• یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99121712772
  • خبرنگار : 71467

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای ۱۰ میلیون                           

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای ۱۰ میلیون                           

افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در شرایطی در مجلس مصوب شد که دریافتی های بالای ۱۰ میلیون تومان مشمول این ۲۵ درصد نشده و فقط به میزان ثابت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش حقوق دارند.

مژگان خانلو- سخنگوی بودجه ۱۴۰۰ و همچنین رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه- در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تغییرات حقوقی اعمال شده برای کارکنان و بازنشستگان در جریان بررسی لایحه بودجه در مجلس توضیحاتی ارائه کرده است.

وی با اشاره به آنچه در تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت برای افزایش حقوق کارکنان پیش بینی شده بود گفت که پیشنهاد دولت افزایش ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر در دستگاههای اجرایی با ۲۵ درصد بود و  حداقل پرداختی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شد که این موضوع برای بازنشستگان نیز عمومیت داشت.

خانلو با اشاره به تغییراتی که در جریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق اعمال و مصوب شده است افزود: در نهایت آنچه که مصوب شده به نحوی است که افزایش حقوق کارکنان  و بازنشستگان بیش از ۲۵ درصد نیست و نسبت به آخرین حکم کارگزینی آنها درسال ۱۳۹۹ اعمال می شود، اما این ۲۵ درصد مشمول تمامی کارکنان و بازنشستگان نمی شود.

سخنگوی ستاد بودجه با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر اینکه میزان افزایش حقوق هیچ فردی نسبت به سال جاری نباید بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد توضیح داد: در این شرایط حقوق های بالای ۱۰ میلیون تومان به هیچ عنوان مشمول افزایش ۲۵ درصدی حقوق نشده و فقط رقم ثابت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به آنها اختصاص پیدا می کند.

به گفته خانلو با مصوبه مجلس نیز در هر صورت حداقل دریافتی در سال آینده  سه میلیون و ۵۰۰  خواهد بود.

وی درباره پاداش پایان خدمت کارکنان نیز گفت که با مصوبه مجلس در ازای هر سال خدمت حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۴۷۲ میلیون تومان تعیین شده است.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه یادآور شد که در هر حال آنچه که توسط شورای نگهبان تائید و به عنوان قانون ابلاغ شود لازم الاجرا خواهد بود.

این تغییرات درحالی اعمال می شود که پیش از این در سال ۱۳۹۸ هم افزایش حقوقی که مجلس مصوب کرد بدون ضریب و با رقم ثابت ۴۰۰ هزار تومان بود که مدت ها مورد بحث قرار داشت.

از سویی اکنون این موضوع مطرح است که با حذف درصد افزایش حقوق برای دریافتی بالای ۱۰ میلیون تومان تا چه حد پرداختی متناسب  با سوابق، تحصیلات جایگاه کاری و وضعیت کارکنان  و بازنشستگان اعمال شده و مبنای تعیین این رقم دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان چیست؟

انتهای پیام

                                                     

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۳۵

این قانون باعث تبعیض و تبعیض نیز باعث فساد خواهد شد. الان دریافتی در اکثر ادارات بطور متوسط 10 میلیون هست. مثلا کارشناس با 10 سال سابقه 2.5 افزایش داره و کارشناس ارشد با 20 سال سابقه هم 2.5 م افزایش داره. در عوض کارشناس ارشد مالیات به صورت پلکانی هم می دهد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۲۵

اگر سواد داری ۲۵ درصد نوشته برا کارکنان دولت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۷:۴۷

اصلا در در اکثر ادارات بالای ۱۰ میلیون نیست احتمالا در اداره اختصاصی شما اینطوریه؟!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۲:۴۲

چه حقوق خوبی دارید شما ماشاء الله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۲:۴۲

کارمند دادگستری هستم (مسئول دفتر دادگاه)؛ فوق لیسانس؛ دارای دو تا اختراع؛ دوتا رشته تحصیل کردم؛ دوتا مدرک دارم؛ ارزشیابی سالانه امتیاز کامل گرفتم + تقدیر به خاطر رفتار مناسب با ارباب رجوع. با آزمون سخت و مصاحبه و گزینش استخدام شدم. با محیط کار بسیار شلوغ و پر از دعوا از ۷ و نیم صبح تا بعد از ظهر. با حجم کار سالانه حدود ۲،۰۰۰ پرونده و حدود ۱۵،۰۰۰ مراجعه کننده. دریافتیم زیر ۳ میلیون و ۲۰۰ !! یه خرده بیشتر از یه کارگر کم سواد. وام ۱۸ درصد گرفتم برای ازدواج تا بعد از ۳۵ سال بتونم ازدواج کنم. قسط وامو که میدم به خدا قسم حدود ۷۰۰ و خرده ای ته حقوقم میمونه. خیلی زشته یه جوون زحمت بکشه درس بخونه استخدام دادگستری بشه، آخرشم بخواد با ماهی ۷۰۰ تومن زندگی کنه. اونوقت بعضی از ادارات از این مینالن که چرا حقوقشون که بالای ۱۰ میلیونه، کم اضافه شده. امیدوارم اون کسی که بودجه رو بین ادارات به ناحق و بدون رعایت تساوی و در نظر گرفتن سختی کار تقسیم میکنه، هزار تومن هزار تومنشو توی اون دنیا واسش جواب پس بده...آمین...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۴۴

با این احتساب کارگران و خیلی از حقوق بگیران که حداقل حقوق 2600000 تومان می گیرند باز هم ضعیف تر می شوند و فقط 650000 تومان اضافه خواهد شد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۳:۴۵

یک فکری به حال حداقل حقوق باید بشه ، خیلی پایین هست و اصلا جواب گوی نیاز های امروز یک خانواده نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۱۷

باز هم کار خودشون کردند 2500000هزارتومان رفت ثابت رفت جیب مبارک شان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۲:۲۱

اگر واقعا به فکر قشر کارگر هستند باید حقوق های زیر ده ملیون رو ۵۰٪ وبالای ده ملیون رو ۲۵٪ اضافه بکنند ویا بصورت ثابت به همه حقوق ها ۲۵۰۰۰۰۰تومان اضافه کنند.واقعا اینا قشر ضعیف رو چی فرض کردند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۲۸

همه اجناس سیصد چهارصد درصد اضافه شده بعد شما حقوق بازنشسته ها علی الخصوص بازنشسته های تامین اجتماعی که اکثرا پایین ترین حقوق دو یا سه میلیونی میگیرن را میخواهید 25 درصد اضافه کنید واقعا مرحبا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۳۷

. باید به جایگاه و سوابق و تحصیلات افراد توجه شود. بهتر بود بگویند حقوق تا 10 میلیون 50 درصد افزایش و بالای 10 میلیون 25 درصد افزایش. عدالت به معنای تساوی نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۴:۳۷

بالای ده میلیون تومان حقوق ک میگیرن ۲۵درصد تعلق نمیگیره در عوض دو میلیونو پانصدب حقوقشون اضافه میشه باز میشه همون ۲۵,درصد چرا فکر میکنن حداقل بگیرا بی سوادن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۰۲

فکر نمیکنن مطمئن هستن برادر عزیز یعنی کسی که 20 میلیون میگیره میشه 12.5 درصد کسی که 50 میلیون میگیره میشه 5 درصد متوجه شدین؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۵۸

سلام با 28 سال مار فرهنگی حقوقم. 6500 هست تازه دریافتی بدون وام. 5500 واقعا تاسف داره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۱۶

چرا اینجوری حقوقها رو اضافه میکنید؟ شما میگید زیر ده میلیون ۲۵ درصد خب این واسه کسی که ۴ میلیون میگیره حتی به یک میلیون هم نمیرسه بعدش بالای ده میلیون رو ۲۵۰۰۰۰۰هزار تومن اضافه میکنید ؟اینکه بازم قشر کم در آمد تو بد بختین فقط اوناییکه حقوقشون بیشتره بیشتر میگیرن این چه پلکانیه؟ واقعا فکر میکنید ماها چیزی حالیمون نیست؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۲۷

دوست عزیز به عنوان مثال کسی که حقوقش 15 میلیون بوده در سال 99 25 درصدش میشه 3750000تومان که باید فقط 2500000تومان براش اضافه میشود.

avatar

بیست و پنج در صد ۳۵۰۰۰۰۰۰ میشود ۸۷۵۰۰۰۰در صورتیکه در جدول هفتصد منظور شده پس ۲۵ در صد اضافه نشده چرا فقط روزتان به حد اقل بگیرها میرسد یعنی ما باید تا آخر عمر حد اقل باشیم شما نوجوانتان قبول میکند نرخ ها برای همه اقشار یکی است حد اقل ها بدبخت ترند با پول دارو و درمان حساب کنید یک دندان درست کردم شده یم ملیون و نهصد انصاف بدین با ۷۹ سال سن گدایی کنم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۰۳

ازعدالتگرتومیخاهی دلیل یادکن ازآتش دست عقیل فقط قشرضعیف بایدبسوزند و بسازند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۱۴

چرا ۲۵۰۰ثتبت رک به زیر ۱۰ میلیونی ها آضافه نمی کنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۰۸

با۲۵درصد اضاف کردن حقوق بازم حقوق تامین اجتماعی به سه تا نمیرسه تازه میشه ۲۸۰۰ پس این همه تو بوق وکرنا کردن همسازن سازی چیه پس حقوق کشوریا که بالایی چها تاس جواب اینهمه تبعیضو کی قراره بده بخدا این انصاف نیست بعد این همه اعتراض بازنشسته ها وجلسه گرفتن مسئولان تازه بشین ۲۸۰۰ متاسفم واقعا برا مسئولین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۴۰

همسان سازی بحثش جداست. این متن درباره مبلغی هست که به حقوق ها هر سال یه درصدی اضافه میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۱۳

کی تبعض نبود همیشه هست ودراینده هم هست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۵:۱۹

آقا مبارکه .آب از آب برا حد اقل بگیرا تکون نخورد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۶:۴۶

سلام ایاافزایش با زنشستگان قبل سال۹۱ که در ان زمان کم بود به انها پرداخت میشود یاخیر

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۷:۲۱

سلام جوری در رابطه با حقوق ۱۰ میلیون تومان صحبت می کنند که انگار کسی که بعد از ۲۵ سال زحمت و مدرک تحصیلی بالا این حقوق را می گیرد دریافتی نا متعارفی دارد. اون هم با شرایط اقتصادی حال حاضر . ۴ سال پیش حقوق های نجومی ماهی ۴۰۰ میلیون تومان اون زمان را یادشان نیست. برخی از مسولین فقط به فکر نمایش دادن هستند.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۱۰

شما درست میگید ولی من حقوق بگیر باحقوق ۳۵۰۰ چه خاکی بسرم بریزم چرا نباید عدالت باشه فقط واسه شما اجناس گرون شده پس ما

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۱۵

اگه راست میگن حقوف همه رو ۲۵۰۰۰۰۰ تومان بالا می بردند تا حداقل اونای که حقوق زیر ۱۰ ملیون می گیرن تا مین بشن ولی اینجوری هیچ قشری انچنان حقوقش بالا نمره و فقط دولت سود کرده!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۱۶

حقوق جاماندگان بیمه بیکاری کرونا فر‌دردین اردیبهشت چی شد ۱۷ اسفند ۹۹ هنوز ‌اریز نکردن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۲۱

25 درصد 10 میلیون همون 2500 هزارتومان میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۴۶

سلام مهندس... الان تو هر خونه چهارتا مهندس و دوتا دکتر هست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۲۸

حقوق مهندسین درکارگاهای هنرستان های فنی وکاردانش باید خیلی بیشتر بشه،بابا طرف مهندس مملکت هست،بعد حقوق کارگر،بگیره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۲۸

این افزایش باید براساس حداقل حقوق .خط فقر.تحصیلات. .سابقه کار. وبصورت پلکانی ازکمترین دریافتی ها بالاترین افزایش و به سمت بالاترین دریافتی ها کمترین ضریب افزایش مث6ل گرفتن مالیات منتها ایناحوصله. حسا ب وکتاب ندارن به جیب پولدارا 2500 هم اضافه شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۳۱

شما را به خدا فکری به حال حقوق بگیران قانون مدیریت خدمات کشوری بکنید که با سابقه بالای ۲۵ سال حقوق سه میلیونی میگیرند و با این فزایش فقط ۷۵۰ هزارتومان اضافه میشه که به پنج میلیون تومان هم نمی‌رسه. انصاف نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۲:۱۳

یه مشت ادم...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۴۴

دو میلیون پانصد تومان کم است روغن مرغ طلا خانه مسکن بنزین گران است برای نان شب مانده‌ایم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۸:۵۹

پس حتما میخواهید برایتان کف بزنن و درود بفرستن واقعا که

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۰۷

اضافه کار وتمام استفاده را کردند .فرقی ندارد مگر زندگی انسانها با هم باید فرق داشته باشد .عدالت یعنی برابری

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۱۵

کارشناس کشاورزی هستم که کارگری می کنم با ۲۰ سال سابقه کاری و۱۶۵۰۰۰۰تومان حداقل حقوق و با این همه سابقه نمی توانم کارم را رها کنم .اگر دخالت دولت در افزایش حقوق نباشد ،کارگر هیچ پشتوانه‌ای جز خدا ندارد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۱۷

واقعا چی فکر میکنید یا بیسوادین یا ملت را بیسواد فرض میکنید باز هم تبعیض اونی که ضعیفتره بازم ضعیف هست به بالایی هم بیشتر اضافه شد خودتون....

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۱۹:۴۰

بازتبعیض،کارمندی۴میلیون حقوق یک میلیون اضافه می شود،کارمن۳۰میلیون۲و۵۰۰میشود،به همهیکسان بدهند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۵۵

ما نفهمیدیم مجلس همه کاره است یا دولت. تکلیف مردم باز نشسته ها را مشخص کنید واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۰۷

من که کاملا موافقم .دستشونم درد نکنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۲۸

یه فکری به حال کارگرای بدبخت کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۵:۵۳

سلام در این صبح اسفندماه. کارکنان عزیز بودجه ی اختصاصی شرکت مخابرات و شرکتهای دولتی را به جمع بودجه ی عموی دولت یک کاسه کنید و همسان سازیحقوقها را انجام دهید تا عدالت اجتماعی برقرار گردد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۸:۳۶

واقعا گذروندن زندگی باحقوق۴میلیون بااجاره خونه آب برق مریضی ودوتا بچه تو ابن وضعیت خیلی سخته پس شمایی که۴تومان حقوق زیر ۱۰ میلیون رو همون ۲۵۰۰ اضافه کن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۳۱

با سلام بنظربه علت اینکه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد افزایش این مبلغ خیلی زیاد است چون افزایش حداقل حقوق باعث تورم وگرانی سایر امور می شود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۰۱

خسته نباشید.خیلی زحمت میکشید.بازنشسته ها اخر کارن.یکسال بازنشسته ها را سرکار گذاشتید.خجالت بکشید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۰۸

لطفاً همسان سازی حقوق ها رو در نظر بگیرید،با افزایشی که شما می فرمایید حقوق بنده و امثال بنده میشه 3500000 تومان که واقعاً نمیشه با این مبلغ زندگی کرد،بله اونی که ده میلیون حقوق میگیره با این افزایش میشه اندازه چهار برابر دریافتی بنده،دیگه قضاوت با خودتون،ممنونم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۱۶

آقا با اینهمه گرانی چرا یک فکر درست وحسابی برای حداقل بگیران نمیکنید خدا وکیلی خودتون میتونید با این پولها پنج روز ماه را سرکنید حداقل بگیران خورد وخوراک ندارند لباس نمیخواند پسر ودختر دانشجو یا محصل ندارند یا خدای نکرده آدم نیستند که شما اینقدر تبعیض قائلیدفقط اینو بدونید یکروز آه همین قشر زحمت کش دامنتون را میگیره ماهم خدایی داریم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۲۰

ای برادر اخه کسی که ۵۰ میلیون میگیره ای دیندار متدین چه میکنه که کارگر سنگبری با ده ساعت کار ومدرک دیپلم وسر وصدای قله بر وتحمل درد ورنج باید ۳ میلیون بگیره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۳۴

من ک بازنشسته سازمان تامین اجتماعی آبادان هستم دو روز پیش برای دوماه ۸۰۰ هزار تومان برایم پیامک شده وقتی وقتی ب سامانه تماس گرفتم اظهار می دارنند مبلغ ۶۰۰ هزار تومان بابت بابت اوج مسرف تابستان گذشته بوده آیا در گرمای گرمای۶۰ درجه باید کولر خاموش کنیم این چه ظل. ظلمی است ؟!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۳۵

غیر عادلانه ایت هر کی باید نسبت به حقوق خودش مثل قبلا همان 25% حقشه که بگیری پس چرا میگی 25% این دبگه بازی هس بهجای که پایین را ببری بالا. داریبالا را میاری پایین

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۳۸

شرایط به ضره آن کسانی است که همیشه باید زیر ۱۰میلیون میگیرند به سود کسانی است که بالای۱۰میلیون میگیرند بفکر آن کسانی زیر۱۰میلیون میگیرند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۴۲

باید کسانی که۳۰ سال مدید یا معاون بودن با اون که ۱ یا ۲ سال مدیر مهد کودک بوده باید فرق داشته باشه خدا وکیلی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۰:۵۶

برای چی ؟ پس تحصیلات چی میشه ؟سابقه چی میشه ؟ عدالت چی میشه ؟ کسی دیگه دنبال تحصیلات نره چون فرقی با زیر دیپلم نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۰۷

افزایش بیست و پنج درصد حقوق باز نشستگان کشوری خیلی کم است حداقل ۵۰ درصد باید اضافه شودچون تورم هشتاد درصد است در شهرهای بزرگ

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۰۹

شما قرار بود همسان سازی کنید وگویا بعقلتتان نرسید که تا حقوق ۹ملیونو هر کدام ۲/۵وبالی انرا بابت همسان سازی حذف کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۱۷

بسیار غیر عادلانه است،اصلا به دریافتیهای بالای ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان نباید افزایشی صورت بگیره تازه منت سر ما میگذارید که بهیچ عنوان ۲۵ در به ایشان تعلق نمیگیره هر چند معلومه که این تصمیم از طرف کسانی گرفته شده دریافتیه بالای ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان دارند!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۳۹

70 درصد امسال افزایش حقوق داشتند بسه دیگه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۰

لطفا به بازنشستگان کشوری که مدرک دارند بیشتر بها بدهید و به این بند مدرک افزایش بیشتری در نظر بگیرید ضمنا بن هم به بازنشستگان کشوری بدهید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۲

چرا مدرک در همسان سازی بازنشستگان کشوری چندان اهمیتی نداشت لطفا این دفعه به مدرک درصد بیشتری تعلق بگیرد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۴

سلام باز هم حقوق هرکس زیاد باشد به نفع همان میباشد همسان سازی یعنی جه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۴

لطفا به همه بازنشستگان زیر ده تومان چهل درصد اضاف بشود هر که به ده رسید درصد کمتری بگیرد تا از ده بیشتر نشود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۵

باید به فکر همه باشند عزیزانی که ۳۰سال یا ۲۰ سال در سختی کار کرده اند باید باید باید حقوقی برای زنده ماندن دریافت کنند چون زیر ۱۰ ملیون الان یعنی فاجعه ...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۶

من مستمری بگیرم حقوق پدرمومیگیرم ۱۱۰۰هستش چرابه فکرحداقل بگیرهانیستین بااین وضع یعنی ۲۰۰تومن اضاف میشه به حقوق که نمیشه گفت به کاسه ی گداییمون؟؟این چه وضعشه بااین گرونی من بااین پول خاک کجاروبریزم سرم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۱:۴۵

کسی فکر من وشما نیست فکر کردین میخونن وترتیب اثر میدو

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۶

لطف کنید به حقوق های کمتر از ده حداقل سی درصد اضاف بشود و به ترتیب هر که به ده رسید درصدش را کمتر کنید ین عدالت است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۸

دوستانی که در رأس کار هستند هم روزی بازنشسته میشوند باید به فکر فردای خودتان که کنار ما قرار می گیرید باشید قانون خدا پسندانه تصویب کنید لطفا .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۵۷

به به پولدارا پولدارتر می‌شوند فقیرا فقیرتر عجب کار بلدی هستین باعث تاسفه وافعا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۱:۵۷

سلام سنوات بازنشستگی برای مشاغل سخت که ۲۰ سال و کارگران که ۳۰ سال خدمت میکنند باید چقدر باشد ؟ با پایه حساب میکنند یا با دریافتی شما را به خدا پیگیر و جوابگو باشید سپاسگذاریم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۰۷

از آن جایی که مدرک در همسان سازی چندان اهمیتی نداشت امیدواریم ترتیبی داده شود که در افزایش ۱۴۰۰ حداقل بند مدرک توجه و افزایش بیشتری داشته باشد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۰۷

مستمری بگیر که دو دویست میگیره چقدر اضافه میشه این همه سر و صدا اخرشم معلوم نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۵

تورم بالای60درصده افزایش حقوق 25

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۶

با توجه به اینکه حدود ۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس عضو هیئت علمی دانشگاه هستند دیروز لایحه همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه را تصویب کردند که حدود ۷۰ درصد به حقوقشان اضافه خواهد شد .استادی که ۱۰ میلیون حقوق می گرفت ۱۷ میلیون خواهد گرفت . ایکاش همسان سازی را برای کارمندان هم در نظر می گرفتند .برای مجلس اصولگرا عیب است که فقط برای هم صنفان کار کنند .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۷

بهترین کار را مجلس کرده تا حدودی عدالت رعایت شده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۲۸

بنظر من باید تا حقوق ۹ملیون اصلا اضافه ای نداشته باشه مگه قرار به همسان سازی نیست مس خودتون متوجه شوید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۲۸

خوب این ۲۵۰۰که بیشتراز ۲۵درصد حقوق زیر ده میلیون میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۳۴

سلام و عرض ادب.خداوکیلی تورم غوغا کرده دولت باید حداقل به کارمندان باحقوق زیر ۱۰ میلیون ۲۵۰۰۰۰۰هزارتومان اضافه کندتا عدالت رعایت شود.سپاسگزارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۵۸

بسیار عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۲:۵۸

اگه میخواهنداضافه کنندبه زیرده میلیون هم ۲۵۰۰۰۰۰تومان اضافه شود نه ۲۵٪ که کمتردومیلیون پانصد رقمش میشود بازهم تبعیض

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۰۷

حقوق ما 2.650 تومنه 1.700 قسط میدیم خداییش شما میتونید با 900 تومن زندگی کنید؟ زندگی امثال ما مرگ تدریجی هس. فردای قیامت باید جوابگو باشین 30 سال پول بیمه دادیم اینم آخرش کاش گذاشته بودیم بانک لااقل الان بیشتر بود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۰۹

مسئولین محترم اونهای که پنج میلیون تومن می گیرن ۲۵ درصد چیزی نمشیه همون ۲میلیون ونیم بدید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۲

خداوازتون نگذره یه بازنشسته تامین اجتماعی یعنی اینکه داماد و عروسو نوه و بچه های خودش همه وارد خونش میشند در خونه بازه خجالت بکشید که اونو شرمنده میکنید از این وضعیت خدا ازتون نگذره پولدارها رو پولدارتر و کارگرها و بازنشسته ها رو فقیر تر فقط خدا جوابتونو بده 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۶

تامین اجتماعی حق و ناحق میکند.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۳۹

باید حقوقهای بایین ده ملیون رو 25٪+2500میکردن که یک تکونی می خورد نا زیراین تورم بتونن کمی تحمل کنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۴۲

اونهایی که حقوق بالا دارند زندگی شون میگذره همین دو و پونصد که میگین سیصد تومان از دریافتی بازنشسته و مستمری بگیر بیشتره لطمه اصلی را حداقل بگیرها خوردند که نمیدونند با دو تومن چه جوری زندگی کنند دولت اول باید دریافتی حداقل بگیرها را همسان سازی کنه به حداقل شش میلیون برسونه و بعد تورم با چند درصد اضافه به همه بده این معدله سخت نیست اما مشکل اونجاست که کسی به فکر کم درآمد ها نیست تو این وضعیت گرانی و تورم ماها باید بریم بمیریم سر برج عزا میگیریم با دوودویست چکار کنیم مستاجر که باشی دیگه مردی فقط فکر میکنی زنده ای به خدا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۴۹

اگربرای همه 2500000هزار تومان افزایش پیدا میکرد عالی بود داداشی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ ۲۳:۵۰

درافزایش حقوق ضمن توجه به جایگاه و مدرک تحصیلی باید افزایش پیداکند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۱۳

سلام من یک زن سرپرست خانواده با دوتا بچه یتیم خدا رو خوش میاد با حقوق دومیلیون و سیصد نمیدونم کرایه خونه بدیم گوشت بخریم تخم مرغ قبض آب وبرق و گاز لباس واسه دوتا بچه شما بگید ماچه جرمی کردیم که عین بدبخت بیچاره ها تامین اجتماعی به ماحقوق میده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۱۳

در قسمت نظرات مثل همیشه: ۱: هیچکس تشکر نکرد که در این شرایط این افزایش حقوق صورت گرفته ( اگر ۱۰۰ درصد هم اضافه می شد باز رضایت نبود) ۲: هیچکس به تعیین کف حقوق توجه نکرد (۳۵۰۰۰۰۰) ۳: هر کسی عدالت را به نفع خود تعریف کرد ۴: باز به عنوان کارگر که چرخ اقتصاد را او می چرخاند جسارت شد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۳۵

برادر عزیز مجلس تصویب کرده حقوقها در ۱۴۰۰ نباید از ۳۵۰۰۰۰۰ هزارتومان کمتر باشه بعدش شما که میگید همه یکسان باشند کسی که مدیر بوده مدرک بالا داشته و غیره با آنکس که اینارو نداشته تفاوتش چی میشه .بعد کس که ۴۰۰۰۰۰۰۰ ملیون حقوق میگیره اگه قرار باشد ۲۵ درصد اضافه بشه حقوقش میشه ۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون و حقوق ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون میشه ۱۰۰۰۰۰۰۰م بس بهترین را که تقریبا نه صد درصد به عدالت نزدیک است همین طرح مجلس بود.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۳۸

به بازنشستگان از سال ۹۵ به بعد باید پاداش خدمت تفاوت داده شود اگر ندهند حق الناس است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۴۲

حقوق افراد متناسب با مسئولیت و تخصص افراد تعیبن می شود. مصوبه مجلس بامحدود کردن افزایش حقوق به دو و نیم میلیون تومان و عدم اعمال ۲۵ درصد به حقوق های بالای ده میلیون تومان، در واقع این افراد را تنبیه می کند.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۵۲

۱۰ میلیون در ابتدای سال ۹۹ برابر قدرت خرید ۸۰۰ دلار بوده و آخر سال ۱۰ میلیون برابر قدرت خرید ۴۰۰ دلار است یعنی قدرت خرید کارمند در اواخر سال ۹۹ نصف شده است و اگر حقوق ها را ۱۰۰ درصد افزایش بدهند به قدرت خرید ابتدای سال ۹۹ برمی گردیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۰:۵۶

کارمندان و کارگران از اصل موضوع تورم دور نگه می دارند و به ۲۰الی ۳۰ درصدمشغول میکنند واقعا با کارمندان با درصد بازی می کنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۰۱

اگه واقعا مبخواهید جبران مافات تورم بشه از دم به همه دو میلیون اضافه کنید یا هر سر عائله ۵۰۰ تومان اصاف کنید یا یه وام قرض الحسنه بدهید به همه این فرم را به هم بزنید که هر روز مایحتاج را گران و گرانتر میکنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۰۲

خب معلوم شدکسی که ده میلیون حقوق بگیره دومیلیون وپانصداضافه میشه وبقیه که ماهی دومیلیون وپانصدحقوق میگیرندفقط پانصدبه حقوقشون اضافه میشه این یعنی 25درصدی که میگن عدالت روهم فهمیدیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۱۶

به نظرمن باوجود گرانیه اجناس باید حقوق بازنشستگان افزایش یابد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۱۹

شما را بخدا قسم میدهم اجاره خونه هاو قیمت موادغذایی را پایین بیاورید کمر ما زیر بار گرانی خم شد نمیخواد پولی اضافه کنید فقط اجاره خونه ها روکه آروم آروم بالا بردین بیارین پایین و مواد غذایی رو به قیمت پارسال کنید. بازنشستگان کشوری رو هر روز فقیرتر میکنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۳۲

به نام خدا ؛ نه تبعیض نیست بلکه این قانون جدید تقریبا عین عدالت است ، بذار جلو حقوق های نجومی گرفته شود و افراد پایین دست هم بتونند یه زندگی آبرومندی داشته باشند ، مگه تفاوت یه مسئول و کارشناس با یه کارشناس ارشد چقدر است که اونا خودشون را تافته جدا بافته دیگر کارمندان میدانند حتی کمتر از افراد زیر دست خودشون هم کار میکنند ولی توقع بی نهایت دارند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۱:۳۵

باز هم به نفع کسانی است که حقوق بالا می گیرند به این کسانی که دریافتی هاشون کمه حداقل دو میلیون نیم بدید نه اونها که حقوق های بالا دارند حتما خونه هم برای خودشون هست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۲:۱۹

اگه قراره افزایش حقوق بدن به همه بازنشستگان یک طور بون چرا اینقدر باید تبعیض باشه چرا نیروهای مصلح پنجاه درصد افزایش وبه ما بازنشستگان فولاد که بیشترین حق بیمه رو پرداخت کرده ایم فقط یک میلیون اضافه کردن برچه مبنایی. ماهم زمان جنگ جنگیدیم هم در جبهه وهم در پشت سنگر در کارخانه وبودجه کشور رو تامین کردیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۲:۳۳

سلام دوباره مثل قبل استثنا میخوره اساتید دانشگاه و.... افزایش شاملشون میشه و مستثنی هستند. اگر این صحبت شون بدون تبصره باشه، خوبه یعنی واقعا زورشون میرسه؟؟ جالب تر اینکه مثل پارسال نشه بعضی ارگان ها دو یا سه بار افزایش حقوق بدن. این افزایش عید و تمام دیگه افزایشی درکار نباشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۶

بیچاره بازنشسته تامین اجتماعی که دل خوش کردن به وعده سالاری از همین حالا معلوم هست همسانسازی در کار نیست میخوان صدقه سری اضافه کنن اسمش را همسانسازی بزارن .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۳:۰۲

ر هر صورت اونایی که حقوق بالا میگیرند بازم افزایش حقوق بیشتری بهشون تعلق میگیره .افرادی که زیر ده میلیون حقوق میگیرند با افزایش ۲۵ درصدی مبلغ افزایش براشون دومیلیون و پانصد هزار تومن نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۳:۵۶

توروخداانصاف داشته باشید.اونایی که شعارمیدادن خقوق زیز۱۰میلیونی زیرخط فقره پس چرانمیگن اون بدبختی که ۲٫۵۰۰میبونوتومن داره میگیره بااین پول چکارکنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۱۰:۱۸

خوش ب حالت ی دعایی م برای ما کن

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۴:۱۵

من مغازه سوپرمارکتی دارم روزانه ۸۰میلیون فروش دارم وسود خالصم حول وحوشه ۲۰ملیونه وماهانه۷۵۰تا۸۰۰ میلیون تومان درآمد دارم شکرمیکنم که کارمندیاکارگریابازنشسته نیستم ومغازه ام هم چندمیلیارد قیمتش شده امیدوارم که خ دای متعال به شما هم کمک کنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۵:۱۹

باسلام میگه حداقل بگیر کمتراز ۳ونیم نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۵:۴۹

اگر از اول مقدار را مشخص می کردند این همه تفاوت بین حقوق ها نبود طبق درصدحقوق اضافه شد تفاوت زیاد شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۶:۰۹

چه خواجه علی چه علی خواجه.25 درصد حقوق عمده حقوق بگیره زیر 2 میلیون تومان محاسبه میشود حال به حقوقهای بالای 10 میلیون 2 ونیم میلیون اضافه میکنند.از در نشد از پنجره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۱:۲۲

احسنت، لپ کلام را ادا کردید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۶:۳۱

عدالت در تساوی نیست اینکه حقوق بگیر ها را به جان هم نیندازید برابر قانون افزایش حقوق بایستی برابر نرخ تورم اعلامی باشه چرا فکر می‌کنید که کم کردن حقوق بگیران بالای ده میلیون تومن منجر به افزایش حقوق حداقل بگیران خواهد شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۷:۱۴

این ک اونایی ک حقوق بالا دارن. ثابت بالا میره خیلی خوبه. ولی چراااا حقوق های پایین ۲۵٪ با این گروتی؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۸:۵۷

همه تون حساب بانکی تون پره هی میاید اینجا ناله میکنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۹:۱۳

بخدا کارتون به دورازانسانیت وعدالته ،پدرمن بیمه ی ده سال تامین اجتماعی روداره که حقوقش یه میلیون هستش حالا بااین ۲۵درصد شده یک میلیون ودویست وپنجاه هزارتومن ،این کجاش عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط زورتون به حداقلی بگیرها رسیده ،مستاجریم وبا ۵نفرجمعیت وپدرومادرمریض

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۹:۱۵

آخه چی فرض کردین ما رو- من با 13 سال سابقه حقوقم 5500 هسنت. 25 درصد من میشه 1375000 بازم حقوقم کفاف زندگی رو نمیده بازم تبعیض میشه. اونیکی بالای 10 تومن حقوق داره 2500000 افزایش میدین بازم فاصله بین غنی وفقیر زیاد تر میشه. این چه وضعشه . یه فکر اساسی برای حقوقهای زیر 10 تومن بکنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۹:۲۵

عادلانه ودرستش اینبود که ۲ونیم میلیون به همه اضاف میشد خودبخودحقوق های بالادرصدکمتر ودریافتیهای کمتر درصد بیشتری میگرفتند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۹:۲۸

عجب واقعا حیف نظر شمااصلا متوجه مشکلات قشرضعیف نیستید واقعا چه فکری میکنید......!؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۰۱

یه دفعه همه حقوق ها رو برابر کنید خیال خودتون رو راحت کنید دیگه، الان چند سال که حقوق ها پلکانی افزایش داشته امسال هم در اصل همون پلکانی هست.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۱۰

سلام خانم مژگان خانلو سخنگوی بودجه شما بفرمائید با۲۵در صد افزایش حقوق سالیانه وبا تورم سرسام آور و لحظه ای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی غیر همکار بیمه اجباری ادارات دیگر مشمول استخدام کشوری و تابع قانون نظام هماهنگ که حداقل بگیر هستند چه میشود کردحتی جوابگوی ۱۵روز هم نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۱۸

باسلام ودرود خدا به شماها.دولت محترم ومجلس جوان ما باید .به تمام بازنشسته ها.یک مبلغ معلوم حقوق بدهدوچون .بنده نیروخدماتی .وقتی در اداره بوده ام حقوقم کمتر اررییسم بودهودرحال حاضر هم من وهم رییسم بازنشسته شده ایم لزومی ندارد ان 25میلیون حقوق بگیره بنده 4میلیون .ایت عدالت اگه در ایران اجرا شود بخدا ایران گلستان گردد.من.بازنشسته با 5فرزند و4نوه کمترین حقوق میگیرم .اقای رییس هم خودش حقوق بگیر نجومی وهم.همسر گرامیش با یک یا دوفرزند .مطمعا باشیم تفلوت واختلاف طبقاتی اورده وعدالت حفظ نشده .دولت ومجلس برای تمام بازنسته ها باید یک رقم حقوق مساوی بدهند .وسلام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۰:۵۸

یه فکری به حال حقوق ارتش بکنید تو این تورم گرانی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۱:۱۱

اگر میخواهید تبعیض نباشد ۲۰۵میلیون رابه همه اضافه کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۱:۲۴

روش خوبی ست حتی اگه نصف حقوق اونها را کم کنند وبه اونهای که کمتر از پنج میلیون میگیرند اضافه کنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۲:۰۹

خیلی خوبه به شرط اینکه چیزی گرون نشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۲:۲۷

شماکه رفع فاصله طبقاتی هستید حداقل تاینجا نگهدارید که فاصله بیشتر نشه به تمام کارکنان حقوق بگیر فیکس 2500000تومان اضافه کنید تا فاصله طبقاتی هرساله بیشتر و بیشتر نشه چونکه بعداز پنج سال فاصله طبقاتی 50درصد خواهد شد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۲:۵۷

چرا دم از یکسان سازی حقوق ها می گویید ولی کسی که چهار میلیون مگیرد تنها یک میلیون افزایش دارد وکسیکه ۱۰ میلیون میگیرد ۲.۵ میلیون افزایش این عدالت است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۰۲

چرا نیروهای خدماتی نباید رتبه بندی بشوند تمام این مزایا معلمان و مخوصا مدیران وعوامل اجرای که در ماه 1میلیون حق مسولیت برای چی کدوم مسولیت مسولیتی که نیروهای خدماتی دارند حتی وزیر هم ندارد به دلایلی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۱۲

باسلام واحترام وعرض خسته نباشید... خواهشمنداست در افزایش حقوقها نسبت به حقوق زنان خودسرپرست تصمیمات بهتری درنظر داشته باشیداین گروه بسیار آسیب پذیر را دریابید... لطفا"

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۳۰

یکی ازعادلانه ترین روش های افزایش است واقعا ممنون. بعضیا فکر میکنن عدالت وقتی که اونی که ۴تومن میگیره واونی که ۱۰تومن میگیره به یک اندازه زیاد بشه درحالی که این صددرصد اجحاف به کسیه که ۱۰تومن میگیره..بعضیا تعریفشان از عدالت با محوریت خودشون معنا میشه !!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۳:۵۸

نخواستیم حداقل حقوق ها را زیاد کنید عواقبش بیشتره باید یه چیزی هم روش بزاریم تا هزینه ها را که افزایش یافته بدهیم از چاله در آمده به چاه می‌افتیم فقط به سود حقوق های بالاست والسلام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۴:۳۱

شما جنسها رو فقط کنترل کن گرونی بوجود نیارید تا ارزش پول پایین نیاد افزایش حقوق باید ۴۰ درصد باشد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۴:۴۱

سلام بهترین کار رساندن حقوق زیر ده به ده و درصدی جهت مدرک تحصیلی و سابقه در نظر گرفته بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۵:۵۰

سلام بسیار خوب و عالی است و حق به حقدار می رسد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۶:۲۴

مگر شما چکارمیکنین برا مردم که حقوق بالای ده تومن میگیرین کارگرا که از شما هم بیشتر زحمت میکشن هم ساعت کاریشون بیشتره نمیفمم چرا شما آماده خوارا حقوق ده تومن به بالا بگیرید کجاست عدالت و انسانیت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۸:۳۱

ما مستمری بگیرها که ماهانه 2300هزارتومان حقوق میگیریم چطور باید با این شرایط بد اقتصادی مملکت زندگی کنیم چطور باید شکم زن وبچه خودمون رو سیر کنیم درضمن بنده به بیماری خاص ام اس هم مبتلا میباشم وهمچنین دارای معلولیت جسمی وحرکتی شدید هم میباشم چطور میتونم با این چندرغاز حقوق ازپس هزینه های بسیار بالا وکمرشکن این بیماری بربیام آیا ما حق زندگی نداریم آیا ما آدم نیستیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۸:۴۵

آقا عادلان همینه. وقتی درصد میگن اونکه حقوقش بالاست هی بیشتر میگیره واون بدبختی که کم میگیره همینجور کمتر اضافه میشه. خداییش درست نیست. حداقل رصد پلکانی بزارین هرچی حقوق کمتره درصد اضافه حقوق بیشتر بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۹:۰۰

ما که ۲۴۰۰۰۰۰میگیریم چی بگیم. با تورمی که بیداد میکنه و افزایش قیمت سیصد و جهارصد برابری این اضافه حقوقا اصلا حوابگو نیس. مدیریتشون فقط فقط به نفع خودشون و پر کردن جیبشونه.ایشالا خدا جواب ظلمشون بده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۹:۲۲

بنظربند ه افزایش حقوق هرچقدر هم بشه تا زمانی که مدیران نالایق داریم هرروز بدتر از دیروز است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۱۹:۲۳

می گن حداقل حقوق ۲۸۰۰۰۰۰ت است ولی به من از کارافتاده ۲۳۷۰۰۰۰ت می دن کدام حداقل حقوق من که به حرف هاشون اعتقاد ندارم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۰:۱۹

دارین مردمو به عهد دقیانوس برمیگردونین که هرخانواده ای باپسرو عروس ونوه باهم زندگی کنند وقتی نتونن کرایه خونه بدن باید چه خاکی بسرشون بریزن این بود ...

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۰:۵۹

تورم متناسب با حقوق رده بالا ها افزایش پیدا میکنه یعنی با اینگونه افزایشها برای حداقل بگیر ها امکان نداره هرساله چند پله عقب تر نیفتن.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۱:۳۲

خدا ازتون نگذره .. مستمری ناچیز.. اجاره نشین .. حسرت خوردو خوراک .. لباس .. تفریح .. حتی در ماه حسرت یک کیاو میوه مونده به دلمون .. خدا ازتون نگذره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۱:۵۰

افزایش ۲۵درصد به نفع حقوق بالاها میشه من سی سال بیمه پرداخت کردم چرا حداقل حقوق باید بگیرم ا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۲:۴۸

خیلی مسخره است.حقوق ۱۰میلیون ۲۰ میلیون و۳۰ میلیون مثل هم است که باید بصورت ثابت ۲میلیون ونیم اضافه شود .این عدالت است ؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۳:۱۵

حقوق زیر ده میلیون تومان درصد بالا و حقوق بالای ده میلیون تومان درصد پایین ... حقوق بالاییا ده درصدشون تا 25 درصد بره روی حقوق پایینای 25 درصدی بشه 35 درصد . عدالت پر کردن سوراخه نه بزرگ کردن کوه ها 50%=15%+35% 25% 25%

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۲۳:۴۰

خانم نماینده وسخنگو بفرمایید چه تفاوتی میان 25% ده میلیون با افزایش دومیلیون وپانصدی حقوقهای ده میلیونی شمامی بینیدکه مردم نمی بینند نکنه چشم بندیه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۲:۰۷

والله بعضی ادارات با پول مدرک لیسانس فوق لیسانس گرفتن قضاوت کنید حقوق اینا حلاله

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۶

من کارمند کتابخانه های عمومی هستم ..حقوقم سه میلیون بوده الان ۷۵۰ هزار اضافه میشه ...اخه این حقوق کمتر از کارگرهای تو کارخانجات هست و اسمش هم هست کارمند دولت هستم اخه باید حقوق ما دو نیم میلیون میذاشتن روی آن نه اونی که بالای ده میلیون میگیره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۲:۴۰

نیروهای خدماتی تو ارگانهای دولتی از هر کسی که بگوئید مسئولیتشان بیشتر هست و از همه حقوق کمتر ...به راستی که نیروهای خدمات را جز آدم حساب نمیکنند ... اخه مگه ما خانواده نداریم که سه میلیون حقوق میدهید و از ما همه کاری هم میخواهید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۷:۵۸

باسلام یعنی میفرمائید که شخصی که زحمت کشیده درس خونده برای تحصیلاتش خرج کرده دمار از روز گارش دراومده با کسی درس نخونده مساوی افزایش حقوق داشته باشند حلا سابقه کاری و نوع شغل و...بماند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۸:۴۰

اصلابحث متناسب سازی جداست سرماکلاه میذارن ۲۵درصدهرسال اضافه میشه این کجاش متناسب سازیه بایدفکراساسی بحال قشرضعیف بازنشستگان بشه.والابااین گرانی وسومدیریت ونبودنظارت بربازاربااین حقوقها فقط نان خالی بایدخورد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۰۹:۳۶

حقوق اسفند که دادند هنوز اضافه نشده و همسان سازی نشده

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۱:۴۶

چرا برای اعضای هیات علمی ها هم همسازنی میکنند و هم معاف از مالیات میشن این عین بی عدالتی در حالی که کارمندان دانشگاه را از این تصمیم کنار گذاشتن حالا هی بگید عدالت

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۲:۰۱

این کارشناسی شما برچه مبنایی بوده؟ اونایی که 2500 می‌گیرند چه میشه؟ تکلیف آن نیروهای قراردادی باسابقه 15سال به بالا چه میشه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۲:۲۷

چندرغاز حقوق دیگه اینهمه بگیرببندنداره .

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۵:۰۷

اینهمه از کم و بیشی و جزئیات و کلیات حقوق بگیران گفتند و نوشتید کمی هم از گذران زندگی بیکاران و آنهایی که نه شغلی دارند و نه درآمدی و با پول تو جیبی والدین مستمندشان زنده ماندند هم بنویسید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۱۵:۴۳

دوستان ... عدالت را با مساوات اشتباه گرفته اند. با این نگاه انگیزه پیشرفت و ارتقای شغلی از کارکنان گرفته می شود

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۱۰:۱۱

ب نظر من میگم این ۲۵٪ حقوق مستمر بگیر و بذارن سر حقوق ۱۰میلیونی تا بیشتر عدالت بر قر ار بشه گناه دان ب خدا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۱ ۱۶:۳۶

اون سالهایی که افزایش حقوق کارگران 18درصد بود و ما کارمندان 10 درصد چرا صدای کارگران برای همسان سازی در نمی‌آمد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۳ ۰۹:۳۴

خیلی عالیه ماشالا - با این حقوق 1600 میلیون که 180 تومان بیمه کم میشه گزروندیم این هم می گذرد اما با و.....)

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۱۳:۲۸

سلام اگرمالیاتی که امسال مجلس برای حقوق بگیران وبازنشستگان تصویب کرد را بگیرند ازسالهای گذشته هم ما کمترافزایش حقوق درآینده داریم.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۱۴:۱۰

پس سال جدیدخدابه دادبازنشسته برسد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۳ ۱۰:۵۷

سلام خدمت دوستان - چرا حداقلی بگیران ارگان های دولتی به اندازه یک کارگر ساده که امسال نزدیک 4 میلیون و دویست شده به حداقل بگیران هم تعلق نمیگیره یعنی به اندازه کارگر ساده هم حساب نمی کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۵ ۱۷:۲۳

باز این چه شور است که در حق کارگر است .