• دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99121813477
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد

تولید 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی

تولید 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه 30 هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه در استان تهیه و توزیع شده است، گفت: دوران کرونا و آموزش مجازی فرصتی برای تحقق جلوه‌های علمی و عملی مدرسه محوری شد و سازو کار جدیدی از تعامل معلم، دانش آموزان و اولیا به‌وجود آورد.

جعفر پاشایی در نشست وزیر با معلمان منتخب استان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان تبریز ضمن خیرمقدم گویی، گفت: شناسنامه آذربایجان با تربیت اساتید، علما، مبارزان و سرداران عاشورایی به دستان ارزشمند معلمان گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان این استان همواره با تابلو اخلاص شناخته شده‌اند، افزود: تلاش برای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش سرلوحه کار فرهنگیان این استان بوده است.

به گفته‌ی وی، فرهنگیان آذربایجان شرقی هیچگاه خواسته‌های صنفی را به سرنوشت دانش آموزان گره نزدند.

پاشایی خاطرنشان کرد: جامعه در دوران شیوع کرونا و زیست بوم جدید، عملکرد معلمان را به خوبی درک کرده و بر ارزش کار ایشان اذعان کرد.

وی تشریح کرد: کارکنان اداری آموزش و پرورش استان با درک احتمال عدم دسترسی محصلان مناطق دورافتاده و محروم به آموزش غیرحضوری، در قالب یاریگران آموزش به یاری این عزیزان شتافتند.

وی افزود: همچنین معلمان در دورترین روستاها و با تحمل سختی‌های صعب العبورترین جاده‌ها در مدارس حاضر شدند تا هیچ دانش آموزی براساس رعایت عدالت آموزشی از تحصیل بی بهره نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان ما خط شکنان جبهه تعلیم و تربیت و مجاهدان راه آموزش و پرورش هستند، بابت سیاست گذاری‌های کلان جهت اعتلای جایگاه و منزلت مدرسه و معلمان و نیز به نتیجه رساندن لایحه رتبه بندی قدردانی کرد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، نشست وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب آذربایجان شرقی صبح امروز 18 اسفند در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha