• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99121309537
  • منبع : فدراسیون جودو

فدراسیون جودو: به منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی پایبندیم

فدراسیون جودو: به منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی پایبندیم

هیات ریسه، روسای هیات های استانی و کمیته های فدراسیون جودو در پیامی با تاکید بر التزام به منشور المپیک از سوی فدراسیون جودو، پیروزی در دادگاه CAS را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، هیئت رئیسه فدراسیون جودو ، روسای هیئتهای جودو و کمیته های فدراسیون جودو در رابطه با صدور رای دادگاه CAS بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند:

 جامعه جودو ایران ضمن تبریک پیروزی بزرگ تیم حقوقی در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) که موجی از شادی ، نشاط و امید را پس از یکسال ونیم تعلیق ناعادلانه در بین قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته جذاب المپیکی ایجاد کرد، بر خود لازم می داند از حمایت های بی دریغ مقام عالی وزارت آقای دکتر سلطانی فر و رییس محترم کمیته ملی المپیک آقای دکتر صالحی امیری تقدیر نماید . نمایندگان جامعه جودو ایران ضمن التزام به منشور کمیته ملی المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی جودو بر احقاق حقوق حقه خود در مجامع بین المللی پافشاری نموده و در این راه از تصمیمات رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع می نماید تا با لطف خداوند سبحان و با برنامه ریزی و تلاشی مضاعف بار دیگر قهرمانی ها و افتخارات خود را در عرصه های بین المللی تکرار نماید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۳ ۲۳:۲۷

این پایبندی یعنی به همه تیم ها به طور یکسان احترام میگذاریم و متعهد به رقابت با همه تیم ها از جمله تیم اسراییل هستیم؛ منظورتون همینه دیگه؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۱

اولا من پیروزی در این حکم ندیدم ثانیا طبق منشور المپیک ورزش از سیاست جداست آیا واقعا بهش پایبندید؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۳

خودت به خودت تبریک گفتی به هیاتهای جودوی استانها گفتی بهت تبریک بگن استوری گذاشتی که پیروز شدی اما حالا میگی :" برداشت‌های غلطی از رفع تعلیق جودوی ایران شد " عجب!