی رفتن ودودش تو چشم مردم داره میره قطعا شما از لحاظ مالی مشکلی نداریدو...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۱:۰۳

معنی پل ارتباطی را هم فهمیدیم هرچه داری بدهی وهیچ هم به شما ندهند اگر کوچکترین دید بازی داشتی میفهمیدی جنگ های اینده بر سر انرژی است و اگر به انرژی هسته ای دسترسی نداشته باشی همین غربیها ناموست را به غارت میبرند تا سوخت هسته ای به شما بدهند رفتارشان را دیدیدم حتی ماسکهای سفارش ایران را در فرودگاههایشان به غارت بردند ،وقتی صحبت از بصیرت میشود یعنی کمی هم خودت فکر کن نه تحت تاثیر اخبار و شبکه های مجازی باشی.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۱:۱۲

اقای جمشیدی حتما خودش دررفاه کاملند که این حرفهارا میزنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۰:۵۷

یانکی ایران برای مذاکره انجام شده نیاز به مذاکره مجدد ندارد شما به تعهداتتان ذیل برجام عمل کنید. اصلا میدونید مذاکره یعنی چی یا فقط هفتیر کشی و دوئل را بهتون یاد دادند.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۱:۴۰

به سر کوچه ی بعضی ها هنوز گوشت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان و مرغ کیلویی ۲۵ هزار تومان خانه میلیاردی نرسیده بهشون خرده نگیرید گناه دارن!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۲:۰۸

چرانظرمن ثبت نمیکنیداطلاعات شماره من مسدودکرده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۳:۴۷

آقا یا خانم هم وطن گویا شما و امثال شماها حاضرید همه چیزتان را بدهید تا وضع مالی تان بهتر شود. این فقط به خود شما مربوط میشود و تازه وقتی رهبر و دولت تصمیم می گیرند شما چه کاره اید که فکر می کنید از طرف مردم حرف میزنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۳:۵۵

به خداوندی خدا هر چه به امریکا واروپاییا رو بدیم رودارتر میشن وسلام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۴:۰۸

ما خون شهدا روپایمال نمی کنیم تا تحریم‌ها روکاملا لغو نکردن خبری نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۵:۴۰

آمریکا مشکلش با اصل نظام با رفتار ایران با اسراییل با موشک های ایران با گروههای مقاومت بعد تیر خلاصی زدن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۸:۰۹

آقا جمشید ماشالله درآمدش ماهی 100 میلیون تومان واقعا بهش خوش میگذره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۸:۱۷

فقط امریکاه با اروپای دروغ گو مذاکره کنند ایران حرفش محکم و با اعتبار است نیاز نیست شرکت کند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۱۸:۵۱

طرف مقابل ایران در مسئله برجام کشورهای حاضر در برجام هستند. نه آمریکا. شکایت از آمریکا به سبب خسارات حاصله از خروج آنها از برجام و همچنین ترور سردار قاسم سلیمانی باید دی سازمان ملل متحد پیگیری شود. ایران نباید فریب سیاست اروپاییان را بخورد و به بازی مذاکره با آمریکا تن بدهد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۵ ۲۰:۵۵

ما هم منتظریم تا اروپایی‌ها بهمراه آمریکا برایمان دروغ پردازی کند و به آنها بخندیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۰۰:۵۶

ناقضان برجام باید تعهداتشان را که چند سال است انجام نداده اند، انجام داده و بابت خسارات وارده به اقتصاد ایران، غرامت بدهند.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۶ ۰۹:۳۳

جالب است. پیمان شکنان می خواهند دوباره مذاکره کنند. «آزموده را آزمودن خطای بزرگ است»