• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99121209067
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد:

کشف ۳ تن روغن خوراکی احتکار شده در بیرجند

کشف ۳ تن روغن خوراکی احتکار شده در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۳ تن و ۳۳۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ بخشی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار روغن در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریع موضوع پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران با  تحقیقات تخصصی پلیسی ، انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل ۳ تن و ۳۳۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری را کشف و ضبط کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را ۳۳۲ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: مأموران در این زمینه یک متهم را بازداشت و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

بخشی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و دام، ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر دپوی گسترده نهاده‌های دامی در یکی از انبارهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق دپوی نهاده‌های دامی را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت محل مورد نظر را بازرسی کردند که ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی نهاده‌های دامی کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۸۴۰ ریال برآورد شد گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۲۳۰ قطعه مرغ فاقد مجوز در بیرجند

سرهنگ مهدی شکوهی راد، جانشین انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون ۱۲۳۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون هزار و 230 قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوزهای بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 300 میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شکوهی راد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های 110 پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha