• پنجشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 99120705279
  • منبع : سازمان بهزیستی

وزیر بهداشت:

۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

وزیر بهداشت از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: ۲۰ هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می‌کنند؛ امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰، اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی، همزمان با میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز مددکار "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه "وحید قبادی‌دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند.

نمکی در حاشیه این دیدار از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: در اجرای این فرآیند علاوه بر همکاران ما در نظام سلامت و بخش‌های ICU و گروه‌های پرخطر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب‌پذیر واکسیناسیون شدند که به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز کردیم.

وزیر بهداشت، افزود: از فردا در اکثر آسایشگاه‌های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود ۲۰ هزار نفر در این فاز از گروه‌های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: بر حسب سند ملی واکسیناسیون کووید ابتدا کادر بهداشت و درمان، گروه‌های آسیب‌پذیر و گروه‌های پرخطر و سپس افراد عادی واکسن را دریافت می‌کنند و امیدواریم تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اکثر گروه‌های هدف واکسینه شوند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۲۲:۱۷

بجای سالمندان کهریزک که بندگان خدا سال تا سال کسی بهشون سر نمیزنه به شغل هایی که بیشتر با مردم در ارتباط اند مثل راننده تاکسی ها نانواها کادر درمان بانک و .... واکسن بزنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۸ ۱۳:۱۳

مگه برا کادر بهدشتی واکسن زدین که میخواین برین گروه دوم رو بزنید. من جز کادر بهداشت شهرستان شوشترم وبغیر از ۱۱دز که به بخش icuزدن دیگه هیچ واکسنی تزریق نشد