• پنجشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99121410866
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

معاون وزیر ورزش:

شرایط خوبی برای تمرینات ورزشکاران المپیکی فراهم کرده‌ایم

شرایط خوبی برای تمرینات ورزشکاران المپیکی فراهم کرده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی پیش روی قهرمانان و ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند وجود ندارد و تمرینات خود را بخوبی پیش می برند.

عبدالحمید احمدی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه که امروز(14 اسفند) برگزار شد در جمع خبرنگاران، بااشاره به در پیش بودن المپیک توکیو، اظهار کرد: علیرغم اینکه تاکنون تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ما موفق به کسب سهمیه شده اند، اما امیدواریم در برخی از رشته ها سهمیه های بیشتری کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ستاد عالی بازی های المپیک 2020 از حدود بیش از دو سال پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رئیس کمیته ملی المپیک و... تشکیل شده و بصورت مداوم جلساتی را برگزار کنیم که در آنها روسای فدراسیون ها آخرین وضعیت تیم ها و ورزشکاران قهرمان خود را گزارش می کنند.

معاون وزیر ورزش افزود: اردوها، برنامه های تمرینی و تدارکاتی برای قهرمانان ملی پوش با قوت و جدیت به همراه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اگر المپیک در تابستان سال آینده برگزار شود، شاهد افتخارآفرینی و کسب مدال های خوبی توسط ورزشکاران اعزامی کشورمان باشیم.

احمدی متذکر شد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی پیش روی قهرمانان و ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند وجود ندارد و تمرینات خود را بخوبی پیش می برند.

وی درخصوص حمایت های تشویقی از قهرمانانی که کسب سهمیه کرده اند نیز گفت: حمایت های تشویقی برای این ورزشکاران مشخص شده و حقوقشان هم پرداخت می شود. همچنین برای ورزشکارانی که در المپیک مدال آوری کنند نیز پاداش هایی در نظر گرفته  شده است.

شرایط این روزهای فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی هم موضوع دیگری بود که خبرنگاران درخصوص آن از معاون وزیر ورزش پرسیدند.

ادامه فعالیت سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باوجود اینکه کاندیدای انتخابات این فدراسیون هم شده سوالی بود که عبدالحمید احمدی در پاسخ به آن تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت: اسامی کاندیداها را هنوز اعلام نکرده ایم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha