• یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99121712759
  • خبرنگار : 50324

داماد بوشهری راهی دادگاه شد

داماد بوشهری راهی دادگاه شد

ایسنا/بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: داماد تنگستانی -شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر- به دلیل عدم توجه به رعایت قوانین برگزاری مراسمات در دوره کرونا در مراسم عروسی به دادگاه معرفی شد.

عادل مقدس با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در گسترش بیماری کرونا، ایجاد تجمعات است که تلاش شده با وضع و ابلاغ قوانین مرتبط با این موضوع از انجام تجمعات غیرضروری جلوگیری شود، ادامه داد: در این راستا تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمعات بیش از ۱۰۰ نفر به مناسبت‌های مختلف در آن مکان جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: داماد تنگستانی که متعهد شده بود که تعداد میهمان‌های خود را در مراسم عروسی به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش ندهد، با افزایش این تعداد، بدون هماهنگی با تالار، به ۳۵۰ نفر، موجب شد تا میهمانان بدون رعایت فاصله اجتماعی و در شرایطی که احتمال انتقال بیماری کرونا افزایش می‌یافت قرار بگیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: متأسفانه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که اکثر مهمانان از استان هم‌جوار و خوزستان بودند که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد و به دلیل برگزاری مراسم عروسی برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این داماد به دادگاه معرفی شد.

مقدس افزود: امروز مهم‌ترین مسئله در جامعه، توجه به سلامت مردم است که انتظار می‌رود همه مردم به این مهم توجه داشته باشند و در صورت برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمات، با کمترین تعداد افراد و در فضای باز و رعایت نکات بهداشتی مرتبط با جلوگیری از ابتلا به کرونا انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۷

داماد بیچاره...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۲۴

مقصرخودشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۷:۰۱

حقشه،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۷:۰۳

من خودم اهل بوشهرم، بیمارستان کم ،امکانات کم ،اگه شعور کم هم این وسط بیاد وای بحال ما.حقشه این داماد،هرکس بر خلاف قانون باشه مجرمه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۰۹

داماد بیچاره نیس ویروس کرونا با ادما شوخی نمیکنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۱۷

الان اینو جدی گفتی؟؟؟با طرز تفکر همچین ادمایی الان اوضاع اینه.اصلا ب این موضوع فکر کردی اگه فقط ۱نفر مبتلا بوده باشه توی اون جشن الان چه فاجعه ای بار اومده؟؟؟بابا یi کم مغزتون کار بندازین آکبند گذاشتینش که چی بشه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۲

داماد بی عقل پولی که خرج عروسی کردی تو این مریضی و خوشا بحالت که پول داشتی و زن گرفتی ما که آرزو به دل موندیم و مجردی داریم با این گرونی و بیکاری هععی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۸:۲۹

زندانی ش کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۴۱

شاید مقصر اصلی والدین عروس و داماد بودن چرا دوماد رو مقصر میدونند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۵۴

عجججججببباااا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۵۵

اه چقد دلم سوخت بیچاره داماد.خو عروسی نمیگرفتی داداش می رفتین مسافرت.آخه عروسی با این اوضاع اقتصادی.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۰۶

وای ماهم عروسی داریم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۳۲

داماد بدبخت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۳۵

رد پایی از همسر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۵۰

باید جریمه های سنگین بشن تا درس عبرتی باشد برای دیگران

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۱۶

کلا باید لغو بشه عروسی ها...چه صد نفر چه سیصد نفر یک نفر الوده باشه بقیه هم الوده میشن...سیاست کج دار و مریز جواب نمیده..... ما نگران همسر و فرزندانمون هستیم که مجبورن بیرون کار کنن...و یه عده با ساده انگاری جان عزیزانمون رو به خطر میندازن.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۴

لطف کنید جشن شلوغ عروسی نگیرید. بدون جشن شلوغ عروسی هم میشه خوش بود. دلمون برای خودمون و اطرافیانمون رحم بشه که جشن عروسی به عزا تبدیل نشه انشاءالله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۶:۴۹

کاربر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۲۰:۲۱

سلام. وقت بخیر پس چرا نمیان تو روستای ما تذکر و جریمه اعمال کنند همینطور پشت سر هم عروسی برگزار میکنند با تجمع زیاد بهداشت که اصلا عین خیالش نیست مردم هم بدتر. اسم روستای ما جزیره شیف

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۰۷:۲۵

فقط خنده داره، اصلن دوماد حق حیات ندارد، عجب قانون چرتی،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۱۲:۳۷

باید مدیر تالار هم دستگیر و زندانی بشه، مسئولیت اصلی ماجرا متوجه ایشونه نه داماد،می تونست از ورود مهمونای اضافی جلوگیری کنه