• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99121208572
  • خبرنگار : 50010

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خبر داد

اجرای پروژه‌های آبی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در هشترود

اجرای پروژه‌های آبی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره آب و فاضلاب هشترود از اجرایی شدن چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

محمد باقر زاده در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: اجرای عملیات لوله گذاری به طول ۵۰ کیلومتر برای خط انتقال فاز دوم مجتمع آلمالو، اجرای عملیات لوله گذاری روستای علی آباد به طول چهار کیلومتر، اجرای خط انتقال روستای ذوالبین به طول ۸۰۰ متر با لوله ۱۰ بار و اجرای خط انتقال ۳۰۰۰ متری روستای گویجه قملاق با مشارکت‌های مردمی از مهمترین اقدامات اداره آب و فاضلاب هشترود در سالجاری است.

وی افزود: دیوار کشی محوطه سایت تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری، اجرای فاز دوم تصفیه خانه آب نظر کهریزی، تصویب طرح ارتقاء تصفیه خانه آب شهر هشترود، اجرای شبکه توزیع آب به ۱۴ روستای نظرکهریز و احداث ۱۰ باب مخزن آب بتنی در چندین روستا ی مجتمع آلمالو از اقدامات دیگر این اداره است.

وی با اشاره به اهمیت آب سالم از حصار کشی ۳۰۲ متری مخازن آب شرب خبر داد و اظهار کرد: برای کنترل استفاده آب، ۴۴ دستگاه کنتور حجمی در روستاهای مختلف جاگذاری شده تا میزان آب مصرفی مشخص شود.

وی اضافه کرد: طرح جمع آوری فاضلاب شهری به طول ۹۴ کیلومتر در سطح شهر هشترود شروع شده و بیش از نیمی از این طرح اجرایی شده است و ما امیدواریم تا باقی این طرح در سه سال آینده به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از این طرح عظیم باشیم.

باقرزاده از حفر چندین چاه برای آب رسانی به روستاهای مختلف در مجتمع آب رسانی سهند و حفر چندین چاه دوم برای بهبود وضعیت آب رسانی در روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریز خبر داد.

وی گفت: تمامی اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های مختلف در هشترود در سایه تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار هشترود و توجه ویژه مدیر کل به این منطقه است. 

گفتنی است؛ بر اساس این گزارش از محمد باقر زاده رئیس آب و فاضلاب هشترود در جلسه کارگروه تخصصی سلامت، به خاطر تلاش جهادی و شبانه روزی توسط فرماندار تقدیر شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha