• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99121310087
  • خبرنگار : 71381

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اسفند ماه ۱۳۹۹ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با تاکید بر اینکه تحریم باید برداشته شود، اظهار کرد: این حق مردم است و اگر یک ساعت در برداشتن تحریم تعلل و امروز و فردا کنیم و آینده را پیش پای خود بگذاریم حقوق مردم را پایمال کرده ایم؛ اینکه می گویند حقوق عامه همین است.  مهمترین حقوق عامه این است که حق همه مردم است که تحریم و فشار از دوش شان برداشته شود و آزاد شوند.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور  با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.

قطعنامه علیه ایران را غیرسازنده می دانیم

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور تلاش برای تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام را غیرسازنده دانست‌ و اظهار کرد: این قطعنامه که به گفته خودشان خیلی از بندهای آن اصلاح و نرم شده است را غیر سازنده تلقی می‌ کنیم که به نوع مذاکرات ما در برجام و تعامل با آژانس تاثیر می گذارد و تا دیر نشده باید اصلاح شود ‌.

به نیابت از یک شهید، یک یتیم تحت پوشش قرار می گیرد

سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه امسال به مناسبت چهل و یکمین سال تاسیس بنیاد شهید و روز شهید ستادی تشکیل و برنامه های متنوعی در این ستاد برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵ عنوان برنامه با یک حجم قابل توجهی از اجرا را در سراسر کشور خواهیم داشت، گفت: گفت: پویش «شهید مهربان من» را امسال داریم که از گلزار شهدای صالح آباد ایلام آغاز می‌شود و در سراسر کشور به نیابت از یک شهید، یک یتیم تحت پوشش قرار گرفته خواهد شد.

همچنین در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری برگزارشد،  با هدف رفع موانع توسعه مشارکت «انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی» در کانون های مافوق و جلب همکاری «کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران» در اعمال نظارت های قانونی بر تشکیل تشکل های کارفرمایی، آیین نامه چگونگی تشکیل، حدود وظایف و اختیارات و نحوه عملکرد انجمن های صنفی و کانون های مربوطه اصلاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha