• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99121208704
  • خبرنگار : 30054

سوال بپرسید، جایزه دریافت کنید

سوال بپرسید، جایزه دریافت کنید

جشنواره "از واژه تا باجه" در کانال رسمی پیام رسان بله و بات باجه از 6 تا 20 اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره با هدف آشنایی کاربران با مفهوم مشاورۀ آنلاین بانکی و آگاهی حداکثری از محصول برگزار می شود و مشتریان با پرسش سؤالات بانکی‌شان کمتر از۳۰ دقیقه پاسخ خود را دریافت می کنند.

در این مسابقه کاربران از طریق بازوی باجه آنلاین و ورود به بخش جشنواره " از واژه تا باجه" و در اختیار قرار گرفتن هر روز ، سه واژه بانکی و پرسیدن سؤال بانکی مرتبط خود در باجه، جواب‌های تخصصی را از کارمندان بانک دریافت و امتیاز کسب می کنند.

کاربران با پرسیدن سؤالات بیشتر وارد سطح‌بندی برنزی، نقره‌ای و طلایی می‌شوند. و فقط با پرسیدن 10 سؤال وارد قرعه‌کشی ۲۵۰ میلیون ریالی و پلۀ طلایی می شوند. جشنواره از واژه تا باجه در سه سطح برگزار می شود که هر کدام شرایط کسب امتیاز و جوایز مختلفی دارد.

در پله برنزی که اولین سطح در مسابقه است کاربر باید بین ۱ تا ۴ امتیاز را باید کسب کند تا در قرعه‌کشی «۱ سال مکالمه رایگان» شرکت داده شود در پله نقره ای که دومین سطح در جشتواره است کاربر بین 5 تا 10 امتیاز را کسب کرده و علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی برنزی در قرعه‌کشی «۱ سال مکالمۀ و اینترنت رایگان» نیز شرکت داده می‌شود.

در سطح طلایی کاربران باید ۱۱ تا ۲۰ امتیاز کسب کنند تا در قرعه‌کشی «۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد» شرکت‌ داده شوند و برای ۱۰۰ نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند ضمن ارتقا به پله الماسی در قرعه کشی ۵۰ میلیون ریال وجه نقد نیز شرکت داده می شوند.

هر سوال، معادل ۱ امتیاز بوده و کاربران باید سوالات بانکی خود را طوری مطرح نمایند که حاوی واژه های روزانه باشد تا شانس خود را برای برنده شدن بالا ببرند.

متخصصان بانک سؤالات کاربران را بررسی و امتیازدهی می‌کنند و اگر بیش از سه سؤال غیربانکی پرسیده شود، فرد از قرعه‌کشی خارج می‌شود.

سامانۀ باجه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها، بهترین پاسخ را از میان پاسخ‌های موجود انتخاب کرده و به‌صورت خودکار ارسال می‌کند واگر پاسخ مناسبی دریافت نکند با استفاده از داده‌های پیشین خود، کاربر را به متخصص‌ترین کارمند شعبه در زمینۀ پرسش، متصل می‌کند تا بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن برای مشتریان بانک ایجاد کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha