• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99121914833
  • خبرنگار : 50006

جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر برگزار می‌شود

جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از برگزاری جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جلسه هماهنگی جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر، گفت: این جشنواره وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین در مرکز رشد واحدهای فناور رشد شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی، ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در بین دانشگاه‌های منطقه ارسباران بسیار چشمگیر برشمرد و بر ارتباط بین بخشی دانشگاه با صنعت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان نیز در این مراسم با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و نیز امکانات شرکت مولیبدن مس آذربایجان در زمینه‌های صنعتی و معدنی و بهره‌گیری این شرکت از کارکنان مجرب و متخصص، گفت: قطعاً همکاری این دو ارگان حرکت ماندگاری در تحکیم رابطه صنعت و دانشگاه خواهد بود.

سیدجلال عطایی گفت: شرکت مولیبدن مس آذربایجان پیش از این نیز در مدت کوتاه استقرار خود در شهرستان اهر، در کنار فعالیت‌های صنعتی و معدنی، اقدامات مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی انجام داده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم این شرکت در حوزه علمی نیز در راستای هدایت ظرفیت‌های علمی پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی منطقه به سمت نیازها و اولویت‌های حوزه صنعت و معدن ارسباران گام‌های اساسی بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز وجود رشته‌های مرتبط با معدن و زمین‌شناسی از مقطع کارشناسی تا دکتری و اساتید باسابقه و متخصص در این دانشگاه را نقطه مثبت و قابل اتکا برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک تحقیقاتی عنوان کرد.

علی سلیمی، آزمایشگاه‌های منحصربه‌فرد تخصصی در این دانشگاه را فرصتی برای همکاری بیشتر در این راستا ذکر کرده و از آمادگی این دانشگاه برای توسعه همکاری آموزشی، رفاهی، ورزشی و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی خبر داد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه به منظور ارتباط مستمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با این دانشگاه امضا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha