• سه‌شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99120503530
  • خبرنگار : 30450

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار شد:

عزم بیشتر جهت برطرف کردن نیازهای مردم مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

عزم بیشتر جهت برطرف کردن نیازهای مردم مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ با عزم و تلاش بیشتر برای برطرف کردن نیازها در مناطق زلزله زده اقدام شود.

" آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی" در پیامی در رابطه با شهر زلزله زده سی سخت افزود: یاد دارید زمانی که حادثه هواپیمایی رخ داد، همین مردم دنا و سی سخت چقدر زیبا و آبرومندانه عمل کرده و مایه آبروی استان شدند و اینک اگر استان به حمایت خود برخیزد، آبرویی برای همه ما خواهد بود.
وی تصریح کرد: روز گذشته در مجلس خبرگان، توسط آیت الله بوشهری نسبت به همه شما ابراز همدردی شد و از ایشان سپاسگزارم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از مسئولان دغدغه مند نسبت به امور زلزله زدگان شهر سی سخت، اظهار کرد: توصیه می‌کنم که با عزم بیشتر در جهت برطرف کردن نیازها تلاش کنند.
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: راه اینکه آینده در کمک رسانی بهتر از امروز باشد، سپاسگزاری از خدای متعال و تشکر از عزیزانی است که زحمت کشیدند. هم مسئولان رسمی استان و هم هیأت‌ها، مردم عادی که آمدند و در عرصه‌های مختلف کمک رسانی کرده و دست به کار شدند.
وی بیان کرد: این تقدیر و تشکر از آن ها، آن ها را دلگرم نسبت به آینده می‌کند و ان شاء الله با عزم بیشتر خدمت خواهند کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به هم استانی‌های برخوردار، تصریح کرد: آن ها باید حمایت کنند، شرایط سختی در استان پیش آمده و انشا الله همراهی شما با مسئولان باعث شود که مشکلات سریع‌تر برطرف گردد.
به گزارش ایسنا، آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: بعضی از کسانی که دستشان به دهانشان می‌رسد، شاید خودشان مستقیم نتوانند کمک‌های خود را تبدیل به کالا، چادر و غذا کنند و تحویل دهند، می‌توانند از طریق نهادهای دولتی و حاکمیتی، یا از طریق هیأت‌های مذهبی و از طریق کسانی که اهل این کارند، کمک کنند تا این مشکل به وجود آمده را به زودی برطرف کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha