• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122116365
  • خبرنگار : 71595

تارتار: امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد/ این بازی برای ما تدارکاتی بود

تارتار: امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد/ این بازی برای ما تدارکاتی بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازی با استقلال برای شاگردانش حکم یک بازی تدارکاتی سنگین را داشته است.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست ۲ بر یک تیمش برابر استقلال در جام حذفی بیان کرد: بازی زیبا بود و هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. نیمه اول می‌خواستیم به گل برسیم ولی متاسفانه غفلت کردیم و پنالتی اتفاق افتاد که امیدوارم داور صحنه را درست دیده باشد. بعد از آن خوب بودیم تا این که گل دوم را خوردیم و کار سخت‌تر شد. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و استقلال هم در ضد حملات واقعا خوب بود و بازیکنان ما از روی خط توپ را در می‌آورند. این یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای ما بود.

تارتار هم‌چنین در نشست خبری بعد از بازی هم اظهار کرد:‌ هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند و کار را تهاجمی آغاز کردند. تیم ما هم کار را خیلی خوب شروع کرد ولی متاسفانه صحنه پنالتی رخ داد. ما روی صحنه پنالتی شک و شبهه داریم. با کارشناسان هم صحبت کردم. گویا مدافع ما از دیاباته جلوتر بود و آن صحنه می‌تواسنته پنالتی نباشد. امیدوارم که داور اشتباه نکرده باشد چون با آن پنالتی کار ما به هم ریخت. در ادامه بدتر این بود که ما گل دوم را دریافت کردیم. در مسابقات حذفی یک گل قابل جبران است اما وقتی بازی ۲ بر صفر شد کار ما خراب شد. بین دو نیمه به بازیکنان هم گفتم اگر بتوانیم زود به گل برسیم شاید بتوانی گل دوم را بزنیم. به موقع گل زدیم ولی در نیمه دوم کم شانس بودیم و دقت‌مان کم بود.

او ادامه داد: استقلال هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشت و بازیکنان ما موقعیت‌ها را فداکارانه دفع کردند. این یک بازی تدارکاتی سنگین برای ما بود. برنامه‌ریزی ما بیش‌تر برای لیگ است؛ از این مسابقه هم استقبال کردیم تا تیم را برای ادامه لیگ آماده نگه داریم.

او در پاسخ به این پرسش که بازی برابر استقلال فکری سخت‌تر بود یا استقلال مجیدی هم بیان کرد: هر دو نفر از مربیان جوان جوان و قابل احترام کشور هستند. من اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم. این دو عزیز از همکاران ما هستند. قضاوت را به مردم و کارشناسان می‌سپاریم.

تارتار اضافه کرد: استفاده از جوانان دستاورد بزرگی برای ماست و مثل بعضی از دوستان این را در بوق و کرنا نمی‌کنیم. به جوانی که خوب است بازی می‌دهیم. همزمان با استفاده از جوانان نسبتا خوب نتیجه می‌گیریم. این واقعا برای ما امیدوار کننده است. بازیکنان جوان ما برابر تیم بزرگ استقلال بازی می‌کنند و بازی پایاپایی را به نمایش می‌گذارند و این دستاورد بزرگی است. من از این بابت خیلی خوشحالم. در عمر مربیگری‌ام بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال داده‌ایم. این ما را خوشحال و امیدوار می‌کند. برای ما لذت‌بخش است دیدن جوانانی که ما روی آن‌ها دست گذاشتیم و الان ستاره تیم‌های بزرگ هستند.

او درباره تعویض‌هایش هم توضیح داد: بازیکنان ما داشتند خوب کار می‌کردند. ما معمولا در ۱۰ دقیقه آخر بازی به فرزاد حاتمی نیاز داریم. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی‌مان را مستقیم کردیم تا از وجود حاتمی استفاده کنیم. به استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha