• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99121612044
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

به تیم فرازبام خائیز دهدشت افتخار می کنیم و در کنار این تیم هستیم

به تیم فرازبام خائیز دهدشت افتخار می کنیم و در کنار این تیم هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و سپس برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور بدرقه شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۶ اسفندماه در مراسم تجلیل از تیم نوجوانان هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت از افتخارات این استان است و در کنار آنها هستیم و باید حمایت شوند.

وی با بیان اینکه، تیم فرازبام هدشت متعلق به استان است و همه مسئولان در حمایت از این تیم برای درخشش در رده‌های ملی مسئول هستند، افزود: آنچه خواسته این تیم است را پیگیری می کنم.

کلانتری با بیان اینکه اراده قوی و انگیزش بالایی در مربی و مسئولین ورزش استان و این تیم برای کسب افتخارات بیشتر می بینم، اظهارکرد: تیم هایی از استان های برخوردار با تجهیزات، امکانات و اسپانسرهای قوی وجود دارد اما تیم فرازبام با همه کمبودها توانست مقام کسب کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تلاش جهادی و کسب افتخارات ورزشکاران استان در حوزه بانوان، جوانان، بزرگسالان و رده‌های سنی مختلف را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: به دست آوردن قهرمانی سخت است و سخت تر از آن منش، اخلاق، روحیه و حفظ قهرمانی است.

کلانتری در پایان این دیدار جوایزی به بازیکنان و مربیان این تیم اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین وی قول داد در صورت قهرمانی این تیم در مسابقات پیش رو، در سالن فراز بام خائیز شهر دهدشت به صورت ویژه از آنان تجلیل کند.

سرگی نیکولنکو روسی 54 ساله، سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان این تیم در سطح ملی که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: افتخار می کنم که کنار ۵۰ مرد واقعی کار می کنم.

وی با تشکر از برگزاری این مراسم و وقت گذاشتن استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمک به این جوانان کمک به آینده کشور است.

گفتنی است که تیم نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت امروز عصر برای مسابقات قهرمانی کشور عازم شهر اصفهان ‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha