• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99122116035
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی تیم ملی فوتبال بانوان:

نقطه قوت تیم‌های سپاهان و شهرداری بم هافبک‌های آنها هستند

نقطه قوت تیم‌های سپاهان و شهرداری بم هافبک‌های آنها هستند

ایسنا/اصفهان مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سپاهان همانند شهرداری بم هافبک های خوبی دارد و نقطه قوت هر دو تیم هافبک های آنها هستند.

سمیه شهبازی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی حساس دو تیم شهرداری بم و سپاهان در ادامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: شرایط به گونه ای پیش رفته که بازی های این هفته بسیار مهم و حساس است، نتایجی که دو تیم در هفته گذشته مقابل رقبای خود به دست آورده اند، حساسیت بازی این هفته (پنجشنبه- ۲۱ اسفندماه) را دو چندان کرده است.

وی افزود: تیم شهرداری بم با برتری که مقابل شهرداری سیرجان به دست آورد، به صدر جدول رسیده و نمی خواهد این موقعیت را از دست دهد. این تیم به دنبال برتری در صفائیه است تا یک گام به تکرار قهرمانی های خود نزدیک تر شود.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: در سوی دیگر میدان نیز سپاهان با پیروزی مقابل وچان که در اصفهان به دست آورد و تساوی که در بازی برگشت در سنندج کسب کرد، امیدهایش برای بالای جدول پررنگ تر شد، سپاهان در مرحله گروهی و در اولین بازی که در خانه داشت توانسته پیروزی با ارزشی به دست آورد و بم را در صفائیه شکست دهد، این تیم این توانایی را در خود می بیند که بتواند با تکرار برد در خانه امتیازات خود را افزایش دهد.

این کارشناس فوتبال بانوان، تصریح کرد: بازی دو تیم با توجه به شرایطی که گفتیم می تواند بسیار زیبا، فنی و در عین حال با احتیاط باشد، هر دو مربی به دنبال ریسک کردن هستند که به نتیجه برسند و کمترین اشتباه را داشته باشند.

شهبازی خاطرنشان کرد: بازی هایی که از دو تیم دیدم نشانگر این است، بازیکنان تیم شهرداری بم هماهنگی بسیار خوبی دارند و به یک بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده اند. نقطه قوت تیم بم هافبک های آنها به خصوص مونا حمودی است که در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان در خصوص تیم سپاهان نیز گفت: با شناختی که از بازیکنان و سبک بازی این تیم دارم، سپاهان در خانه خود بازی می کند و به دنبال گرفتن حداکثر امتیاز از این دیدار یعنی پیروزی است و این توانایی را نیز دارند. سپاهان نیز همانند شهرداری بم هافبک های خوبی دارد، در واقع نقطه قوت هر دو تیم هافبک های آنها هستند؛ شقایق روزبهان هافبک مهاجم سپاهان علاوه بر تغذیه مهاجم تیم خود نفوذهای خوبی نیز دارد و در کنار دباغی و دیگر بازیکنان توانمند تیمش می تواند در این بازی عصای دست تیمش باشد.

وی افزود: جدا از هافبک ها، دو تیم درون دروازه نیز مهره های خوبی دارند، دروازه بان شهرداری بم در این فصل اشتباهات کمی داشته و تکیه گاه خوبی برای تیم خود است. در سپاهان نیز مینا نافعی با توجه به اینکه مدت ها است در سپاهان حضور دارد و از بازیکنان بومی تیمش است، عملکرد خوبی در این مدت داشته و بنابراین با انگیزه زیادی می خواهد با بسته نگه داشتن دروازه خود، سهم بزرگی در پیروزی سپاهان داشته باشد.

شهبازی تاکید کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت دو تیم می توان گفت تیمی به برتری می رسد که بدون اشتباه یا کمترین اشتباه باشد. در این بازی فرصتی برای جبران نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha