• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99121007422
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در بیست و هشتمین همایش مؤسسه خیریه امام حسین (ع)؛

خیران اصفهان ۷۰۰ میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند

خیران اصفهان ۷۰۰ میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند

ایسنا/اصفهان مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین (ع) گفت: حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان از سوی خیران اصفهانی اهدا شد.

حسینعلی صرافان،  در بیست و هشتمین همایش سالانه این مؤسسه خیریه که به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی همایش‌ها به صورت غیر حضوری و با همکاری مرکز سیمای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری غیرحضوری این همایش برای ما مایه خرسندی است چرا که با این اقدام افراد زیادی امکان حضور در این همایش را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با استفاده از ظرفیت سیمای مرکز استان می‌تواند نسبت به معرفی بیشتر مؤسسه خیریه به همشهریان کمک قابل توجهی داشته باشد، افزود: در سال‌های آینده نیز چنانچه شرایط ویروس کرونا اجازه دهد در کنار همایش حضوری همایش مجازی را نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام حسین (ع) با بیان اینکه تمام کمک‌های واریزی به حساب‌های این مؤسسه خیریه به صورت شفاف در رسانه‌ این مؤسسه سالانه بارگذاری می‌شود، افزود: شفافیت اصل اساسی در موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است و می‌توان گفت راز موفقیت ما نیز همین امر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن ارزان را در کنار ارائه کمک هزینه خرید و کمک هزینه تأمین ودیعه مسکن در دستور کار داریم، افزود: تاکنون با همت خیران این مؤسسه خیریه ۲۳۰ واحد را به بهره برداری رسانده‌ایم و ۱۱۰ واحد دیگر نیز در سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه امام حسین(ع)، صرافان اضافه کرد: خوشبختانه در بیست و هشتمین همایش سالانه مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام که به صورت مجازی برگزار شد، خیران ۷۰۰ میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان هدیه کردند.

عشق و خیر دو عصاره فرهنگ ایرانی است

همچنین اسماعیل آذر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگیان با بیان اینکه عصاره فرهنگ ایرانی در دو واژه عشق و خیر خلاصه می‌شود، اظهار کرد: خوشبختی ما در یک جامعه به دیگری وصل است و وقتی می توانیم به خدا وصل باشیم که دیگران هم موفق باشند.

وی با بیان اینکه اعتقاد خاصی به مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام دارم، اضافه کرد: فعالان این مؤسسه هر کدام یکی از قطب‌های صنعتی کشور هستند و از این رو آنها چراغی را روشن کرده‌اند که خودشان از دارایی‌شان آن را روشن نگه داشته و دیگران را نیز به مشارکت در آن دعوت می‌کنند.

این استاد ادبیات فارسی گفت: خیریه امام حسین(ع) در زمینه مسکن کار می‌کند، مسکن مهم ترین نیاز هر انسانی است چرا که همه انسان‌ها با وجود داشتن سقفی برای خود احساس آرامش می‌کنند و ما می‌توانیم با همکاری هم این آرامش را به نیازمندان هدیه کنیم.

سید احمد فتحی از خیران مؤسسه خیریه امام حسین(ع) نیز در ادامه توضیح داد: من خودم مستأجر هستم، اما سال‌هاست که آجر مورد نیاز پروژه‌های ساختمانی این خیریه را تأمین می‌کنم چرا که با این کار به آرامش می‌رسم.

این خیر با بیان اینکه تشویق دیگران به کار خیر باید از سوی خیران انجام شود، ادامه داد: در این زمینه همه دوستان و آشنایانی که توان مالی برای کمک دارند را به این شادمانی دعوت و سهیم می کنیم تا زنجیره کار خیر هر روز در جامعه گسترده تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha