• دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99121108266
  • خبرنگار : 71595

مربی آلومینیوم: نساجی مخوف‌ترین ورزشگاه ایران را دارد

مربی آلومینیوم: نساجی مخوف‌ترین ورزشگاه ایران را دارد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید جای هواداران نساجی در بازی امروز دو تیم خالی بود.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر نساجی اظهار کرد: ما دو هفته ملتهب را پشت سر گذاشتیم. اینکه بتوانیم تیم را ریکاوری کنیم سخت بود. نساجی شرایطش نسبت به گذشته باتوجه به تغییراتش بهتر شده بود. نیمه اول را به حریف دادیم ولی در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و بازیکنان تمام نکات کادر فنی را پیاده کردند و می‌توانستیم بازی را ببریم. نتیجه مساوی برای ما خوب بود. ما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که با همه وجودشان بازی کردند. ۱۸ روز از آخرین بازی ما در لیگ می‌گذشت و بازیکنان ما نتوانسته بودند در شرایط بازی قرار بگیرند. یکی از دلایلی که در نیمه اول به خوبی نیمه دوم نبودیم همین بود. 

او درباره نیمکت‌نشینی امید سینگ هم بیان کرد:‌ دلیلی نیمکت‌نشینی او از دست دادن چند روز از تمرینات بود. او سه روز آخر به تیم اضافه شد. ما سعی کردیم به ترکیب تیم برنده برابر نفت مسجدسلیمان دست نزنیم. یکی از دلایلی که شریفات هم بازی نکرد همین قضیه بود. 

عبدی درباره جدایی خطیبی از این تیم و ریکاوری بازیکنان هم گفت:‌ از زحمات آقای خطیبی تشکر می‌کنم. وقتی یک مربی با یک تیم کار می‌کند، جدایی باعث می‌شود تیم از لحاظ روحی افت کند. بازیکنان و خطیبی به لحاظ عاطفی به هم نزدیک بودند. کار ریکاوری خیلی سخت بود ولی با کمک آقای خرمزی و بزرگ‌ترهای تیم این قضیه به خوبی مدیریت شد. این موضوع می‌توانست روی کار ما تاثیر بگذارد. 

او در پایان گفت: برای تیم خوب نساجی آروزی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که شرایطی فراهم شود که این تیم در لیگ برتر بماند. من خودم چند بار در این زمین بازی کردم. جای تماشاگران نساجی امروز خالی بود. اگر بگوییم این ورزشگاه مخوف‌ترین ورزشگاه ایران است دروغ نگفته باشیم. بازی کردن در این ورزشگاه همیشه سخت است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha