• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99121007449
  • خبرنگار : 30450

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

"کیامرث حاجی زاده" در نشست کارگروه زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی سخت افزود: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.
وی تصریح کرد: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان ها نقش بسزایی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می‌تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان‌ها در مقابل زلزله شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این نشست، "بهمن رحمتی" مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه لیست واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است، بیان کرد: واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می رود پیمانکاران و دستگاه های متولی از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده نمایند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha