• چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122015713
  • خبرنگار : 30054

نمایندگی یو پی اس و استابلایزر فاراتل در شمال غرب کشور

نمایندگی یو پی اس و استابلایزر فاراتل در شمال غرب کشور

شرکت تسلا (TESLAUPS.IR) نمایندگی رسمی شرکت فاراتل در غرب کشور است که در آن می‌توانید بعد از بررسی مدل‌های مختلف یو پی اس و استابلایزر اقدام به خرید آن کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تسلا، در ادامه همراه ما باشید تا همه چیز درباره یو پی اس و استابلایزر را توضیح دهیم. 

یو پی اس چیست؟ 

Uninterruptible Power Supply یا به شکل مخفف آن (UPS)، نوعی منبع تغذیه بدون وقفه است که اصلی ترین کار آن تأمین توان مصرفی دستگاه ها بدون ایجاد وقفه می باشد. در واقع برق مورد نیاز دستگاه ها با استفاده از انرژی که در دستگاه یو پی اس ذخیره می شود، به شکل بدون وقفه تأمین می گردد.  

یو پی اس ها بین شبکه برق شهری و دستگاه های مصرف کننده برق قرار می گیرند و بعد از تنظیم کردن برق در شبکه و ثابت نمودن آن از بروز اختلال در شبکه و بروز نویز در شبکه و دستگاه های مصرفی خودداری می کنند.  

اگر قصد خرید یو پی اس فاراتل و استابلایزر فاراتل را دارید و در جستجوی نمایندگی یو پی اس و استابلایزر فاراتل در شمالغرب کشور هستید؟ در این متن یک فروشگاه و نمایندگی معتبر فاراتل را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید انواع مدل یو پی اس و استابلایزر را از آن تهیه کنید.

استفاده از یو پی اس چه مزایایی دارد؟ 

 یو پی اس هم به مشکلات به وجود آمده در اثر قطع شدن برق خاتمه می دهد و هم در مقابل نوسانات و قطعی برق از وسایل الکترونیکی محافظت می کند. فیلترهای الکترونیکی یو پی اس نویزها و نوسانات برق شهری را از بین می برند و در مقابل رعد و برق و بالا یا پایین رفتن ولتاژ از دستگاه های الکترونیکی محافظت می کنند.

دستگاه یو پی اس به صورت یکنواخت و به شکل ثابت، جریان برق را به دستگاه های الکترونیکی ارسال می کند.  

یو پی اس ها دارای انواع مختلفی هستند که قدرت باتری و مدار مورد استفاده آنها متغیر است . یو پی اس های آنلاین یکی از انواع یو پی اس هستند که به شکل آنلاین استفاده می شوند و درجه حفاظت مناسبی را از لوازم الکترونیکی فراهم می سازند.

امکان ایجاد شدن اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی برق در مدار یا به وجود آمدن خطرهای دیگر در یو پی اس های استاندارد وجود ندارد. به همین دلیل یو پی اس دارای امنیت هستند. توان یا حاصل ضرب ولتاژ در جریان خروجی، واحد اندازه گیری یو پی اس است.  

استابلایزر چیست؟ 

ولتاژ برق شهری به علت بالا رفتن مشترکان برق شهری و بالا رفتن تعداد دستگاه ها و لوازم برقی بالا و پایین می رود که ممکن است این تغییرات ولتاژ منجر به آسیب وسایل برقی، موتور وسایل برقی و یا دیگر قطعات آن ها شود.

به همین دلیل استفاده از استابلایزر برای محافظت از وسایل برقی مانند یخچال، تلویزیون، تجهیزات اداری، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های ایمنی، کولر گازی، لباسشویی، کامپیوتر و ... توصیه می گردد.  

استابلایزر به اصلاح ولتاژ برق در زمان افت یا افزایش ولتاز برق از ۲۲۰ ولت کمک می کند و ولتاژ را به ۲۲۰ باز می گرداند. این دستگاه به محافظت از دستگاه های برقی بدون قطع برق می پردازد. استابلایزر فقط زمانی که ولتاژ از حد مجاز خیلی بالاتر یا پایین تر شود، اقدام به قطع برق می کند.

مزایای استفاده از استابلایزر 

برق شهری دارای نوسان ونویز است که ممکن است منجر به آسیب در لوازم و دستگاه های برقی شود. ثابت کردن ولتاژ برق باعث می شود، عمر و کارایی دستگاه های برقی بیشتر شود. 

استابلایزردر صورتی که هر نوع اتصالی در خروجی یا مدارهای داخلی رخ دهد، به شکل اتوماتیک با استفاده از میکرو کنترلر نسبت به قطع خروجی اقدام می کند و باعث می شود ایراد یا مشکلی برای دستگاه مصرف کننده به وجود نیاید. 

تغییر ولتاژ در برق شهری باعث می شود مصرف برق تا ۲۵ درصد بالاتر رود. بدین صورت که کاهش ولتاژ برق شهری سبب بروز اختلال در عملکرد دستگاه ها گشته و بعد از آن توان و کارایی دستگاه ها پایین می رود. این موضوع باعث گرم شدن و پایین رفتن دورالکترو موتور می گردد. به همین دلیل انرژی تلف شده بیشتر می‌ شود و مصرف برق بالاتر می رود. 

استابلایزراز دستگاه ها در برابر رعد و برق و نوسان های لحظه ای و اسپیک ها محافظت می کند. 

بنابراین اگر در ورودی برق یک دستگاه استابلایزر بگذاریم، همه وسایل برقی و سیم کشی های داخلی در برابر اختلال های برقی محافظت می شوند. همچنین استابلایزر در مکان هایی که برق ضعیفی دارند باعث کم شدن هزینه های برق به میزان ۲۵ درصد می شود. 

نتیجه گیری

شرکت فاراتل از سال ۵۲ فعالیت خود را شروع کرد و با شناخت اهمیت تجهیزات الکترونیک در دنیای مدرن و اهمیت مراقبت و محافظت از این دستگاه ها، با استفاده از فناوری های پیشرفته خود اقدام به ساخت لوازم حفاظتی کرده است.

این شرکت از لوازم الکترونیک خانگی، اداری، تجاری و خدماتی در برابر نوسان ها و قطعی برق محافظت کرده و با تامین کردن برق به شکل دائم و بدون وقفه باعث شده تجهیزات سخت افزاری دستگاه سالم بمانند.

همچنین مقدار زیادی اطلاعات بدون اینکه از بین بروند، حفظ شوند. برای خرید محصولات فاراتل می توانید از طریق نمایندگی یو پی اس و استابلایزر فاراتل در شمال غرب کشور؛ فروشگاه کاکتوس اقدام نمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha