• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99122115994
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده گرمسار و آرادان تاکید کرد:

ضرورت تشدید نظارت ها بر روند توزیع کالاهای اساسی

 ضرورت تشدید نظارت ها بر روند توزیع کالاهای اساسی

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشدید نظارت ها بر روند توزیع کالاهای اساسی تاکید کرد.

‍ اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، شرایط کنونی کشور را شرایط خاص خواند و اظهار کرد: متاسفانه مشکلات زیادی مردم ما را احاطه کرده است و این مشکلات تنها در سایه تلاش مسئولان قابل حل است.

‍ نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وحدت مسوولان برای گره گشایی از مشکلات مردم استان افزود: استاندار با حسن نیت و تدبیری که اتخاد کردند وحدت خوبی شکل گرفت و مدیران استان و روسای سازمانی و... همدلی خوبی با نمایندگان مردم برای گره گشایی ار مشکلات مردم دارند.

وی گفت: اگر بهترین مصوبات و دستورالعمل ها را در مجلس داشته باشیم اما در بخش اجرا مشکل داشته باشیم به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تلاش مسوولان سه قوه برای حل مشکلات مردم خبر داد و اضافه کرد: مشق دولت و مجلس معلوم است و شاید در جلسه ای از هم انتقاد کنیم اما برای گره‌گشایی از مشکلات مردم ،‌مسئولان استان هماهنگ هستند.

وی با تقدیر از مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان افزود: مسئولان باید همواره دست خیر خودشان را به سر مردم بکشند و البته مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن تلاش شود.

مطهری با بیان اینکه حال مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در برخی از بخش ها خوب نیست گفت: انتظار می رود که در توزیع کالاهای اساسی نظارت ها تشدید شود.

وی با حساس خواندن انتخابات سال آتی اضافه کرد: انتخابات حساسی را در پیش داریم و باید برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنیم.

نماینده گرمسار و آرادان با بیان اینکه همه مسوولان در تلاش برای رفع مشکلات مردمند افزود: در حوزه ملی وزرای خوبی داریم و 
زمینه برای خدمت به مردم مساعد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha