• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۰:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99122115995
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان عنوان کرد:

مجلس در جست و جوی حل مشکلات قشر ضعیف و متوسط در لایحه بودجه ۱۴۰۰

  مجلس در جست و جوی حل مشکلات قشر ضعیف و متوسط در لایحه بودجه ۱۴۰۰

ایسنا/سمنان نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به طولانی شدن فرآیند تصویب لایحه بودجه گفت: بودجه سال آتی با رویکرد کمک به قشر محروم و متوسط جامعه در حال تدوین ،بررسی و تصویب است.

‍ دکتر خانی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همین رویکرد سبب طولانی شدن فرآیند بررسی و تصویب لایحه بودجه در مجلس شده است.

وی با تجلیل از تدابیر مدیریت ارشد اجرایی استان افزود: مهم‌ترین رسالت و وظیفه مسوولان در شرایط کنونی در کنار مردم بودن و رفع مشکلات موجود است،چرا که مردم در این شرایط با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند لذا باید با همدلی برای رفع این دغدغه ها کوشید.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر از تلاش های مسوولان استان تصریح کرد: انتظار می رود که دستاوردهایی که در یکسال گذشته در سایه وحدت و مودت در استان سمنان به دست آمده است در سال  آینده هم ادامه یابد.

خانی با اشاره به اینکه تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس در حال اتمام است، گفت: تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ قدری طولانی شد اما این بودجه با نگاه کمک به مردم در تمام بخش ها با همدلی و نگاه مثبت نمایندگان مجلس و دولت در آستانه به فرجام رسیدن است.

وی از تلاش برای حل بخشی از مشکلات اقشار ضعیف و متوسط جامعه در لایحه بودجه خبر داد و اضافه کرد: در بودجه سال آینده توانستیم گام های خوبی برای قشر ضعیف و متوسط جامعه برداریم و امیدواریم بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

وی بر لز م همکاری همه مسوولان تاکید و اظهار کرد: به عنوان‌ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از همه عزیزانی دولتی که با وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای خارجی برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند، نهایت قدردانی را دارم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه وحدت خوبی بین نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد افزود: باید در سال جدید با تدوام این نگاه مثبت و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

نماینده شاهرود و میامی با بیان اینکه شاهرود و میامی مشکلاتی دارد که با ادامه تلاش ها این چالش ها رفع خواهد شد گفت: در بخش ملی هم باید همدلی دولت و مجلس افزایش یابد تا اعتبارهای ملی به استان سرازیر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha