• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99122116053
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود

شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود.

خسرو عزیزی در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان که ۲۰ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت راهکارهای صیانت از بیت‌المال و انضباط مالی و اداری از جمله موضوعات مهم مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر است؛ زیرا هرچقدر انضباط مالی و اداری، بیشتر شود و تعهد کاری افزایش یابد خود به خود از هدر رفت منابع، جلوگیری می‌شود.

وی بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ‌سازی و آموزش (برگزاری کارگاه‌های آموزشی) در راستای تعمیق مفاهیم مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر و آموزه‌های دینی، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز بر اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جنبه‌های مختلف زندگی انسان از جمله جنبه‌های کاری، تأکید کرد.

وی تصریح کرد: تلاش برای حفظ بیت‌المال در هر کاری و انضباط مالی و اداری، در تناسب با آموزه‌ها و مبانی دینی است؛ همچنین باید کوشش کرد فرهنگ کار را در جامعه ارتقاء داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه آموزش مجازی، اقدامات خوبی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در مباحث آموزشی صورت گرفته است و البته نیاز است این‌گونه اقدامات، افزایش یابند.

وی تأکید کرد: توصیه مؤکید دین اسلام است که در هر کاری، از بیت‌المال حفاظت شود و در شاخص‌های مختلف کاری، صرفه‌جویی و جلوگیری از هدر رفت منابع، صورت گیرد که خوشبختانه اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان در این زمینه، انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha