• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122116363
  • خبرنگار : 71595

کمالوند: قول داده‌اند تا دوشنبه پنجره استقلال باز شود

کمالوند: قول داده‌اند تا دوشنبه پنجره استقلال باز شود

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید اعضای هیات مدیره استقلال قول داده‌اند تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم را باز کنند.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پیکان در جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. از پیکان  شناخت داشتیم. تارتار از یک تیم جوان و منسجم برخوردار است. ممکن است مهره کلیدی نداشته باشند ولی یک تیم هستند. بازی حدفی از لیگ سخت‌تر است چون در آن‌جا می‌دانید شانس مجدد دارید. وقتی که دو بر یک شدیم بازی کمی سخت شد و مجبور شدیم دست به تعویض بزنیم. با توجه به این که پیکان به مهاجمانش اضافه کرد مجبور شدیم یک مهاجم‌مان را کم کنیم و از سیستم ۳-۳-۴ به ۲-۵-۳ تغییر سیستم دادیم.. هر دو تیم بازی خیلی خوب بازی کردند وموقعیت زیادی در بازی ایجاد شد.

او درباره نقل‌ و انتقالات و خرید امین قاسمی‌نژاد هم توضیح داد: هیات مدیره قول داده‌اند تا دوشنبه یا سه‌شنبه پنجره استقلال باز شود تا بتوانیم بازیکنان مدر نظرمان را جذب کنیم.  

کمالوند هم‌چنین در نشست خبری بعد از بازی هم بیان کرد: بازی حذفی بسیار سخت است و جام حذفی جام شگفتی‌هاست. باید با تمرکز و دقت بازی کنیم. یک اشتباه می‌تواند باعث حذف یک تیم شود. این‌جا لیگ نیست که بازی بعدی وجود داشته باشد. خدا را شکر این مرحله را رد کردیم. پیکان تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است و باید به آقای تارتار تبریک بگویم. روی ضد حملات می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم بزنیم. خدا را شکر می‌کنیم. ما خیلی به دنبال کیفیت نبودیم و کمیت را در نظر گرفتیم تا هرطور شده بازی را ببریم. 

او ادامه داد:‌ ما هنوز کار زیادی نکرده‌ایم. استقلال خیلی جا برای بهتر شدن دارد. این پیروزی‌ها ثمره تلاش آقای فکری و همکارانش است. از آقای فکری و مرفاوی و سایر همکاران‌شان بابت این تیم خوب و منسجم تشکر می‌کنم. حدود ۱۰ روز است که با این تیم کار می‌کنیم و کاستی‌های زیادی وجود دارد. ما باید به مسابقات دشوار لیگ قهرمانان آسیا برویم. باید از لحاظ جسمانی و تاکتیکی کاملا آماده شویم. استقلال با ایده‌آل ما خیلی فاصله دارد. 

کمالوند اضافه کرد: شیخ دیاباته تقاضای مرخصی کرده بود و آقای مجیدی با درخواست او موافقت کرده است. او بعد از این بازی می‌رود و بعد از تعطیلات نوروز به تیم اضافه می‌شود. شاید سوم یا چهارم فروردین به تیم اضافه شود. 

او درباره سیستم بازی تیمش هم توضیح داد: ما از ابتدا با سه مهاجم بازی کردیم. وینگرها هم می‌توانند لب خط بازی کنند و هم به داخل بازی کنند. ما در این دو بازی سعی کردیم وینگرهای ما به داخل بازی کنند و به دیاباته نزدیک باشند. فکر می‌کنم موثر هم بوده چون موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. اگر مقداری تغییرات کوچک در تیم بدهیم می‌توانیم در فاز حمله نسبت به گذشته موفق باشیم. 

مربی استقلال: اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی ما باز شود ما احتیاج به جذب دو یا سه بازیکن داریم تا تیم‌مان را آنطور که می‌خواهیم روانه مسابقات کنیم. باید در سه جام بجنگیم.برای اینکه بتوانیم در هر سه جام موفق شویم باید که تیم آماده از لحاظ بدنی، ذهنی و تاکتیکی در اختیار داشته باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از تعویض‌هایشان راضی بودند هم بیان کرد: به نسبت راضی بود. بازیکنان فداکاری می‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند. بازیکن می‌تواند اشتباه کند ولی نمی‌تواند کم بگذارد. اگر یک بازیکن اشتباه کند اشکالی ندارد. زمانی اشکال دارد که تلاش کند. خوشبختانه در این دو بازی هر بازیکن تعویضی‌ای که به زمین رفته فارغ از مسائل تاکتیکی با جان و دل بازی کرده است. این تیم میلیون‌ها هوادار است. همه ما باید برای دل هواداران هرچه داریم بگذاریم. باید تلاش‌مان را بکنیم، نتیجه دست خداست. ما مامور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه. باید تکلیف‌مان را درست انجام دهیم. از تلاش بازیکنان راضی هستیم اما از نظر کیفی باید بهتر از این کار کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha