• چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99120604538
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اصفهان:

در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی‌گویی اجتناب شود

در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی‌گویی اجتناب شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: برگزاری انتخابات باید براساس مُر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار شود.

حسین سیستانی، در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان اصفهان، با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، اظهار کرد: سه مقوله انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: جلسات ستاد امور اجرایی انتخابات باید به طور مرتب برگزار و روند انجام امور انتخابات رصد و پیگیری‌های لازم انجام شود.

فرماندار اصفهان به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امور اجرایی به عنوان یکی از مقوله‌های بسیار مهم است که نحوه و چگونگی آن باید مشخص و واحدهای ذی‌ربط در این راستا، اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرمانداری اصفهان، سیستانی با تأکید بر لزوم توجه به چگونگی بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی‌گویی اجتناب و اعضای اجرایی انتخابات با برنامه‌ریزی مدون و طبق زمان‌بندی عمل کنند تا انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری برگزار شود.

وی با بیان اینکه با تکیه بر قانون باید امور را پیگیری کنیم، تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید بر اساس مُر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار شود.

سیستانی با اشاره به اهمیت نقش هیئت‌های اجرایی در برگزاری مطلوب انتخابات، افزود: هیئت اجرایی نقش مؤثری در ایجاد آرامش، فضاسازی و اجرای باشکوه انتخابات دارند.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همکاری و همراهی لازم را با مجموعه فرمانداری در برگزاری مطلوب انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha