• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99121611865
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پرداخت بیش از ۶۹ میلیارد تسهیلات کرونا به حمل و نقل عمومی سیستان وبلوچستان

پرداخت بیش از ۶۹ میلیارد تسهیلات کرونا به حمل و نقل عمومی سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی مسافربری سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل راهداری و جاده ای استان، تیمور باقری اظهار کرد:  ۶۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تسهیلات در سال جاری به رانندگان سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری و شرکتهای حمل و نقل عمومی مسافربری این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به ضرر رانندگان و شرکت های حمل و نقل عمومی مسافربری استان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه های آسیب دیده( به ازای هر نفر شاغل) و ۶۰ میلیون ریال برای رانندگان بیمه شده در این بخش در نظر گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا ۱۳ شرکت بخش حمل و نقل عمومی مسافربری و ۲۶۷۳ راننده سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به ۱۱۲۶ راننده فعال این بخش ۶۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی ۱۵ نفر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

باقری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به سایر فعلان این بخش توسط بانک های عامل همچنان تداوم دارد، گفت: با توجه به الزام ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ظرفیت فعالیت این ناوگان، تقاضای سفر با ناوگان عمومی کاهش یافته است از این رو می‌بایست پرداخت تسهیلات وام کرونا به رانندگان این بخش تسریع گردد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۹۲ راننده مسافری فعال درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچشتان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha