• شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99120906221
  • خبرنگار : 71012

پخش سریال «یوسف پیامبر (ع)» و بی توجهی به یک هشدار

پخش سریال «یوسف پیامبر (ع)» و بی توجهی به یک هشدار

سریال «یوسف پیامبر(ع)» که در زمره پرتکرارترین سریال های تلویزیونی قرار می گیرد، این بار قرار است از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع رسانی سیما امروز اعلام کرد که «نظر به استقبال گسترده مخاطبان و درخواست های پیاپی مردمی، سریال «یوسف پیامبر (ع)» از نهم اسفند ماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.»

سریال «یوسف پیامبر(ع)» در حالی با فاصله کوتاه چندماهه از بازپخش این مجموعه در آی فیلم، بار دیگر برای مخاطبان تلویزیونی پخش می شود که بارها درباره کاهش تاثیرگذاری سریال های تاریخی به واسطه تکرارهای پی در پی در شبکه های تلویزیونی، از سوی کارشناسان و حتی خود مخاطبان هشدار داده شده است.

سریال «یوسف پیامبر(ع)» در کنار مجموعه ای چون «مختارنامه» از پرتکرارترین سریال های تلویزیونی هستند که به واسطه پخش چندین باره از شبکه‌های مختلف، طی سال‌های گذشته حتی دستمایه شوخی در فضای مجازی قرار گرفته اند. با این حال تلویزیون همچنان به انگیزه آنچه «درخواست های مخاطبان» عنوان می کند و بی توجه به هشدارها، ساخته مرحوم فرج‌الله سلحشور را با فاصله اندک از بازپخش های قبلی، روی آنتن می برد.

سریال «یوسف پیامبر (ع)» اولین بار در سال ۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد و می‌توان از آن به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال های تلویزیون در دهه ۸۰ نام برد. این سریال تاکنون در ۶۰ کشور جهان نیز بیننده داشته است.

این سریال تاریخی مذهبی با داستانی از زندگی حضرت یوسف پیامبر (ع) و بازی مصطفی زمانی و با بازی بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن و الهام حمیدی در تلویزیون ساخته شد.

حالا قرار است بار دیگر این سریال چهل و شش قسمتی هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه قرآن پخش شود. علاقمندان به سریال یوسف پیامبر علیه السلام همچنین می‌توانند این سریال را که در سایت اینترنتی شبکه به نشانی www.qurantv.ir دریافت و در فرصت های خود به تماشا بنشینند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۳:۵۹

خدا رو صد هزار مرتبه شکر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۴:۳۳

دست همتون دردنکنه،دیدن این سریال زیبا هیچوقت تکراری و خسته کننده نمیشه بلکه بیشتر از پیش مشتاقتر نگاه میکنیم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۷

آره واقعأ قشنگه و آدم حضور خدا رو توی همه جا حس میکنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۵:۳۵

واقعا اگه سریال های مختار و پایتخت و یوسف پیامبر نبود مثل دهه 60 برفک نشون می دادن 😂ولی من به شخصه این سریال رو خیلی دوست دارم هیچوقت ازش خسته نمیشم ممنون بابت پخش 😘

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۷:۱۸

خیلی هم خوبه پخش کنن دم عیدی ممنون چرا هشدار دادن خب یه شبکه پخش میکنن بعضیا ک دوست دارن میبینن بقیه هم نبینن 🌟🌟🌟🌟🌟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۲

میشه ساعتشو یکمی جلو بیارید منظور من این است که ۱۱:30کی بیدار هست که ببینه مثلاً بعد از ظهر بگذارید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۱۸:۴۷

برای بار صدم دارن نشون میدن واقعا خجالتم خوب چیزیه من فقط یه سوال دارم همین جنابی که این سریالو انتخواب میکنه که برای هزارمین بار تو تلوزیون پخش بشه خودشم میشینه میبینه یا نه میره سمت ماهواره فکر کردین چرا جوونا میرن سمت ماهواره برا این که انقددددد برنامه های تلوزیون تکراری و خسته کننده. شده که واقعا حوصله سر بره و تقریبا همه رو چندین چند بار دیدیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۰ ۲۳:۳۷

به قرآن حرف دلم رو زدی👍👍

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۱ ۰۰:۲۹

تشکر بابت پخش این سریال ، یاد خدا هیچوقت تکراری نیست و نخواهد شد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۴ ۰۷:۵۹

سریال یوسف راپخش کردید از شما ممنون هستم اگر بشود سریال مختار راهم پخش کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۱۰:۱۹

خوشم آمد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۳ ۱۳:۲۸

بنظر من ك عالیه.الانم داره از.شبكه قرآن پخش میشه ك مخاطبای مخصوص خودشو داره.اتفاقن این سریال رو هزار بارم ببینیم بازم كمه چون هربار بیشتر ب درك موعود میرسیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۲ ۰۰:۰۶

این سریال یک معجزه است. هر بار که پخش می شود باز هم کهنه نمی شود و دوستداشتنی

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۹ ۰۱:۳۲

سلام این سریال خیلی زیبا دوست داشتی است من خیلی این سریال را دوست دارم و هیچ وقت مثل قرآن کهنه نمی شود