• دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99121814077
  • خبرنگار : 30450

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی مناطق زلزله زده

نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی مناطق زلزله زده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله بسیار مهم است و در این زمینه نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده هستیم.

آیت الله "سیدنصیر حسینی" ظهر امروز در دیدار هیئت اعزامی از دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان عراق، افزود: تعداد بسیاری از مراجع معظم تقلید با زلزله زدگان شهر سی سخت ابراز همدردی کردند و این کار آن ها باعث محبوبیت بیشتر آن ها بین مردم می شود.
وی از ابراز همدردی دفتر مرجع عالی قدر شیعیان عراق با زلزله زدگان شهر سی سخت تشکر و تصریح کرد: مراجع معظم تقلید همیشه در صحنه حضور دارند و این حضور باعث دلگرمی و قوت قلب مردم می شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توجه مراجع تقلید به مردم به ویژه اقشار آسیب دیده از زلزله باعث تقویت بنیه دینی و اعتماد بیشتر آن ها به مرجعیت شده است.
آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به تخریب بیش از هزار و ۲۰۰ منزل در زلزله سی سخت و نیاز به بازسازی این واحدها، تاکید کرد: بیش از ۲ هزار واحد نیز احتیاج به تعمیر دارند.
وی به تسهیلاتی که برای تعمیر و ساخت این منازل آسیب دیده در نظر گرفته شده اشاره و بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی جامعه، این مبلغ متناسب با خسارت ها نیست.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این زمینه نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده هستیم.
به گزارش ایسنا، سرپرست هیئت اعزامی از دفتر حضرت آیت الله سیستانی نیز ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان، خاطرنشان کرد: امروز از مناطق زلزله زده بازدید و گزارش ها را جمع آوری و ارسال خواهیم کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha