• جمعه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99122216641
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

هرجا انقلاب آسیب می‌بیند، سپاه باید ورود کند

هرجا انقلاب آسیب می‌بیند، سپاه باید ورود کند

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز ماموریتی که بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده پاسداری و صیانت از انقلاب است و باید هر جا احساس کردند انقلاب آسیب می‌بیند، باید ورود کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(22 اسفندماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: براساس حدیث، بدترین مردم کسانی اند که دین خود را در برابر دنیای دیگران بفروشند، نباید جزو اینها باشیم.

وی با بیان اینکه چرا باید دین خود را برای دنیای دیگران آسیب بزنیم، در نزدیک انتخابات هوا غبار آلود می‌شود و در این فضا حرف‌ها شنیده نمی‌شود، اظهار کرد: گاهی افراد به بهانه افشاگری در فضای انتخاباتی به دین خود آسیب می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز پاسدار خاطرنشان کرد: امروز ماموریتی که بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده پاسداری و صیانت از انقلاب است و باید هر جا احساس کردند انقلاب آسیب می‌بیند، باید ورود کند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران همین است و اگر در زمینه اقتصادی آسیب می‌بیند، ورود کنند که امروز شاهد ورود آنان هستیم، اظهار کرد:  اگر در عرصه فرهنگی و جنگ نرم دشمن وارد شده عزیزان پاسدار باید وارد میدان شوند و کشور را کمک کنند که این ماموریت ذاتی آنان است.

عبادی زاده با اشاره به اینگه در عرصه نظامی که شاهد این حضور بودیم و هستیم، سپاه و ارتش دو بال دفاعی کشور هستند و با هم افزایی خوبی مشغول انجام ماموریت هستند، عنوان کرد:  اگر کشور قدرت بزرگ منطقه است به برکت این فعالیت های نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره روز جانباز بیان کرد: امتحان الهی برای جانبازان بیش از شهداست که باید یک عمر با مشکل‌های روحی و جسمی دست و پنجه نرم کند. مردم جانبازان را باید بیشتر مورد تکریم قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: مسئولان سفارش‌هایی امام و مقام معظم رهبری نسبت به خانواده های شهدا فراموش نکنید و هم احترام بگذارند و هم در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم روزی جشن بگیریم که فردی از خانواده های شهدا بیمار نباشد و هرمزگان این ظرفیت را به لحاظ ایجاد اشتغال دارد، اضافه کرد: تعداد خانواده های شهدا بسیار نیست و چرا باید گرفتاری های معیشت داشته باشند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به بزرگداشت شهدا عنوان کرد: آنچه مردم باید نسبت به خانواده شهدا ادا کنند این است که منزلت خانواده شهدا را حفظ کنند، قدر این ولی نعمتان خود را بدانیم.

وی ابا بیان اینکه اقتدار امروز ما به برکت خون های شهداست و خانواده‌های شهدا نزد خداوند محترم اند و آنان را بزرگ بداریم، افزود: خانواده های شهدا قدر خود را بدانید که خداوند چیزی از شما گرفت و چیزی به شما داد که عوضی برای آن تصور نمی‌شود.

عبادی زاده با اشاره به اینکه برخی محققان به این نتیجه رسیده اند که مردم در گوش دادن از موسیقی از خیال خود لذت می‌برند، تصریح کرد: هر اندازه قدرت خیال بیشتر باشد از خیال خود در هنگام گوش دادن به موسیقی بیشتر لذت می‌برد.

وی ادامه داد: مدرس دانشگاه کلمبیا در آمریکا مطالعاتی در این حوزه انجام دادند به این نتیجه رسیده که موسیقی برای اعصاب خستگی آورده و تاثیرهای منفی بر قوه شنوایی دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد:  شخصیت دیگری که جزو فیزیولوژیست های بزرگ فرانسوی است و بسیاری از بیماران خود را از طریق دعا و مسایل معنوی مداوا کرده و کتابی در این خصوص دارد معتقد است ساز و آوازهای کنسرت نمی‌تواند جای فعالیت‌های سودمند را بگیرد و جوانان را فلج روحی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نباید فعالیت های سودمند اجتماعی را کنار گذاشت و به سمت موسیقی رفت، البته منظور من از موسیقی، غنای حرام است، اظهار کرد: محقق دیگری امواج مغز را هنگام نواختن موسیقی مطالعه کرده و تجربیات مداوای بیماران خود را نیز کنار آن گذاشته و بعد می‌گوید یکی از عوارض خستگی‌های روحی گوش دادن به موسیقی است‌.

عبادی زاده عنوان کرد: یک متخصص خارجی کودک هم مطالعه کرده و براساس نتایج که از مطالعه مادران باردار هنگام گوش دادن به موسیقی بر بچه‌ای که در رحم است اثر منفی دارد و ضربان قلب جنین شدیدتر می‌شود،این محقق تاکید کرده است که موسیقی به شدت تاثیرهای مخرب بر مادر و فرزند دارد و سمی است که مادران باید از آن اجتناب کنند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: بیان این‌ها برای جوانانی که کمتر به دین توجه دارند شاید مفیدتر باشد، با توجه به یافته‌های علم هر جا دین چیزی را ممنوع کرده باید از آن اجتناب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha