• سه‌شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120503564
  • خبرنگار : 30054

درب باغ جلوه ای از زیبایی خانه شماست

درب باغ جلوه ای از زیبایی خانه شماست

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زیبای باغ ویلا شما تاثیر دارد، وجود درب باغ است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهن ایرانیان، درب باغ با طرح خاص و مدرن و همچنین طرح های خلاقانه می تواند نمای باغ و ویلا شما را بسیار محصور کننده کند. درب باغ می تواند زیبایی و نمای خانه شما را تضمین کند.

درب باغ ها به صورت دروازه ای هستند که می توانند زیبایی و نمای خانه شما را به رخ بکشند. یکی از فاکتورهای مهم در باارزش نشان دادن ویلا یا باغ این است که درب ورودی را مناسب انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درب باغ طرح چوبی می تواند نشانگر خانه های شیکی باشد که از طبیعت الهام گرفته و دروازه ورودی را با این طرح مزین کرده اند.

همچنین طرح لیزری درب باغ که امروزه رواج یافته است توانسته است جایگاه وِیژه ای را پیدا کند. در نظر داشته باشید که درب باغ شیک با قیمت مناسب می تواند خریدی به صرفه و هوشمندانه باشد.

ساخت درب باغ مانند ساخت سایر درب های حیاط است در نظر داشته باشید که این درب ها به این گونه ساخته می شوند که با تکنولوژی ها پیشرفته انواع درب باغ فرفورژه با طرح  و رنگ های مختلف تولید می شود. شما می توانید یکی از طرح های درب باغ را با سلیقه خود انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که باید درب باغ علاوه بر زیبایی ، باید امنیت و حفاظت را نیز به ارمغان آورد. در واقع وجود این درب شیک و به روز سبب می شود تا امنیت و زیبایی با هم به خانه شما دعوت شود.

درب های لوکس و لاکچری و درب های برش لیزری سبب شده است تا نمای خانه شما زیباتر جلوه کنند. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

نرده راه پله گرد اثر هنری در خانه شما

نرده راه پله گرد اثر هنری در خانه شما به حساب می آید با وجود این نرده راه پله خاص شما می توانید هنر یا اثر خلاقانه ای را در خانه خود داشته باشید. نرده راه پله گرد طرح شیکی به حساب می اید که نمای خانه شما را بسیار زیبا جلوه می دهد در واقع این یک اثر هنری است که در خانه شما ایجاد شده است.

در نظر داشته باشید که باید تمامی عناصر دکوراتیو را برای خانه خود از بهترین ها انتخاب کنید. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که جزئیات در خانه بسیار اهمیت دارد. استفاده از نرده راه پله گرد را می توانید برای خانه های لوکس دوبلکس یا خانه های ویلایی یا باغ نیز به کار گیرید. این راه پله گرد نمای خاص و مدوری به نمای داخلی خانه شما می بخشد.

نرده فلزی راه پله دوبلکس فرفورژه سبب می شود تا خانه شما ایمن نیز شود. این را در نظر بگیرید، که سقوط از پله سبب می شود تا خسارت های جبران ناپذیری را به شما وارد کنید. نرده فلزی راه پله مانع از سقوط افراد می شود، بنابراین برقرار کردن امنیت توسط این حصار یا نرده راه پله گرد اهمیت دارد.

نرده راه پله گرد با قوطی چوب و یا شیشه ای و همچنین استیل و یا نرده راه پله دوبلکس گرد از انواع نرده راه پله ها است که مشتریان می توانند این نرده ها را انتخاب کنند. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی نرده ای از جنس طبیعت

نرده حفاظ شاخ گوزنی با وجود تنوع در بین انواع نرده روی دیوار می تواند خانه شما را ایمن کند. در نظر داشته باشید که انواع نرده روی دیوار شاخ گوزنی سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن باشد.

نرده حفاظ که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است، توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان پیدا کند. این نرده حفاظ شاخ گوزنی امنیت و زیبایی و همچنین کیفیت بالایی را دارد.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی می تواند خانه شما را ایمن کند. زیرا تراکم بالا و همچنین ارتفاع نرده روی دیوار شاخ گوزنی می تواند تاثیر چشم گیری روی امنیت خانه داشته باشد. نرده حفاظ شاخ گوزنی با وجود تکنسین و کارشناس های حرفه ای بهترین ساختار را برای نرده دیوار شاخ گوزنی به کار می گیرند.

زیبایی دیوار خانه شما بستگی زیادی به نحوه ساخت نرده دارد. دقت داشته باشید که این حفاظ با طرح خاص که دارد سبب می شود تا هیچ راهی برای عبور سارقین نباشد و البته نمای خانه را زیبا می کند. پس برای زیباتر کردن خانه خود در انتخاب نرده روی دیوار دقت کنید.

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی همچون نگهبانی است که از خانه محافظت می کند و ورود سارقین را ممنوع می کند. در واقع با وجود این نرده روی دیوار دیگر سارقین نمی توانند نقشه های شوم خود را پیاده سازی کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ آهنی روی دیوار محافظ خانه شما است.

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی در شرکت آهن ایرانیان با قیمت نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. تراکم و ارتفاع می تواند روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر بگذارد. برای خرید نرده روی دیوار شاخ گوزنی باید فاکتور امنیت، زیبایی و کیفیت را با همدیگر داشته باشند که شما بهترین خرید را داشته باشید.

تکنسین ها و کارشناسان فروش آهن ایرانیان می توانند با مشاوره و بازدید رایگان بهترین نرده روی دیوار را انتخاب کنند. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha