• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99121914738
  • خبرنگار : 71523

جزییات عرضه اولیه فردا

جزییات عرضه اولیه فردا

فردا تعداد ۳۴۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در نماد مدار به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یاور میرعباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در نشستی که امروز به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به سابقه شرکت مدار اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۴۳ به عنوان شرکت تولیدی و صنعتی ثبت شده و بعد از انقلاب به بانک ملی منتقل شده است.

وی ادامه داد: آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۳۹۸ صورت گرفته که طی آن سرمایه شرکت از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

میرعباسی با بیان این‌که نماد شرکت در ۲۷ مهرماه سال جاری درج شده است اضافه کرد: چشم‌انداز این شرکت قر ار گرفتن بین سه شرکت سرمایه گذاری برتر بازار سرمایه است.

وی در مورد افزایش سرمایه شرکت توضیح داد: افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی در دستور کار قرار دارد اما از آنجایی که برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی که زیرمجموعه بانک‌ها هستند محدودیت‌هایی وجود دارد ما در حال مذاکره هستیم و احتمالا سال آینده افزایش سرمایه صورت بگیرد.

میرعباسی با بیان این‌که فردا ۱۵ درصد از سرمایه شرکت عرضه خواهد شد، تصریح کرد: طبق تعهد ۱۰ درصد دیگر باید عرضه شود که عرضه آن در سال آینده بستگی به کشش بازار سرمایه دارد. برای فردا نگرانی از عدم استقبال عرضه اولیه سهم شرکت نداریم، زیرا قیمت به نحوی است که بازار را به خود جذب خواهد کرد.

وی در پایان در مورد وضعیت بازار سرمایه در سال آینده اظهار کرد: پیش بینی بازار در سال آینده کمی سخت است اما براساس مطالعاتی که صورت گرفته فکر می‌کنم در سال آینده بازار سرمایه رشد یا ریزش شدیدی نداشته باشد و حرکت آن آرام‌تر و متعادل خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۲۲:۱۰

کار خوبی می کنید امروز 800 هزار واریز کردیم به حساب کارگزار تا روز سه شنبه و چهار شنبه عرضه اولیه بخریم در اخرین لحظه حآفرین را لغو کردن این همه پول مردم در حساب کارگذارها مانده فردا هم لغو کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۹ ۲۲:۴۸

لطفا اینقدر در باره بورس بحث و گفتگو نکنید خود بازار مشخص میکنه و مسیر را پیدا میکند این اظهار نظرها وضع را بدتر میکنه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۰۹:۱۵

شما عرضه اولیه به مانده،سهام که نزد شماست،(سهام عدالت)پولشو واریز نمیکنید،سهام دیگر رو هم که زمین گیر کردید،حتی عرضه اولیه ها رو که قبلاً،خریدیم،نابودش کردین،،،،،معلوم نیست دیگه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۰۹:۴۷

کو

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۰ ۱۱:۲۳

عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری وکبهمن ۲۰ درصد ضرر داده ، دست از سر ما بردارین ، نه به عرضه اولیه تا درست شدن وضع بارار و وضعیت عرضه های اولیه قبلی