• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99121310340
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار لرستان:

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است

ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است.

حمید کشکولی در نشست مشترک دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه فناوری، زیرساخت، ارتباطات، پست و پست‌بانک استان که امروز ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: همکاری، تعامل و همفکری دستگاه‌های حوزه فناوری و ارتباطات استان، در قالب جلسات متناوب و پیوسته برای رفع مشکلات ارتباطات استان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست شناسایی مشکلات و موانع حوزه فناوری و ارتباطات استان و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه فناوری در جهت رفع آن‌هاست.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات تحولات شگرفی در زندگی و تعاملات بشر به وجود آورده است از این‌رو بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، یک ضرورت است.

کشکولی اضافه کرد: ارتباطات نوین و فناوری روز دنیا در موضوعاتی مانند کرونا که به محدود شدن برخی فعالیت‌ها انجامید، به‌خوبی در بحث آموزش مجازی، کسب‌وکارها و تجارت الکترونیک نقش ایفا کرده و به یاری دولت‌ها آمد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، افزود: با توجه به شیوع ویروس جدید کرولا انگلیسی و احتمال منتفی بودن سفرها در ایام نوروز و به‌تبع آن بالا رفتن استفاده از اینترنت خانگی، لازم است دستگاه‌های مربوطه شرایط و بستر لازم برای ارائه خدمات بهتر اینترنتی به مردم را فراهم نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان بیان کرد: سطح ارائه خدمات اینترنتی و الکترونیک نباید به شهرها محدود شود و روستاها نیز باید از این امکانات برای رفع مشکلات خود بهره‌مند باشند.

کشکولی ادامه داد: به‌کارگیری و استفاده از فناوری‌های نوین و فراهم نمودن مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در استان یکی از اهداف تعیین شده‌ای است که مورد تأکید استاندار لرستان قرار دارد و برگزاری جلسه امروز نیز در همین راستا و برای هماهنگی و تعامل بیشتر و بهتر بین دستگاه‌های متولی ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات قابل‌قبول و مطلوب‌تر به هم استانی‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha