• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99121612120
  • خبرنگار : 50291

مدیرکل درمان استان تهران خبر داد

اختصاص حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی پلی‌کلینیک قرچک

اختصاص حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی پلی‌کلینیک قرچک

ایسنا/تهران مدیرکل درمان استان تهران گفت: با توجه به تعداد بیمه‌پردازان و بازنشستگان قرچک، یقیناً فضای فعلی پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی پاسخگوی نیازها نیست؛ به همین منظور تعیین تکلیف زمین برای ساخت پلی‌کلینیک جدید در این شهرستان جزو اولویت‌های این اداره کل است.

داریوش پناهی‌زاده عصر شنبه ۱۶ اسفندماه در نشست مشترک با فرماندار قرچک گفت: هدف اداره کل درمان استان این است که برای گسترش خدمات متناسب با شأن مردم و بیمه شدگان در شهرستان‌های اقماری تهران که جمعیت قابل توجهی دارند، درمانگاه مجهز احداث کند.

وی ادامه داد: ارتقای امکانات درمانی تأمین اجتماعی در قرچک برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد، بر همین اساس حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی پلی‌کلینیک قرچک اعتبار اختصاص داده شد تا مردم این منطقه در شرایط و محیط استانداردتری خدمات بگیرند.

ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان قرچک ضروری است

فرماندار قرچک هم در این دیدار با توجه به حجم بالای بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی تأمین اجتماعی در این شهرستان، توجه دستگاه‌های استانی و ملی نسبت به ارتقای خدمات تأمین اجتماعی بخصوص در بخش درمان را خواستار شد.

بهمن خطیبی بیان کرد: با توجه به جمعیت قشر شریف کارگر در این شهرستان که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، می‌طلبد برای برخورداری آنها از خدمات بهتر تأمین اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای ۷۳ هزار و ۲۹۷ بیمه شده اصلی و تبعی و ۳۸ هزار و ۷۷۸ نفر مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است که امکانات موجود بخش درمان تأمین اجتماعی به هیچ عنوان پاسخگوی نیازها نیست.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: ساختمان فعلی پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی قرچک فرسوده بوده و امکان گسترش برخی خدمات در آن وجود ندارد.

خطیبی یادآور شد: شهرستان آماده هرگونه همکاری برای ساخت پلی‌کلینیک جدید و در شأن مردم شهرستان است و از اداره کل درمان نیز انتظار داریم امور مربوطه را سرعت بخشیده تا روند تأمین زیرساخت‌ها بیش از این طولانی نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha