• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99122116166
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد:

آغاز طرح حمایت مالی تامین اجتماعی در سه محور اساسی

آغاز طرح حمایت مالی تامین اجتماعی در سه محور اساسی

ایسنا/ایلام مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام  گفت: همزمان با این عید سعید مبعث، طرح حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در 3 محور اساسی آغاز و تحولی عظیمی در سازمان تامین اجتماعی رقم می خورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  اداره  روابط عمومی مدیریت  درمان تامین اجتماعی استان  ایلام ، دکتر علی رضا رمضانی  اظهار کرد:  در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان 46 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش و ایجاد رضایتمندی خدمت‌گیرندگان از طریق توسعه پوشش و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، صیانت از کرامت و حفاظت از شان مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در مواجهه با هزینه‌های درمانی و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، از 21 اسفندماه طرح حمایت مالی سازمان از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران آغاز می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی  ایلام  با اشاره به رایگان بودن کلیه خدمات در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی  برای بیمه شدگان اجباری گفت: خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی کلیه شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌هاست رایگان خواهد بود.

رمضانی  پیرامون محور دوم این حمایتها در راستای طرح تکریم سالمندان تصریح کرد: بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان و کشور رایگان و بدون فرانشیز خواهد بود.

وی به تشریح محور سوم این حمایتها پرداخت و افزود: محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.

رمضانی به عدم صدور دفترچه های درمانی نیز اشاره و تاکید کرد: اگر بیمار بیمه شده ای به هر مرکز درمانی مراجعه کرد و در مورد ارائه خدمات بدون دفترچه با مشکلی مواجه شد بلافاصله مراتب را به سامانه تلفن گویای 1420 و انتخاب گزینه 2 اطلاع دهد تا سریعاٌ مورد رسیدگی قرار گیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha