• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99121208569
  • خبرنگار : 30054

کانون آنی‌بین همکار شما برای رقابت‌های تجاری در سال 1400

کانون آنی‌بین همکار شما برای رقابت‌های تجاری در سال 1400

اگر محصول یا خدمتی دارید که ساخت تیزر، فیلم و آگهی تبلیغاتی برای آن می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد، با کانون آنی‌بین تماس بگیرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، کانون آنی‌بین با مجموعه کاملی از خدمات تبلیغاتی در سال 1400 به عنوان مشاور تبلیغاتی و مجری راهکارهای تبلیغاتی در کنار کسب و کار شما خواهد بود.

- ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی

- ساخت فیلم تبلیغاتی

- ساخت فیلم صنعتی کارخانجات و صنایع

- تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

- ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

- مدیریت صفحه اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی در کانون آنی‌بین ، یکی از مهمترین راهبردهایی است که شرکت های تولیدی و خدماتی برای معرفی محصولات و سرویس های خود از آن استفاد می‌کنند.

سازمان‌ها و صنایع نیز با سفارش ساخت فیلم تبلیغاتی می‌توانند با معرفی خود و تواتمندی هایشان، سهم خود از بازار را افزایش دهند.

این روزها، در دنیایی که از چپ‌وراست هدف تبلیغات مختلف هستیم تنها یک داستان خوب، یک روایت جذاب و در کل یک تبلیغ تأثیرگذار می‌تواند محصول را در نگاه مخاطب متمایز ‌گرداند.

پرورش و اجرای ایده‌های خلاقانه، اصلی‌ترین هدف کانون آنی‌بین در 11 سال گذشته بوده است. کانون آنی‌بین در کنار بررسی جدیدترین روش‌های تبلیغاتی روز دنیا و با استفاده از تجهیزات فنی به‌روز و مدرن موفق شده تا تجربه‌هایی باورنکردنی را برای بسیاری از صاحبان خدمات و صنایع کشور به وجود بیاورد.

نام‌های بزرگ صنعت و تجارت داخلی و خارجی همچون بانک ملی ایران، بیمه دانا، سونی ایران، سفارت ژاپن، افرانت، مبین‌نت، بهمن موتور، سازمان فناوری اطلاعات ایران، و کارخانجات صنعتی و شرکت‌های بازرگانی کشور ساخت تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های سازمانی خود را به کانون آنی بین سپرده و با اعتماد به خلاقیت این آژانس تبلیغاتی مسیر پیش روی خود را هموارتر و موفقیت‌شان را پررنگ‌تر کرده‌اند.

کیفیت بالا و تصاویر چشم‌نواز تولیدات کانون آنی‌بین اعم از فیلم‌های صنعتی، آگهی‌های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی در قالب فیلم، انیمیشن و موشن‌گرافیک، چیزی است که یک محصول نیاز دارد تا به بهترین شکل به مخاطب معرفی شود.

برای ماه‌ پایانی سال 99 کانون آنی‌بین اقدام به ایجاد پیشنهادهایی ویژه برای سازمان‌ها، صنایع و گروه‌های نرم‌افزاری نموده تا با تولید فیلم، تیزر و آگهی تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی و یا پخش تلویزیونی، سهم خود را از بازار هرچه بیشتر افزایش دهند.

برای مشاهده نمونه کارها و فیلم ها و تیزرهای تولید شده به وبسایت آنی‌بین www.anibeen.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha