• شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120905952
  • خبرنگار : 30054

درگاه پرداخت اینترنتی و اعتباری ایزی‌پی

درگاه پرداخت اینترنتی و اعتباری ایزی‌پی

امروزه با توسعه کسب و کارهای آنلاین، استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت اعتباری بسیار بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایزی پی، بدون وجود درگاه پرداخت خریدار باید هزینه کالا یا خدمات را به صورت نقدی یا کارت به کارت برای فروشنده واریز کند، این روش زمان بر بوده و پیگیری آن توسط فروشنده نیز بسیار دشوار است.

درگاه پرداخت اعتباری خدمت جدید ایزی‌پی

ایزی‌پی با ایجاد یه فرایند، قابلیت دریافت درگاه پرداخت اعتباری را برای صاحبین کسب و کار فراهم کرده است.

صاحبین مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی می توانند با استفاده از این درگاه اعتباری مشتریان خود را به خرید بیشتر ترغیب کنند. طی این فرایند پس از ثبت نام در سایت مخصوص اعطای اعتبار می بایست درگاه را در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود فعال کنند و پس از این ایزی‌پی مشتریان را جهت خرید از طریق اعتبار به سمت فروشگاهها هدایت می کند.

ثبت نام درگاه خرید اعتباری

تمامی مشاغل می توانند با مراجعه به وب سایت ایزی پی از این خدمت جدید استفاده کنند.

درگاه های پرداخت برای حل این مشکل پا به عرصه اینترنت گذاشته اند، کاربران می توانند به استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی ایزی‌پی به صورت کاملا امن هزینه را به فروشنده پرداخت کنند، همچنین فروشنده می تواند از طریق پنل کاربری خود واریزی ها را پیگیری کند.

همانطور که می دانید انواع مختلف درگاه پرداخت وجود دارد که عبارت اند از درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت واسط

ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت مستقیم

این نوع درگاه به طور مستقیم از طریق بانک ارائه شده و کسب و کار های آنلاین جهت دریافت آن نیاز است که به یکی از شرکت های ارائه دهنده مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه دهند، فرآیند دریافت درگاه مستقیم زمان بر است و به همین دلیل امکان دریافت درگاه مستقیم برای کسب و کار های کوچک و نوپا به سختی وجود دارد. باید بدانید که جهت دریافت درگاه مستقیم نیاز است که برای وب سایت خود نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنید.

درگاه پرداخت واسط

کسب و کار هایی که در بستر شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و یا امکان دریافت نماد اعتماد برای وب سایت آن ها وجود ندارد، می توانند از درگاه پرداخت واسط استفاده کنند، شرکت های ارئه دهنده درگاه پرداخت واسط در واقع واسط کسب و کار شما و بانک هستند، در این روش شما ارتباط مستقیمی با بانک ها ندارید.

ثبت نام وام فوری و وام اضطراری ایزی‌پی

درگاه پرداخت واسط ایزی‌پی امکانات متنوعی را برای کسب و کار های اینترنتی فراهم کرده است، همچنین افرادی که کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی توسعه داده اند، می توانند با ثبت نام در سایت و دریافت فرم پرداخت ، فرایند خرید و پرداخت را برای مشتریان خود آسان تر کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha