• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99121309625
  • منبع : نمایندگی همدان

وجود مشکل اینترنت در شهرک توریستی «علیصدر»

وجود مشکل اینترنت در شهرک توریستی «علیصدر»

ایسنا/همدان پس از یک سال پیگیری مشکل اینترنت در روستاهای بخش گل تپه مردم این منطقه به ویژه روستاها همچنان مشکل آنتن دهی اینترنت دارند و این موضوع به طور مکرر توسط دهیاران و اعضای شورا به گوش مسئولان رسیده است اما پیگیری مدیران مربوطه به کُندی انجام می شود.

البته دور از انصاف است که حل مشکل اینترنت روستای چاله‌کند را که به صورت ضربتی حل شد را مطرح نکنیم چراکه چندی پیش مشکل اینترنت روستای چاله کند در اخبار بی بی سی هم انعکاس پیدا کرد و با همت و پیگیری سیدایوب، موسوی بخشدار گل تپه که فقط سه ماه است، در این منطقه حضور دارد حل شد اما این مشکل در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ همچنان به قوت خود باقیست.

امروز یکی از شهروندان شهرک توریستی علیصدر در تماس تلفنی با خبرنگار ایسنا مشکل ضعف اینترنت در این منطقه گردشگری را این گونه بیان کرد: آنتن دهی در منازل و خیابان های قسمت غرب علیصدر و روستای قلیچ باغی واقعاً ضعیف است، چند سال پیش پرتابل سیار نصب شد اما متأسفانه سال قبل جمع آوری کردند! برای یک تماس باید به ارتفاع برویم که برای بسیاری از افراد غیرممکن است. خواهشمندیم مسئولان امر پیگیری کنند.

مدیر مخابرات شهرستان کبودراهنگ در این باره در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: با توجه به پیگیری های مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، بخشداران، بنده و کارشناسان استانی موضوع تقویت پوشش و ارتقاء اینترنت را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در سطح روستاهای ذیل اینترنت از نسل ۲G به ۴G و ۳G ارتقاء یافته است.

اسماعیل آیینی خاطرنشان کرد: روستاهای نگارآباد، سرخاب، چاله کند، ایلانلو، پیربادام، جگنلو، قرانقودره، کهنه حصار، انجیرباغی، احمدآباد و زین آباد از روستاهای اقماری مراکز ذکر شده، از نعمت ارتقاء اینترنت بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: تعداد دیگری از روستاها که تعدادشان هم زیاد است، برای تقویت پوشش و ارتقاء اینترنت در دستور کار مخابرات شهرستان و استان قرار گرفته اند که به محض وصول تجهیزات یک تحول جدی در ارائه خدمات زیرساختی در شهرستان به ویژه مناطق روستایی به وجود خواهد آمد.

مدیر مخابرات شهرستان کبودراهنگ در ادامه گفت: از اصحاب رسانه شهرستان که خالصانه برای پیگیری مشکلات مردم شهیدپرور شهرستان اهتمام ورزیده اند، خاضعانه سپاسگزارم. هدف مجموعه نیروهای مخابرات این است تا مشکلات مردم برسی و پیگیری شود که اگر کاستی و ضعف هایی نیز در انجام وظایف مشاهده می شود به علت محدودیت هایی است که مدیران استان برای ما مشخص کرده اند همچنین نبود اعتبار مورد نیاز باعث اجرا نشدن پروژه ها و کُندی انجام خواسته های مردم شده است.

به گزارش ایسنا، با وجود اقدامات انجام شده توسط اداره مخابرات شهرستان کبودراهنگ، هنوز مشکل اینترنت در شهرک توریستی علیصدر پابرجاست، در حالی که وجود این مشکل در این منطقه پذیرفتنی نیست. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha