• جمعه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99121511048

با حضور رئیس دانشگاه قم

سامانه نمایشگاه های مجازی دانشگاه قم افتتاح شد ​

سامانه نمایشگاه های مجازی دانشگاه قم افتتاح شد

​

ایسنا/قم آیین افتتاحیه نمایشگاه مجازی چهارمین جشنواره رویش دانشگاه قم همراه با نشست صمیمانه فعالان کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی با رئیس و مسئولان دانشگاه به صورت برخط برگزار شد.

عباس شبان‌نیا، مدیر فرهنگی دانشگاه در ابتدای مراسم به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت کانون های فرهنگی پرداخت و عنوان کرد: امسال حال کانون های فرهنگی، اجتماعی دانشگاه هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران بسیار خوب است.

وی افزود: امسال سه کانون جدید در قسمت برادران با عنوان های انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و ایران شناسی و گردشگری ایجاد شده است که کانون گام دوم ۱۶ برنامه، کانون قرآن و عترت ۲۷ برنامه، کانون فیلم و عکس ۱۲ برنامه، کانون شعر و ادب ۶ برنامه و کانون بوی زندگی ۲برنامه در فهرست فعالیت‌های خود به ثبت رساندند.

مدیر فرهنگی دانشگاه افزود: با وجود اینکه از قبل کانونها، کانالها و راه های ارتباطی خود را در فضای مجازی داشتند اما پس از شیوع ویروس کرونا همه فعالان این بخش تلاش مضاعفی انجام دادند تا امروز شاهد نتایج چشمگیر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی باشیم.

شبان نیا اضافه کرد: در قسمت خواهران هم ۱۱ کانون وجود دارد که ۹کانون در ایام کرونا بسیار خوش درخشیدند که شامل کانون ثقلین، کانون مرآت، کانون فیلم و عکس، کانون ترنج، کانون تپش، کانون تاتر و نمایش، کانون هلال احمر، کانون گام دوم، کانون شعر و ادب و کانون بوی زندگی با حدود ۱۰۰ عنوان برنامه هستند.

وی گفت: جشنواره رویش محل رقابت فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی کانونها در سراسر کشور است که ۴ سال در دانشگاه قم در کنار جشنواره کشوری، به صورت دانشگاهی در حال برگزاری است و انشاءالله امروز هم به صورت جشنواره مجازی افتتاح و رونمایی خواهد شد.

دکتر عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: در معاونت فرهنگی دانشگاه برنامه های متنوعی وجود دارد برای اینکه کار دانشجو فقط درس خواندن و پژوهش نیست و میخواهد شخصیتی تکامل یافته و متعالی داشته باشد و این هم در گرو آن است که ابعاد اشخصیتی دانشجو رشد کند و یکی از کارهای بسیار مهم معاونت فرهنگی این است که زمینه های رشد و تعالی ابعاد گوناگون شخصیتی دانشجویان را فراهم کند؛ جشنواره رویش هم عرصه ای است که مشخص شود کدام کانون بیشتر فعالیت کرده و نیاز است مورد تجلیل بیشتری قرار گیرد.

در ادامه سامانه نمایشگاه های مجازی دانشگاه قم با برگزاری نمایشگاه مجازی چهارمین جشنواره رویش دانشگاه قم توسط ریاست دانشگاه افتتاح شد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha