• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99122116281
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان؛

تعویض طلایی سپاهان/ دیوار قهرمانی بم در اصفهان تَرَک خورد

تعویض طلایی سپاهان/ دیوار قهرمانی بم در اصفهان تَرَک خورد

ایسنا/اصفهان هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با انجام دو دیدار در سنندج و اصفهان پیگیری شد.

در چهارچوب هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه_ ۲۱ اسفندماه) دو دیدار در ورزشگاه «ملک نیا» سنندج و «صفائیه مبارکه» اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته در سنندج، مقابل «وچان» با کامبکی زیبا کار را به تساوی کشاند تا امیدوارانه تر دو بازی باقی مانده خود را انجام دهد، از ساعت ۱۳ میزبان تیم شهرداری بم بود.

اسامی بازیکنان فولادمبارکه سپاهان:

میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدر، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، شیدا تخشا، معصومه همتی، مینا نافعی و هادیه کر.

مربی: رضوان رضایی

اسامی بازیکنان شهرداری بم:

کویستان خسروی، سمیه اسدیان، زهرا سربالی علیشاه، سرشین کمانگر، عاطفه رمضانی زاده، سمانه چهکندی، رها یزدانی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، فروغ موری و مونا حمودی.

سرمربی: مریم جعفری

داوران بازی: سلما رضوی، نرگس مولایی، ریحانه شیرازی و زهرا رئیسی بودند و زهرا فروزنده نیز ناظر داوری بود.

با توجه به حساسیت بازی برای هر دو تیم و کسب ۳ امتیاز آن به ویژه برای طلایی پوشان سپاهان، هر دو تیم از همان ابتدا سعی کردند تا راه‌های نفوذ به دروازه ها را امتحان کنند.  بازی فیزیکی و درگیری‌های بازیکنان دو تیم موجب شد تا در دقیقه دوم، بازیکن بم اولین بازیکن اخطاری این بازی لقب گیرد.

در ادامه و در اثر فشارهای بازیکنان سپاهان در دقیقه ۲۱ فروغ موری با خطا بازیکن سپاهان را متوقف کرد تا با کارت زرد داور روبرو شود.

ثنا صادقی که به جای معصومه همتی برای سپاهان به میدان رفت، چند دقیقه بعد در دقیقه ۳۰ از روی ارسال کرنری زیبا اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا تعویض طلایی رضایی لقب گیرد.

در دقیقه ۴۲، زهرا سربالی از روی نقطه پنالتی اولین گل شهرداری بم را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.  رضوی داور این دیدار نیز برای نیمه اول ۳ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.

 در نیمه دوم دو تیم فشار زیادی روی دروازه های یکدیگر برای رسیدن به گل پیروزی وارد کردند، مونا حمودی از شهرداری بم در دقیقه ۶۷ از بازی اخراج شد تا شاگردان جعفری ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

در دقیقه ۷۰ نرگس سبکتکین به جای مریم رهیده برای سپاهانی ها وارد زمین شد تا خط حمله سپاهان بیشتر تقویت شود.  هاجر دباغی مهاجم سپاهانی ها در دقیقه ۷۳ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان ۲ بریک از حریف بمی خود پیشی گیرد.

نیمه دوم این دیدار ۸ دقیقه وقت اضافی داشت و این سپاهان بود که با سوت پایانی داور پیروزی این میدان با نتیجه ۲ بریک بود.

در دیگر دیدار این مرحله، شهرداری سیرجان با ۳ گل بریک وچان را شکست داد. در پایان هفته پنجم تیم شهرداری سیرجان به صدر رسید، شهرداری بم دوم و سپاهان و وچان نیز جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha