• دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99121107649
  • خبرنگار : 50291

فرماندار مطرح کرد:

کاهش بروکراسی اداری برای رفع مشکلات بافت فرسوده در پیشوا 

کاهش بروکراسی اداری برای رفع مشکلات بافت فرسوده در پیشوا 

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بسیاری از روستائیان مطلع نیستند که دولت چه تسهیلاتی را برای بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده روستاها در نظر گرفته است.

حسین عباسی صبح دوشنبه ۱۱ اسفندماه در نشست با معاون بنیاد مسکن استان و دهیاران شهرستان بیان کرد: به منظور خدمت‌رسانی به روستاییان، برگزاری جلسات دوره‌ای دهیاران با مدیران استانی و دستگاه‌های قضایی، امنیتی و خدمات‌رسان موجب تسریع امور شده و از مشکلات بسیاری پیشگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از منازل مسکونی در روستاهای شهرستان پیشوا دارای بافت فرسوده و قدیمی است که به علت مقاومت اندک در برابر زلزله، از بیشترین احتمال آسیب برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: برای مقاوم‌سازی بافت فرسوده نباید منتظر حادثه باشیم بلکه قبل از وقوع هر بحران و خسارتی باید مردم را نسبت به این مهم حساس کرد.

عباسی عنوان کرد: سهل‌انگاری و غفلت دهیاران در حوزه نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست و این مهم جزو وظایف اجتماعی، اداری و شرعی آنان است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اینکه تا به امروز استقبال چندانی در این زمینه صورت نگرفته باید آسیب‌شناسی شده و با بررسی نواقص گذشته، موانع برطرف شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیاری از روستائیان مطلع نیستند که دولت چه تسهیلاتی را برای بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده روستاها در نظر گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: به منظور آگاه‌سازی روستاییان و تشویق و ترغیب آنان به مقاوم‌سازی، جلسات مرتبط با حضور مسئولان امر در سطح روستاها و با حضور خود مردم برگزار خواهد شد.

عباسی عنوان کرد: دستیابی به اهداف مدنظر در این حوزه نیازمند حذف بروکراسی اداری و پیشبرد کار توسط خود مسئولان اعم از دهیاران، بنیاد مسکن و بخشداری‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha