• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99121914988
  • منبع : نمایندگی ایلام

دیدار سردار غیب پرور با خانواده های شهیدان عباسی و زراعتی در ایلام

دیدار سردار غیب پرور با خانواده های شهیدان عباسی و زراعتی در ایلام

ایسنا/ایلام جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

سردار سرتیپ پاسدار "غلامحسین غیب پرور"، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) و هیئت همراه در سفر خود به استان ایلام با حضور در مزار گمنام شهدای ایلام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) ، بازدید از گردان های امام علی(ع)بسیج ، بازدید از شهرستان مرزی مهران و حضور در معراج الشهدای مهران ، دیدار با خانواده های معظم شهداء، از جمله برنامه های سفر سردار غیب پرور به ایلام بود.

سردار غیب‌پرور در این سفر، اظهار کرد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت‌هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.

وی گفت: ‌دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند و در ادامه نیز به فضل خدا شکست می‌خورند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

 غیب پرور با اشاره به اینکه روحیه و استقامت خانواده‌های شهداء موجب غرور ملی و مایه افتخار جامعه است، گفت: خانواده‌های شهداء مایه امید و برکت انقلاب اسلامی هستند.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز با ارائه  گزارشی از وضعیت استان به نقش ارزنده مردم غیور ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: شهیدان والامقام مایه عزت ، اقتدار و آبروی ایران اسلامی هستند. امروز به برکت خون شهیدان ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است و برای ادامه این حرکت پُرشتاب بایستی راه شهیدان را ادامه دهیم. 

 سردار غیب پرور در این سفر با خانواده های شهیدان "حمدالله زراعتی" شهید "ولی الله عباسی"دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha