• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122116347
  • خبرنگار : 71655

مربی گل گهر: کمیته داوران با باشگاه‌ها تعامل کند/ اگر اشکال از قلعه‌نویی است به او بگویند

مربی گل گهر: کمیته داوران با باشگاه‌ها تعامل کند/ اگر اشکال از قلعه‌نویی است به او بگویند

مربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید: کمیته داوران باید با باشگاه‌ها تعامل کند تا مشکلات حل شود.

به گزارش ایسنا، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی مقابل مس کرمان اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف توصیه‌های آقای قلعه‌نویی تمرکز تیم ما امروز کم بود. بچه‌ها با قدرت حداکثری بازی نکردند. تیم مقابل با این که بازیکنانش نام آشنا نبودند اما جنگنده بازی کردند. کم کم به بازی برگشتیم و گل زدیم اما اتفاقاتی افتاد که بازی برای ما سخت شد. جریان بازی و اتفاقات چیزهایی را دوباره به ما نشان داد. فکر می‌کنم از ۱۰ پنالتی آخری که به ضرر تیم ما گرفتند هفت پنالتی اشتباه بود. اگر کمیته انضباطی از ما شکایت نکند باید بگوییم که پنالتی اشتباه گرفته شد. با هر دوربینی که صحنه را دیدیم چیزی اتفاق نیفتاده بود. به کادر داوری خسته نباشید می‌گویم. خواهش می‌کنم که رو در رو صحبت کنند تا تیم گل گهر ضرر نکند. تعامل کنند در راستای برقراری عدالت. چیزی دیگری از کمیته داوران انتظار نداریم. از بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می‌کنم. علیرضا علیزاده اشتباه کرد و مطمئنم هستم آقای قلعه‌نویی او را تنبیه خواهد کرد. علیزاده کیفیت فنی بالایی دارد اما اشتباهی انجام داد که تیم را تنها گذاشت. خدارا شکر که توانستیم بازی را ببریم. امیدواریم جایگاه خوبی در لیگ و نتایج خوبی در جام حذفی کسب کنیم.

او ادامه داد: دوستان گفتند صحنه نوید آشوری پنالتی بود اما من چون صحنه را ندیدم اظهار نظر نمی‌کنم. دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. زمانی است که یک تا دو اشتباه داوری رخ می دهد اما جایی می‌بینیم که مکرراً اشتباه رخ می دهد. تهمت نمی‌زنیم اما شاید ذهنیت وجود دارد که روی تصمیم‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر اشکال از آقای قلعه‌نویی است به او بگویند که زحمات مجموعه و کارگران گل گهر به هدر نرود. نمی‌گویم قهرمان می‌شویم یا بهترین رتبه را کسب می کنیم اما تلاش می‌کنیم زحمات کارگران گل گهر حفظ شود و برای شادی آن‌ها زحمت می‌کشیم. دوستان اجازه ندهند ذهنیت منفی زحمات این کارگران را هدر دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۱ ۲۱:۳۹

تیم گل گهر فقط ضد فوتبال بازی میکند و همش خطا میکند و بعضی وقت ها هم کتک کاری. شما آبروی ما سیرجانی ها را بردید بهتر تفکرتان را عوض کنید.