• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99121310058
  • منبع : فدراسیون کشتی

اشتباه فاحش سرپرست کشتی آزاد در تورنمنت اوکراین

اشتباه فاحش سرپرست کشتی آزاد در تورنمنت اوکراین
عکس تزیینی است.

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: نگرش فدراسیون این است که مربیان و یا سرپرستان تیم های اعزامی ایران به مسابقات بین المللی باید دقت نظر بیشتری نسبت به امور مربوطه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که در روز پایانی مسابقات اوکراین، مسئولان برگزاری نسبت به تغییر زمان برگزاری مسابقات اقدام نموده و آن را به صورت اصولی اطلاع رسانی نکرده بودند.

وی افزود: با صحبتی که با محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد به عمل آمد ایشان بیان داشت که برنامه کامل مسابقات پشت آیدی کارت درج شده بود و ما نیز طبق آن در رقابت ها شرکت می کردیم و حتی در روز پایانی نیز نماینده کشورمان در وزن ۹۲ کیلوگرم در ساعت ۸ صبح وزن کشی کرد اما در آنجا نیز به ما اطلاع ندادند که مسابقات زودتر از زمان اعلام شده برگزار می شود.

امامی تصریح کرد: پس از اینکه کشتی گیر کشورمان به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح نتوانست در مسابقه شانس مجدد حاضر شود، آقای کاوه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری اعلام داشت اما آن ها پاسخ دادند که ما در سالن مسابقات اعلام کرده بودیم که رقابت ها زودتر انجام می شود و این کار در مسابقات بین المللی اصولی نیست چراکه باید این مورد به سرپرست تیم ها به صورت حضوری یا کتبی اعلام می شد اما بهتر بود که کادر فنی و سرپرستی تیم پس از وزن کشی، زمان برگزاری مسابقات را از مسئولان برگزاری بار دیگر جویا می شدند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه مسئولان برگزاری مسابقات حتی در صبح روز وزن کشی نیز این موضوع را به مربیان و کشتی گیران اعلام نکردند و اعضای تیم اعزامی هیچ اطلاعی به جهت تغییر زمان بندی مسابقات نداشتند، کشتی گیر ما نتوانست در مسابقه شانس مجدد حاضر شود اما نگرش فدراسیون این است که مربیان یا سرپرستان تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات بین المللی باید دقت نظر بیشتری نسبت به امور مربوطه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۱

دروغه همش دروغه آقای محمد علی تبار در باشگاه ما هستند و اینجا تمرین می‌کنند در باشگاه آزادگان شهرستان بابل. امروز هم خود آقای علی تبار به باشگاه برگشتند بعد از چند اردو و تورنمنت اوکراین و همه این ها به دلیل سهل انگاری کادر فنی است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۴

سلام متاسفانه مربیان تیم کشور ما خیلی ضعیف عمل می‌کنند؟ حتی زحمت اعتراض در ناداوری هم به خود نمی‌دهند؟ بارها تکرار شده نمی‌دانم چه در سر خود دارند که اعتراض نمی‌کنند؟ می‌ترسند یا هر چه که هست ؟ بدتر از همه کادر تیم ملی متاسفانه سفارشی شده ، معنی ندارد ما همیشه یک عده خاص فقط مربی تیم باشند ؟؟ ما در کشور خیلی زیاد افراد با تجربه تر داریم که اصلا نامی از آن‌ها هم تا به حال برای کادر مربی گری هم نمی آید ؟فقط یه عده خاص شدن باند تیم و کادر تیم ملی کشور ؟؟؟