• یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99121712646
  • خبرنگار : 71489

وزیر دفاع: اگر غلط اضافی از اسرائیل سر بزند فرمان رهبری اجرا خواهد شد

وزیر دفاع: اگر غلط اضافی از اسرائیل سر بزند فرمان رهبری اجرا خواهد شد

وزیر دفاع با اشاره به" تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی "اعلام کرد که اگر غلط زیادی از این رژیم سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم.

 به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که صبح یکشنبه در مرکز همایشهای امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است الگویی ماندگار برای همه نسل ها است. وی ادامه داد: در دنیای امروز قدرت در جهان حاکم و جز زبان زور نمی فهمند و اگر کسی دور و قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وزیر دفاع گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد که از وجوه آن می شود به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت که گروه های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند که در یمن ، عراق ، سوریه و لبنان حضور دارن و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی با آرزوی واهی نیل تا فرات هر روز ظلم بیشتر می‌کرد و سرزمین های خود را توسعه می‌داد اما از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه های او متوقف شد و نه تنها توسعه سرزمینی آنها متوقف شد و هیچ کس او را در منطقه نمی‌خواهد همه ملت های منطقه از این رژیم متنفر هستند و آنها خودشان بهتر این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل مجبور شده اند دور سرزمین‌های اشغالی دیوار بکشند.

امیر حاتمی با اشاره به تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی گفت: گاهی اوقات از سر استیصال این رژیم ادعاهای واهی را مطرح می‌کنند و غلط بزرگتر از دهانشان می کنند و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خودشان تهدید می کند روشن است که این سخنان از سر استیصال است رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در همان سال‌هایی که آنها همین غلط های زیادی را می کردند فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست آنها حتی در اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستند و می دانند و اگر نمیدانند بدانند که اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم. این امر فرماندهی معظم کل قوا با دقت اجرا شده و تبدیل به طرح شده است.

وی تاکید کرد: اگر غلط اضافی از آنها سر بزند خودشان میدانند و اگر نمیدانند بدانند که این بیانات مقام معظم رهبری تبدیل به طرح شده است و فرمان ایشان اجرا خواهد شد من با آنها توصیه می کنم و تاکید می کنم حتی در زبان هم این غلط های زیادی را نکنند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نیروی انسانی در موفقیت سازمان اشاره کرد و گفت: شور و اشتیاق جوانان ما با رشادت خود در دفاع مقدس توانستند بعد از یک دوره که پادشاهان نالایق ضعف را برای کشور ما داشتند ، با رشادت خود عزت و افتخار را برای کشور ما به ارمغان آوردند و نگذاشتند که وجبی از خاک کشور در تصرف دشمن باشد.

وی دوران سربازی را دوران بسیار مقدسی دانست و گفت: جوانان ما باید با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع، بصیرت و شجاعت او خود را آماده کنند، همانگونه که شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع به نا ثابت کردند که این الگو دست یافتنی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر ع عاقبت به خیر شدند و ما نیز باید از این شهدا الگو گرفته و مسیر آنها را طی کنیم.

وی دوران سربازی را دورانی ضروری برای همه دانست و گفت: اصل سربازی بسیار مقدس است و کسی حق نداره این دوران را زیر سوال ببرد ، همه در کشورهای دوران سربازی را به شکل های مختلف دارند و نظام سربازی دوران بسیار با ارزشی برای جوانان است.

امیر حاتمی خطاب به سربازان حاضر در مراسم خاطر نشان کرد: شما سربازان جوان قدردان این دوران و البته پدر و مادر خود را بدانید و قدردان زحمات آنها باشید و بدانید دعای پدر و مادر مستجاب می شود.

وی در پایان ایران را مهد تمدن اسلامی ایران دانست و گفت: ایران مهد امنیت و افتخار است و این موقعیت با تلاش سربازان به دست آماده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۲:۲۷

👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۴۹

امنیت نباشه همین هم بد بخت گیرت نمیاد پس شعر کمتر بگو. امنیت رو با اقتصاد... مقایسه نکن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۴

این سوال را مسئولین مربوطه پاسخ باید دهند . ان شاالله این مشکل مطروحه توسط شما حل شود. ولیکن در عرصه نظامی میتوان با رجز خوانی جواب دشمن خون خوار را داد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۱۳

تل آویو را میخای بزنی بزن! بزن بزن که داری خوب میزنی! ولی انصافا حیفا را نزن چون حیفس دادا!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۲۱

👌👌👌👌

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۲:۴۵

آقای حاتمی یه سوال داشتم از شما چند روز است گوشت نخوردید ؟ سخت است باشه سوال آسانتر میپرسم چند روز است مرغ نخوردید ؟ اینم سخت است باشه چند روز یه نون نخوردید ؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۳۶

هرسوال جای هرنکته مکانی داره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۴۷

عزیز محترم وظیفه امیر حاتمی تهیه گوشت ومرغ مردم نیست وظیفه نیروهای مسلح کشور امنیت مردم است که بحمدالله بخوبی از پس این کار بر امدند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۵۷

سایبری دست نشانده صهیونیسم چتون شده فقط لفظی تهدید کرد پس چرا خودتون رو خراب کردید اومدید احساسات مردم رو جریحه‌دار کنید، نون و آب و گوشت، با این روش ها میخوای سایبری از اسرائیل دفاع کنی؟ ما خاک میخوریم اما شما رو به خاک میزنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۰۶

التماس تفکر...اول بیاندیش بعد سخن بگو

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۴۴

تهیه مرغ و گوشت وظیفه آقای .... که امثال شما بهش رای دادید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۱۰

من خودم یه شهروند ساده و کم درآمد هستم و ماهی 1 بار گوشت میخورم حاضرم این ماهی یک بار و هم نخورم اما اسرائیل و نابود کنیم... داداش من بدجوری از این صهیونیست ها اغده دارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۳۵

واقعا سو الت مسخره بود دادا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۸:۴۵

یعنی نون هزار پونصد نداری توووو؟؟؟؟ ما هم شیر و نون میخوریم ولی حاضر نیستیم امنیت و از دست بدیم والا ما هم ماه آی یه تیکه گوشت میخوریم .....یه تیکه کم ....ولی حاضر نیستیم عزت کشورم کم بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۴:۰۷

حرف مفت نزن چند روزه نون نخوردی گوشت نخوردی. والله که الان تومملکت مثال زمان شاه مردم گشنه نیستن بالاخره همه درحد زیادم نباشه بخور نمیر دارن که بخورن. همینم ازبرکت همین نظامه وامنیتش. اونیکه واقعا اگه باشه وگشنه باشه از گشادیه خودشه. گشادیه خودش رو با وضع مملکت گره نزنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۰۷

خیلی از مردم ایران در اسایش وامنیتند این سوالات رو از آقای روحانی جانتان بپرسید .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۷

جمع کن بابا همه چی بهم ربط داره مولا علی فرمود فقر از هر دری بیاد ایمان از پنجره ش بیرون میره در ضمن چرا جنگ چرا دشمنی با دنیا مگه وضع مردم افعانستان و سوریه رو نمی بینید درضمن با کشت و کشتار کجا درست شده فقط این وسط خوت یه مشت مردم بی گناه ریخته میشه ماشاالله اقایون که حسابای خانوماشون میلیاردی پره مشکلی براشون پیش نمیاد!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۴۵

احسنت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۰۳

شهرام جون،، اول مطالعه کن،، بعد نظر بده گلم. اگه دم از علی میزنی،، اول برو داستان فتح خیبرش رو بخون. اونجا بنی اسرائیل رو با خاک یکسان کرد. خیبر اون موقع،، تلاویو الانه گلم. در ضمن، ایرانمون رو با سوریه و افغانستان، مقایسه نکن گلم. بوس بووووس گلم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۴۹

آفرین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۱۴

احسنت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۲۰

...مرغ و گوشت رو از روحانی جونت بپرس. کاره ارتش و سپاه جنگ و دفاع هستش. بگم پادگان هارو برات تعطیل کنن کشورم تسلیم اسراییل کنن شاید مرغ ارزون شد ها؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۲۹

....خسته شدیم اگه انقدر راحته تموموش کنید بریم سراغ دشمن بعدی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۵۶

ایران که که دشمنی رو شروع نکرد! اینها زمان شاه هم با ایران دشمن بودن!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۲۹

زنده باد امیر دلاور

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۴۲

به نظر شما اصلا دشمن اصلی ما کیه ؟ آیا واقعا اسراییل دشمنمونه ؟ یا اینکه دشمن اصلی رو داخل خونه باید دنبالش بود؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۶

باخاک اسرائیل میشه نمازخوند؟ اگه اوکیه منم میخام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۳

یه سوال؟ مگه ما نمیخوایم اسراییل رو نابود کنیم واین شعار رو مرتبا سر میدهیم پس چرا تا اسراییل یه حرف میزنه اینقد دست و پا مونو گم میکنیم و میگیم اگه چنین کنی چنان میکنیم پس بزارید بدون اینکه حرفی بزنید اون بیاد جلو و شما هم بزنید نابودش کنید .تموم بشه همه راحت شیم !!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۲۴

سکوت کن مزدور جیره خوار اسراییل.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۳

یک سئوال چرا همه چیز را به رهبر ربط میدهید رهبری عزیز دل تمام آحاد ملت است ولی برادر تیمسار سر لشگر برای دفاع از کشور اجازه برای نیروی مسلح کشور لازم است یعنی اگر دشمن لب مرز روبروی نیروی خودی اسلحه را مسلح از ضامن خارج و تیر اندازی کرد اگر آن نیرو زنده ماند اول باید از بالا اجازه بگیرد بعد تیر اندازی کند برادر دفاع حق مشروع تمام انسانها است .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۴

یعنی ما اون روز ومیبنیم که اسرائیل وحیفا با خاک یکسان بشه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۵

خدا نگهدارت باشه امیر دلاور

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۹

آقا بزنید توی سر و پر هم فقط هر کاری میکنید زود باشید دعوا زرگری ها رو تموم کنید این حناها دیگه رنگی نداره مردم دیگه خوب همه چیزو میدونند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۱

خوب امیر یادشان رفته که زدن اونها همان وحمله آمریکا و اروپا به کشورمان همان روسیه هم طبق معمول به فکر تجزیه کشورمان هست بس بی گدار به آتش نزن بزار سیاسیون کارشون بکنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۷

....ما فقط شعار میدهیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۴۲

برید کنار جومونگ اومد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۷:۵۶

پس کی بود عین الاسد رو زد؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۸

سلام ودرود اسرائیل که چیزی نیست درحد یه جرعه آب خوردن باتوکل به خداوند متعال کاخ سفید باخاک یکسان میکنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۲۸

خدا قوت نیروی باغیرت سپاهی ارتشی انتظامی و بسیجی سربلند باشید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۳۲

این غلط چقدر باید اضافی باشد اقای وزیر؟ اضافی نر از ترور نفراول موشکی ایران و بعد هم اذعان به آن با خیال راحت؟....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۴۶

آقای وزیر نمیشود بدون آنکه غلط اضافی از اسرائیل سر بزند فرمان رهبری را عمل کنید؟ ...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۲۵

این لفظ از یک مدیر ارشد نظامی مملکت بعیید .غلط اضافی ؟؟ بهتر نیست دشمنی کنار بزاریم به وضع مردم رسیدگی کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۲۶

احسنت.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۲۶

با سلام و درود بر رهبر جانم فدای رهبر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۳۴

آقای وزیربعد از اسرائیل نوبت عربستان است که با خاک یکسان شود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۳۴

تو کی هستی که میگی سایبری تا یه چیزی میشه میخواهید کل این کشور رومال خودتون وجدوابادتون بکنید ما جنگ کردیم چرا بگم‌ما من به نوبه خودم جنگ کردم با اسراییل هم جنگیدم ولی یادم نیست گرسنه بودم توی جنگ بله که باید اول گوشت بخوری بعد بجنگیم اشکال شما اینه که فقط برای کشته شدن میخواهید بجنگید نمی‌خواهید بکشید همین آقا موظفه برای پرسنلش تمام امکانات را برای خوردن مسکن تهیه کنه بعد طرف با خیال راحت بره بجنگه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۴۳

وزیر دفاع یا حمله؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۰۵

خوب مرحله اسراییل رو رد کنیم کی به غول مرحله آخر می رسیم؟ راستی سردار چند تا جون برای مرحله آخر هم نگه دار

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۴۶

اسراییل غده سرطانی ست باید محوشود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۷:۲۹

همش حرف وهمش حرف یا بزنید یا دوست شوید تمام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۲۵

قیمت گوشت و مرغ وبقیه چیزا با ذلت وخواری دوستی با دشمن صهیونیست ارزون نمیشه بلکه با مقاومت همه چیز تأمين میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۵۸

دادش غلط مگر کم و زیاد داره؟!؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۳۶

درود خدا بر امیر تیمسار ایران زمین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۱۸

بلند بگو مرگ بر اسراییل

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۸

گوش به فرمان فرمانده کل قوا آماده ایم‌ تا شهادت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۵۷

صهیونیست دلقک فهمیدی امیرمون چی گفت؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۶

پاینده باد ایران اسلامی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۴۹

ما آماده نبردیم چه اسرائیل باشه یا کل جهان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۵۸

آقای محترم چون وضع افغانستان وسوریه رودیدیم که داریم باهمه مشکلاتی که داریم باز ازبانیان امنیت مردم وشماو خانواده های شماحمایت میکنیم.زبان زور نباشدیکشبه مثل افغانستان وسوریه خواهیم شد.انصاف هم خوب چیزیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۱۰

رژیم صهیونیزم باید زبانش را برید واین بریدن دست عبرت برای حامیانش باشد و این بریدن فقط عناصر ناخلف هدف قرار گیرد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۱۳

آزادی واستقلال وسربلند ایران از نان شب واجب تر است آنهایی که نان نان می کنند بیشتر هم می خورند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۱۷

ای جانم بزنید این کفاررا سگهای پس فطرت سگ یونیستی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۰

👌👌👌👌👌👌👌👌👏👏👏👏👏👏

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۵۱

درود بر وزیر دفاع که مردانه سخن می گویند بعضی گرانیها به وزیر دفاع ربط می دهند در واقع ایشان مسئولیتی که دارند به خوبی انجام وظیفه کردند در این چهل سال بهترین وزیر دفاع بودند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۱۰

کارت ملی مارو کی میخواین بدین پس، حالا اسرائیل رو با خاک یکسان نکنید کارت ملی مون رو بدید 😂😂😂

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۱۰

تف به روی اسرائیل کودک کش ظالم که شیررا ازشکارمیترسونه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۳۶

درودبرسرداران ودلیرمردان اسلامی ،درامان خدا ویاری امام زمان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۱۲

خخخخخخخخ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۵۷

اسراییل هیچ غلطی نمی تواندبکند کافیه حضرت آقا دستور بفرماید جانمان راهم قربانی حضرت آقاخامنه ای میدهیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۷:۴۵

اول انتقام خون شهدای هسته ای رو بگیرید تا أتش دلمون فروکش کنه،تا اسرائیل هم بفهمه که قدرت مقابله به مثل داریم....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۸:۱۰

سلام ودرودبرنیروهای مسلح ارتش سپاه ناجاوهمه عزیزان خداقوت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۹:۰۸

باسلام به جناب امیر .چطور میششود که چند وقت پیش هم فرمانده سپاه وهم رهبری گفتند مردم خیالشون راحت که جنگی درکار نخواهد بود وشما؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۱:۰۱

با سلام به همه بینندگان و درود به روح پرفتوح امام راحل یا بهتر اینکه بگیم امام خوبیها و رهبر انقلاب اسلامی و با درود وبا استعانت به شهدای هشت سال دفاع مقدس عرض به خدمت دوستان گرامی ما اینهمه شهید ندادیم که صهیونیستی دوزاری مارو تهدید کنه به حول و قوه الهی انشاالله میجنگیم اسراییل را نابود میکنیم و آمریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند سردار سلیمانی دادیم شهید دادیم نمیگذاریم هیچ اهریمنی دستش به خاک ایران برسه لعنت بر آل سعود و اسراییل و امریکا و نوکرانشون پاینده ایران اسلامی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۱:۱۶

بزن بزن ببینم چجوری میزنی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۳۶

چ بزن بزنیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۴:۵۰

خدایی اگه خواستی حمله کنی منم هستم یادت نره خبر کن تا تبر ها را تیز کنیم نه اتم می خواهد نه موشک با تبر میزنم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۵:۳۶

فعلا بی زحمت کارت ملی و روغن و مرغ مارو بدین با خاک یکسان کردن اسرائئل پیشکش🤣🤣🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۳:۱۳

ای کاش یه عده توان این رو داشتند که بفهمند وظیفه امیرحاتمی و امثال ایشان تهیه و تامین گوشت و مرغ ارزان نیست،من از جانب خودم به عنوان یک ایرانی از تمام نیروهای نظامی و انتظامی کشور عزیزم ایران تشکر میکنم،به امید نابودی رژیم منحوس کودک کش و غاصب صهیونیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۱:۱۸

درودبرتیمسارحاتمی وننگ برآن اندک کسانی که فکرمیکنندوظیفه نیروهای مسلح عزیزمان تامین گوشت مرغ واقتصادشان هست کمی شرف وانصاف داشته باشیدوبفهمیدبه خداقسم حتی بچه۸ساله هم درک وشعورداردومیداندوظیفه ارتش، سپاه، بسیج ونیروی انتظامی تامین امنیت حراست ازاین آب خاک است اگه گوشت مرغ واقتصادمیخواهیدبرویدازدولتمردان وسیاسیون بخواهیدنه ازنیروهای مسلح

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۸:۲۷

سلام ووقت بخیر خدمت شما سردار اسلام-فقط میخواهم اینو بدانم در چه صورتی اگه اسراییل غلط اضافی بکند فرمایشات شما محقق خواهد شد(اون غلطی که اسراییل بکند ملاکش برای شما چیست)اون ور دنیا وایستادند دانشمند هسته ای ما رو تو تهران تو دماوند زدند-اگر میتوانید یه همچین عملیاتی در اسراییل انجام دهید نا صدق گفته های شما برای ملت مشخص شود میزنیم میزنیم فایده ندارد بزنید دل ما خانواده شهدا خنک بشود سرادر اسلام